abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:41:12 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32479826
Ontbijt bestaande uit een whey shake...

Tuurlijk joh, direct na opstaan is dat wat je lichaam nodig heeft...
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32505375
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef MyImmortal het volgende:
eerst zorgen dat je rond de 5-6 keer per dag eet en dan kleine porties zodat je niet geheel vol zit. Kijken naar wat je nu eet en dan verhogen met 500 calorieen of meer als het niet werkt. En het voedsel dat je gaat eten, moet natuurlijk voldoende eiwit bevatten en genoeg koolhydraten, maar dat snap je denk ik wel. Probeer eerst maar met normale voeding op te lossen, als het het niet lukt of als je het niet trekt om zoveel op een dag te eten kan je supplementen overwegen. Eiwitsupplementen die bevatten niet veel calorieen, het is meer aanvulling voor de eiwit. Als je zwaarder wil worden kan je een weightgainer overwegen, dat zijn shakes die naast de nodige eiwitten ook boordevol calorieen bevatten. Ik zou als ik jou was naar de fitnessspeciaal gaan bij je in de buurt, die kunnen je adviseren over welke te nemen en welke het beste is voor je, ze zijn normaal gesproken altijd erg behulpzaam.
Dat is juist het probleem. Ik zal die supplementen wel nodig hebben, want met normale voeding lukt het me niet. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd. Daarom moet ik weten wat het beste supplement is, ik ben bang dat weightgainer me gewoon dik gaat maken(vetten). Dat wil ik niet, ik wil aankomen met spiermassa. Natuurlijk ook vet maar wel in goede verhouding.

how about a wei-shake dan?
  woensdag 23 november 2005 @ 14:03:32 #53
19479 Mr.J
pi_32506730
Lees je eerst eens in eiwitten, koolhydraten en vetten om te beginnen.
pi_32506760
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef obl het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem. Ik zal die supplementen wel nodig hebben, want met normale voeding lukt het me niet. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd. Daarom moet ik weten wat het beste supplement is, ik ben bang dat weightgainer me gewoon dik gaat maken(vetten). Dat wil ik niet, ik wil aankomen met spiermassa. Natuurlijk ook vet maar wel in goede verhouding.

how about a wei-shake dan?
Een weightganer zorgt niet alleen maar voor vet hoor, zeker direct na je training (maar ook voor) heb je een goed portie eiwitten en koolhydraten nodig. Als je over het algemeen te weinig Kcal binnen krijgt is het een handige tip om een weightganer aan te schaffen. Zelf gebruik ik het ook, handig bij krachtsport als extra
pi_32507380
Als je snel wilt groeien kun je natuurlijk altijd nog aan de dianabol en deca...
(als het je niet boeit dat je lever naar de knoppen gaat tenminste)
Als je gezond eet en traint groei je echt niet zo snel dat je extra eiwit nodig hebt. Hoe snel was je van plan te gaan groeien? Een halve kilo per week is al erg veel...
  woensdag 23 november 2005 @ 15:04:04 #56
19479 Mr.J
pi_32508449
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef roofless het volgende:
Als je snel wilt groeien kun je natuurlijk altijd nog aan de dianabol en deca...
Als je gezond eet en traint groei je echt niet zo snel dat je extra eiwit nodig hebt. Hoe snel was je van plan te gaan groeien? Een halve kilo per week is al erg veel...
O vertel!

Ben altijd benieuwd naar nieuwe onderzoeken waarin de effecten van 17AA op je lever beschreven staan.

Dus ik wacht vol spanning op je onderbouwde post.
pi_32509259
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef Mr.J het volgende:

[..]

O vertel!

Ben altijd benieuwd naar nieuwe onderzoeken waarin de effecten van 17AA op je lever beschreven staan.

Dus ik wacht vol spanning op je onderbouwde post.
Dat weet je toch Mr J, dat weet toch iedereen
  woensdag 23 november 2005 @ 15:36:34 #58
19479 Mr.J
pi_32509359
Wil het zo graag uit zijn mond horen. Aangezien iedereen het weet hoeft het geen probleem te zijn dit te kunnen staven met wat onderzoeken toch?
pi_32511100
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef roofless het volgende:
Ik ben al blij met een halve kilo-kilo per maand...

Train zelf nu al erg lang doe de oefeningen goed ken ze allemaal. Train ook zwaar, train vaak met andere ervaren bodybuilders. Maar bij mij ligt het zeker aan de voeding. Het is niet dat ik weinig eet, voor een gewoon mens is het aardig veel. Als iemand het anders allemaal zou eten zou die zkr snel aankomen. Maar bij mij amperrrrr. En als ik een keer aankom is het in no time weer weg. Ik wil dus alleen weten welke supplementen voor mij het beste zijn. Als ik zo de reacties zie dan is weightgainer dus het beste voor mij. Ik ben toch heel droog, als ik veel vet bijkrijg dan ben ik dat toch snel kwijt.
pi_32530346
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:36 schreef Mr.J het volgende:
Wil het zo graag uit zijn mond horen. Aangezien iedereen het weet hoeft het geen probleem te zijn dit te kunnen staven met wat onderzoeken toch?
Hoewel ik helemaal voor een flinke dosis cynisme ben kun je misschien beter vertellen waarom ik er blijkbaaar helemaal naast zit, en overtuig meteen even de overheid dat anabolen helemaal niet slecht voor je zijn, dan kan ik ze tenminste gaan gebruiken in de sportschool.
pi_32530992
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef roofless het volgende:

[..]

Hoewel ik helemaal voor een flinke dosis cynisme ben kun je misschien beter vertellen waarom ik er blijkbaaar helemaal naast zit, en overtuig meteen even de overheid dat anabolen helemaal niet slecht voor je zijn, dan kan ik ze tenminste gaan gebruiken in de sportschool.
Sterke drank is ook slecht, net als roken, maar daar verdient de heilige overheid aan.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 24 november 2005 @ 10:41:22 #62
19479 Mr.J
pi_32531046
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef roofless het volgende:

[..]

Uhuh, niet de zaken omdraaien kerel.

Kom jij eerst maar eens met eea wat jouw geblaat kan ondersteunen, veeg ik dat daarna wel onder tafel.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:01:21 #63
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32531445
Je moet eerst 4 weken trainen gewoon van alles wat trainen, zodat je spieren er aan kunnen wennen. na 4 weken ga je een programma maken zelf of laat je fitness instructeur dat voor je doen. train niet meer dan 2 keer per week 1 spiergroep en 48 uur rust totdat je hem weer pakt, behalve je buikspieren en triceps want die breken heel snel af.
opbegeven moment zijn je spieren hieraan gewend en weten wanneer jij je gaat inspannen. de eerst 3 maanden dat je dit doet zie je heel snel resultaat daarna steeds langzamer.

2x per week is minimaal voor kracht training, je kan beter 3 liefst 4 keer per week gaan dan zie je veel sneller resultaat.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:07:43 #64
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_36763455
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:01 schreef Killaht het volgende:
Je moet eerst 4 weken trainen gewoon van alles wat trainen, zodat je spieren er aan kunnen wennen. na 4 weken ga je een programma maken zelf of laat je fitness instructeur dat voor je doen. train niet meer dan 2 keer per week 1 spiergroep en 48 uur rust totdat je hem weer pakt, behalve je buikspieren en triceps want die breken heel snel af.
opbegeven moment zijn je spieren hieraan gewend en weten wanneer jij je gaat inspannen. de eerst 3 maanden dat je dit doet zie je heel snel resultaat daarna steeds langzamer.

2x per week is minimaal voor kracht training, je kan beter 3 liefst 4 keer per week gaan dan zie je veel sneller resultaat.
Klopt. Bij mij ging het de eerste 3 maanden ook ontzettend snel, nu zie ik niet zoveel resultaat meer ... In het begin gaat het altijd sneller.
No Soup For You!
pi_36764140
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:01 schreef Killaht het volgende:

1. Oh ja? Waarom zou het goed zijn eerst wat aan te klooien en dan pas een goed schema te nemen? Doe vanaf het begin de zaken goed en strict, met een goed schema.
2. "Spiergroepen" kunnen zonder enige moeite 3x per week worden getraind. Gewichtheffers bijvoorbeeld squatten 6x per week, powerlifters doen >4x per week rugoefeningen. Alles hangt af van intensiteit (% v/d 1RepMax) en volume (reps x gewicht). Hogere intensiteit = lager volume en zowel een hogere intensiteit als een hoger volume zorgt voor langer herstel.
Train je elke set tot muscle failure betekent: >1 week rust.
Hou je elke set 2 reps over betekent: 48 uur rust (voor de kleine spieren zelfs korter)
3. Buikspieren en triceps "breken heel snel af"? Naast het feit dat het afbreken van spieren iets is wat je te allen tijde moet voorkomen herstellen de triceps niet sneller dan biceps oid.
Buik, onderarmen en kuiten hebben een snellere herstelperiode ivm de spiervezels die zich daar bevinden.
4. Bij een afwisseling van trainingsschema's en methoden (de JUISTE methoden) kan je de eerste jaren continue flink sterker en groter worden. Motivatie is het heilige woord. Sla geen enkele training over, geen enkele maaltijd, geen enkel uur slaap and you will become fearfull (of een beachboy, whatever you wish)
5. Meer is niet beter. Er kunnen fantastische resultaten worden geboekt met een 2x per week schema. 3-4x per week is alleen haalbaar met 1. de juiste oefeningen 2. de juiste indeling 3. voldoende rust en 4. goede voeding.
In het bodybuildingtopic heb ik deze al gepost, het werkt fantastisch:
dag 1:
deadlift
overhead presses
rows

dag 2:
squat
bench press
pull ups

Zelfs 1x per week is voldoende als je het goed doet. Pak een handvol compoundoefeningen, doe ze 1x per week en the results will come.

Daarnaast is het van belang dat minstens 80% van de training uit compoundoefeningen bestaat omdat daar de meeste basiskracht en dito massa uit gehaald wordt. 100% compound is een nog beter idee.

Dus doe deze dingen:
1. Train hard
2. Eet veel
3. Slaap nog meer
4. Verdiep je in de trainingsmaterie; sites als www.westside-barbell.com, www.t-nation.com en forum.dutchbodybuilding.com zijn aanraders. Op dutchbodybuilding zijn in het Powerlifting/Gewichtheffers forum momenteel een aantal e-books te vinden die je veel info verschaffen (kijk es naar Dinosaur Training, Pavel Tsatsouline en Steve Justa)
  zondag 9 april 2006 @ 11:58:39 #66
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36787673
ik wil juist het omgekeerde bereiken.
ik sport de laatste tijd wat meer (hardlopen, bike, honkbal) en merk dat ik breder begin te worden
door jarenlange inactiviteit heb ik ook de nodige vet op mijn bovenlichaam.
ben nu 86 kilo bij 1,92 maar ik wil eigenlijk op sommige plekken mijn vet eraf trainen en niet verder spieren ontwikkelen aangezien ik nu al problemen heb soms met kleding kopen.

iemand tips?
De wereld is op hol geslagen
pi_36787770
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:58 schreef 1ofthefew het volgende:
ik wil juist het omgekeerde bereiken.
ik sport de laatste tijd wat meer (hardlopen, bike, honkbal) en merk dat ik breder begin te worden
door jarenlange inactiviteit heb ik ook de nodige vet op mijn bovenlichaam.
ben nu 86 kilo bij 1,92 maar ik wil eigenlijk op sommige plekken mijn vet eraf trainen en niet verder spieren ontwikkelen aangezien ik nu al problemen heb soms met kleding kopen.

iemand tips?
Doorgaan waar je mee bezig bent, een stukje onder je dagelijkse kcal inname zitten en vooral gemotiveerd door blijven sporten. Probeer het hardlopen 's morgens vroeg te doen als je dat kan (voor het ontbijt). Snacks e.d. zijn natuurlijk niet meer van toepassing.
pi_36788867
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met TS gaat, of hij al resultaat ziet.
pi_36789103
Hij zou nu zeker resultaat moeten beginnen te zien.
  zondag 9 april 2006 @ 12:57:37 #70
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36789189
normaal ontbijt ik met een vruchtenshake (geperste sinnasappels, kiwi, banaan, citroen, en soms aarbei of peer).
smiddags vaak een tosti (bruin brood met tomatensaus en een plak kaas) en savonds gewoon gezond avondeten (vetarm vlees/kip en veel verse groenten).

ik ben sinds ik dat doe al wel 7 kilo kwijt geraakt maar vooral op mijn kont en benen ...
De wereld is op hol geslagen
pi_36815130
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef LedZep het volgende:
Hij zou nu zeker resultaat moeten beginnen te zien.
Als het is gebleven bij het openen van dit topic niet...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_36824825
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:26 schreef BertV het volgende:

[..]

Als het is gebleven bij het openen van dit topic niet...
So true
pi_36910642
Je kan al mijn tips lezen in het juist aangemaakt topic !

groetjes
gunther
www.coravaba.be voor goedkope hardware
pi_36917605
CREATINE is het codewoord vandaag!
pi_36917726
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef Relneger18 het volgende:
Na hoeveel keer fitnessen zie je het resultaat want..kzie nog niks .

Ik ben 4 keer ( 2x per week ) geweest tot nu toe en doe alle spieren. Maar kben nu van plan 3 keer per week te gaan trainen en weipoeder te gaan kopen. Kan iemand me vertellen wanneer ik een beetje resultaat krijg te zien?
Bij negers na een uur al.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')