iggy+2quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
vengaboys
Toch vind ik het een vreemd verhaal. Die verpleegsters kon zien dat Brian Jones vermoord was, terwijl de dokters dat niet konden zien. Of de dader was nog ter plaatse om het aan de verpleegster op te biechten.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is m!
Bukgeit +2
15-11: Brian Jones niet verdronken
Stones-gitarist Brian Jones zou in 1969 niet zomaar zijn verdronken in zijn zwembad; hij zou zijn vermoord. Dit zegt althans een verpleegster die vlak na zijn overlijden ter plaatse was. De 'dader' was een bouwvakker die het niet kon verkroppen dat zijn vriendin voor Brian Jones een striptease had gegeven.
Hij schijnt de moord ook vlak voor zijn dood te hebben opgebiecht...
(Bron: Vara)
quote:I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other
Behalve deze zijn ze allemaal goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef bukgeit het volgende:
Meindert Talma The Negroes - Ferhudukker
In één keer goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef Neleos het volgende:
In een SRV wagen.
Helemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
mario melchiot, benni mccarthey en dean gorre
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef ranja het volgende:
Als ik maar niet meer op m'n poef hoef
Tiet veur 'n pafke
Popie Jopie
Koud he?
en De gewone man is de 5e denk ik
Zou je dat nou wel doen?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:42 schreef ranja het volgende:
Ha, net binnen het uur terug
zo een vraag dan ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |