Oh jawel hoor. Ik snap bijvoorbeeld niet wat jij er te zoeken had.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef What het volgende:
[..]
Bespottelijk. Er zat niks in dit topic wat er niet hoorde.
Laat je schroefjes weer eens vastdraaien a.u.b.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef JohnDope het volgende:
KlowJow gooi dat prachtige topic weer is open over die linkse activist met hoofdpijn.
De schutter verdient in ieder geval een standbeeld
Jij bent niet bij machte om dat te beoordelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef What het volgende:
[..]
Ja, en jouw bijdragen helpen daarbij. Enorm!. Goed zo Verbal!![]()
Maar zelf vind je wel dat je spoort?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef JohnDope het volgende:
KlowJow gooi dat prachtige topic weer is open over die linkse activist met hoofdpijn.
De schutter verdient in ieder geval een standbeeld![]()
Ook niet om te reageren, dus laten we het hier maar bij laten.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent niet bij machte om dat te beoordelen.
V.
Hij is ook niet door jouw actie gesloten ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef OpenYourMind het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om het topic dicht te laten gaan eigenlijk...
Peak oil tussen 2010 en 2020
Dit is nieuw nieuws en krijgt eigenlijk veel te weinig bekendheid in de media.
Wat ben je laat? Ik had je om 12:00 al unbanned.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Meki het volgende:
daar ben ik weer
Om 18:01quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Meki het volgende:
daar ben ik weer
ik had me alarm om 11.11 al gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ben je laat? Ik had je om 12:00 al unbanned.
Maar ik had het je niet verteld, wilde kijken hoe lang het duurde voor je erachter kwam.
ik heb 7 dagen NWS gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 18:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Om 18:01! Dat is toch veel te laat?
oow dit zou erg zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En wij 7 dagen Meki... wat zou erger zijn?.
MEKI en NWS zijn een onmiskenbare combinatie die nimmer gescheiden mag worden, hij hoort gewoon bij het meubilair.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
MEKI en NWS zijn een onmiskenbare combinatie die nimmer gescheiden mag worden, hij hoort gewoon bij het meubilair.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |