Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zeggen de woroden verandering en dynamiek je iets
ga het nou niet omdraaien. Mijn reactie is in principe een reactie op wat jij NU postquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja.
Zeggen de woorden gigantische kapitaalvernietiging en werkeloosheid jou iets?
Klinkt als een beschrijving van de Franse en Duitse economiequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja.
Zeggen de woorden gigantische kapitaalvernietiging en werkeloosheid jou iets?
Je bent weer aan het bazelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ga het nou niet omdraaien. Mijn reactie is in principe een reactie op wat jij NU post
En sinds wanneer houdt de overheid zich bezig met de investeringsplannen van bedrijven
Ook de UK kent een gesubsidieerde landbouwsector waar zonder EU gelden een hoop banen verloren gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt als een beschrijving van de Franse en Duitse economie
In de UK is er vrijwel geen werkeloosheid en de sociale mobiliteit is veel groter.
Structurele massa werkeloosheid is vooral een effect van economien waar de overheid zich sterk inmengt.
Zet de hoeveelheid landbouw subsidie die de UK krijgt eens per capita naast Frankrijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook de UK kent een gesubsidieerde landbouwsector waar zonder EU gelden een hoop banen verloren gaan.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zet de hoeveelheid landbouw subsidie die de UK krijgt eens per capita naast Frankrijk.
Verder vind ik het knap dat je geheel niet ingaat op de kritiek die ik op je post neerzet. Je kiest er gewoon voor er niet op in te gaan, omdat je weet dat het zo is, en dat niet strookt met je ideologie.
En dat is per capita?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:35 schreef du_ke het volgende:
[..]zozo je denkt gedachten te kunnen lezen
?
Ik ging er niet op in omdat het me niet direct relevant leek als reactie op mijn post die gewoon over Nederland ging. Maar ook in GB zijn er genoeg sectoren waar nog zwaar op de overheid geleund wordt zoals de mijnbouw. Ze zijn echter minder op de landbouw gericht dan b.v. Frankrijk.
Volgens mij weet jij niet waar je over praat, de UK heeft een werkeloosheidspercentage van 4.7% (en vertoont een stijgende trend over de laatste 8 maanden), Nederland heeft 4.8%. De andere landen die goed scoren zijn Ierland, Denemarken en Oostenrijk. Geen van alle landen waar de overheid zich niet mengt in de economie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als een beschrijving van de Franse en Duitse economie
In de UK is er vrijwel geen werkeloosheid en de sociale mobiliteit is veel groter.
Structurele massa werkeloosheid is vooral een effect van economien waar de overheid zich sterk inmengt.
We hebben ook geen anarchistische staten in Europa, er werd nl. gesteld dat er in economiën met weinig overheidsinmenging de werkloosheid laag is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet waar je over praat, de UK heeft een werkeloosheidspercentage van 4.7% (en vertoont een stijgende trend over de laatste 8 maanden), Nederland heeft 4.8%. De andere landen die goed scoren zijn Ierland, Denemarken en Oostenrijk. Geen van alle landen waar de overheid zich niet mengt in de economie.
http://epp.eurostat.cec.e(...)3-01092005-EN-AP.PDF
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef du_ke het volgende:
in de jaren 60 blijven hangen of zo. Mijnen worden daar zeker niet meer gesteund. Je bent in de war met D ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:35 schreef du_ke het volgende:
[..]zozo je denkt gedachten te kunnen lezen
?
Ik ging er niet op in omdat het me niet direct relevant leek als reactie op mijn post die gewoon over Nederland ging. Maar ook in GB zijn er genoeg sectoren waar nog zwaar op de overheid geleund wordt zoals de mijnbouw. Ze zijn echter minder op de landbouw gericht dan b.v. Frankrijk.
niemand heeft ook gezged dat d eoverheid zich totaal afzijdig moet houden. Wel dat het wat midner kan. De landen die jij noemt voeren een relatief goed econ beleid (bron: check mijn sign).quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet waar je over praat, de UK heeft een werkeloosheidspercentage van 4.7% (en vertoont een stijgende trend over de laatste 8 maanden), Nederland heeft 4.8%. De andere landen die goed scoren zijn Ierland, Denemarken en Oostenrijk. Geen van alle landen waar de overheid zich niet mengt in de economie.
http://epp.eurostat.cec.e(...)3-01092005-EN-AP.PDF
laten we alsjeblieft on topic blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef du_ke het volgende:
Als het VK geen mijnbouwsteun meer geeft zijn ze daar zeker niet langer dan 5 jaar geleden mee gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |