Je moet gewoon beheerst, gedisciplineerd en goed gedoseerd trainen. Sneller dan dat kan het niet gaan. Je goed voor laten lichten- en begeleiden is dus een MUST.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef TeazNutz het volgende:
CREATINE is het codewoord vandaag!
Het is weer voorjaar...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef TeazNutz het volgende:
CREATINE is het codewoord vandaag!
Creatine is voor watjes.quote:
Beter een spuit in je reet? Hmpfffffff heb je even?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Creatine is voor watjes.
Beter dan een spuit in me reet en een rug die een pindakaaspot vol met talgbultjes heeft.
Uiteraard.quote:
Je zin klopt voor geen meter, maar ik begrijp je wel hoor.quote:Beter dan een spuit in me reet en een rug die een pindakaaspot vol met talgbultjes.
Ik wel. Zorgt voor sneller herstel van de spieren en meer wateropname in spiercellen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Uiteraard.
Weet je eigenlijk wel wat creatine precies doet?
[..]
Close but no sigar...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wel. Zorgt voor sneller herstel van de spieren en meer wateropname in spiercellen.
Boerenverstand, geen google bij gebruikt (te lui).quote:
Toch een 6+ voor de moeite dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Boerenverstand, geen google bij gebruikt (te lui).![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 11:12 schreef ivosnivo het volgende:
Als je voor de spiegel staat na het trainen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |