Als het regent is het gaspedaal aanraken en dwarsgaan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd te driften met je 4-wieler? Dat lijkt me nou wel grappig met een autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef yup het volgende:
Hmmm ik hoop dat de politie daar niet te vaak rondsjeest want zelf rijd ik daar ook asociaal hardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Welkom in de wereld van motorrijden denken de meesten zeker hiero nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah, heb zoveel te zeggen tegen sommige mensen, maar denk vaak..quote:Op maandag 14 november 2005 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe Pimber.. we kunnen wel rellen op MF [afbeelding]
Wat voor routegeval is dat? Lekker gedetailleerdquote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.map24.nlquote:Op maandag 14 november 2005 23:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat voor routegeval is dat? Lekker gedetailleerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Interessante route.quote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tof, kan ik zelf ook een paar leuke routes uittekenenquote:
Trouwens, Rijksvoorlichtingsdienst?quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
Pas maar op voor de RVD, moslims met zulke organisatie skills worden goed in de gaten gehoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken nog wel iemand waar je een infuusje van kunt lenenquote:Op maandag 14 november 2005 22:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Een infuusje kan dan hééél nuttig zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef RB het volgende:
[..]
Je moet je lichaam geven waar het om vraagt [afbeelding] en dat die gekke groninger z`n deur verplaatst tijdens m`n aanwezigheid is ongehoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spannund, ff lezen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
OPM heeft het aan de stok met een moraalridderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar van mij mag je de openbare weg een playground vinden en dat heeft niets met moraal te maken maar bevestigd alleen maar dat je verstand bezit van een garnaal.
Snatch:quote:Op maandag 14 november 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
Dont fuck with the uggsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Een infuusje kan dan hééél nuttig zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo krijgen we de Lims aan de drank.quote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef richardgie het volgende:
Oeh...puur?Kan je beter een beetje verdunnen met rum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dit een lok-Yup-uit-de-kast post?quote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Al eens geprobeerd te driften met je 4-wieler? Dat lijkt me nou wel grappig met een autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is begonnen, ik denk dat ik niet eens normaal achter de computer kan blijven als het in 12 uur al zo erg is.quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet ook maar weer sportenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekker spierpijn enzo, maar stel het telkens uitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon opgeklopte melluk dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net wel een eiwitshakeje op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben ik vroeg wakker heH.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mèt wit poeder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gewoon opgeklopte melluk dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Goedemogen btwJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, elke dag weer een verassingquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:46 schreef stinkie het volgende:
Vandaag weer aan het werk. Ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bier, motoren en vrouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan gewoon verder met bierdrinken op de vroege ochtend?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op de walvis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:46 schreef stinkie het volgende:
Vandaag weer aan het werk. Ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja hoor, ik ben (best) snel tevreden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bier, motoren en vrouwen.
Wat wil je nog meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind je de volgorde zo leuk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Op de walvis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker weertje trouwens .. je zal mede daarom wel het koekblik gepakt hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sou wel wat sijn ja........quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan gewoon verder met bierdrinken op de vroege ochtend?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mowuen over je hadnschoenen heen vond ik anders wel een handige tip van Martie voor dit weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker weertje trouwens .. je zal mede daarom wel het koekblik gepakt hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Je zit in ieder geval in de top 3.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja hoor, ik ben (best) snel tevreden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eerst OPM gezet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:45 schreef Phatzak het volgende:
Wie is OPM trouwens en wie is One Punch Mickey?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
:]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op Vrijdag ochtend alquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sou wel wat sijn ja........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
magniezuipeoputwerruk.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....behalve op vrijdag dan welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pimber drinkt nooit cola, alleen jus d'orange of chocomelkquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo krijgen we de Lims aan de drank.
Beetje rum bij de standaard cola die ze altijd drinken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezien je spelfouten zullen je vingers nog wel vastgevroren zittenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mowuen over je hadnschoenen heen vond ik anders wel een handige tip van Martie voor dit weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:58 schreef worldpimber het volgende:
Shit, nou heb jij ook weeg geëditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even een 'quote' aanmaken in me berichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe ik altijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mowuen over je hadnschoenen heen vond ik anders wel een handige tip van Martie voor dit weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:03 schreef hicham het volgende:
pimber drinkt nooit cola, alleen jus d'orange of chocomelkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijgelezen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef R2-D2 het volgende:
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vodka jus kan ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:03 schreef hicham het volgende:
[..]
pimber drinkt nooit cola, alleen jus d'orange of chocomelkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:05 schreef Roderick2085 het volgende:
vodka jus kan ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: fuck, te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rotweer, kou is niet erg, nat + kou welquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:52 schreef worldpimber het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja, samenvatiing is:quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bijgelezen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hadden me per ongeluk een keer sinas ipv jus d'orange gegeven op het terras, sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen meer meequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:03 schreef hicham het volgende:
ik accepteer de cookies.
Wta heb je tgeen mjin spelfuote??quote:Gezien je spelfouten zullen je vingers nog wel vastgevroren zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wat is er zo goed aan mouwen over handschoenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is toch juist niet goed in de regen, dan loopt het water je mouwen inJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
-edit, ik praat poepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.-Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt wel klinisch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, samenvatiing is:
Bier + Motoren + Vrouwen
Volgorde is Dynamischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kou is wel erg,behalve in een zijspan dan.En voor in de nattigheid heb ik een auto.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Rotweer, kou is niet erg, nat + kou welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, koude regen is echt ergquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:07 schreef R2-D2 het volgende:
Rotweer, kou is niet erg, nat + kou welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat je nog wel weten wat er van je sollicitatie is gewroden van vorige week?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga nu eens even wat andersdoen hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen mogen alles, dus ook spelfouten maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef worldpimber het volgende:
Wat een spelfouten van mij trouwens, zie ik nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Marokkanen mogen alles, dus ook spelfouten maken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toedeledoki.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef Roderick2085 het volgende:
vind ik lekkerder zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat werkt net andersomquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:03 schreef hicham het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
Gezien je spelfouten zullen je vingers nog wel vastgevroren zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wat is er zo goed aan mouwen over handschoenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is toch juist niet goed in de regen, dan loopt het water je mouwen inJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die waterverzaameling in je + bij regen vindt ik ook niet je van het,en op den duur begint de regen toch meestal ook nog via je nek in je pak te lopen.Ik ga met de auto.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, koude regen is echt ergom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb nu wel eindelijk een waterdichte regenbroek, geen natte kont meer bij het thuiskomen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een spelfouten van mij trouwens, zie ik nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat 2 weken voor, morgen komt er nog een advertentie in de krant.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
Laat je nog wel weten wat er van je sollicitatie is gewroden van vorige week?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begreep het verschil eerst niet tussen een sinas en een jus d'orange bestellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze hadden me per ongeluk een keer sinas ipv jus d'orange gegeven op het terras, sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen meer meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:[..]
Wta heb je tgeen mjin spelfuote??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als je je mouwen eronder doet loop je met twee waterzakjes rond die je handschoenen moeten voorstellenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Andersom komt er geen water in je mouw, mijn mouw sluit strak aan, maar met zo een apenhanger als bij een Bandit kan er wel water in lopen jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't Was nog vroegquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is het helemaal niet dynamisch hoorquote:Klinkt wel klinisch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd koekblik. Handschoen aandoen gaat wel, uitdoen is een heel ander verhaal. En aangezien het regent er er een paar gaten in mijn pak zitten......quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
Op de walvis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
He,kan je misschien een engelse motor van de zaak krijgen,met het stuur rechts.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, staat er net weer een reactie onder mijn post.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Er staat 2 weken voor, morgen komt er nog een advertentie in de krant.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die reactie's wachten ze sowiezo even af.
En uiteindelijk beslist het hoofdkantoor denk ik, maar hij zal wel een hele dikke vinger in de pap hebben.
In Nederland bestaat het bedrijf ook officieel niet, alles gaat via Engeland.
(factureren, offertes, helpdesk, zelfs het salaris en de vakantiedagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zijn volgens de Engelse standaard)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Disclaimer2: wat een layouttechnisch lelijke post heb ik zojuist gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop