1 The Smiths 192quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:48 schreef Neleos het volgende:
Clash
Joy Division
New Order
Pearl Jam
Foo Fighters
Een winamp plugin, die bijhoudt waar je naar luistert en op basis daarvan je nieuwe muziek kan aanraden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef ranja het volgende:
Maar wat is Audiscrobbler nou eigenlijk?
Je kan ook de Last.fm (zo heet audioscrobbler tegenwoordig eigenlijk) radio luisteren en daar aangeven welke muziek je goed en niet goed vind.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef ranja het volgende:
Ah. Maar als ik per maand ongeveer anderhalve mp3 via Winamp draai schiet dat niet op natuurlijk.
ranja + 2quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef ranja het volgende:
Carter the Unstoppable Sex Machine
Als je je cd's via de pc afspeelt telt het ook mee....quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef ranja het volgende:
Ah. Maar als ik per maand ongeveer anderhalve mp3 draai schiet dat niet op natuurlijk.
Gewoon je PC doorsnoeren naar je versterker. Klinkt net zo goed. Bij CD's dan, die LP-drives zijn nog niet heel erg betrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:16 schreef ranja het volgende:
Ik heb gewoon teveel cd's en lp's en singles om radio of webradio te luisteren
En het klinkt toch het beste uit de gewone cd-speler... laat staan dat ik een lp in m'n pc prop
Postmen en Def Rhymzquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
De Bom is nog een keer een grote hit geweest. In de uitvoering van wie?
Puntje terug naar de Def DaisyDukezquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rude boy
DJ DNA
Tres Manos
Silly Sil
magic stick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |