Geweldig idd, met als toppunt ervoor opstaanquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef Arcee het volgende:
Jammer? Geweldig, 's nachts live sport kijken.
Zelfs als ik het nu nog ziequote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]1.07.18
[..]
Ik had kippenvel van SLC tot Nagano.
Tja, dat kon ook bijna niet anders.quote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]1.07.18
[..]
Ik had kippenvel van SLC tot Nagano.
Z'n carrière was al beëindigd, hij had nog even geprobeerd marathons te rijden maar dat lukte ook niet, en hij kwam idd terug als sparringpartner van Ritsma.quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Een definitief einde aan zijn carriere leek onvermeidbaar, maar opeens begon het te lopen (volgens mij o.a. doordat hij sparringpartner werd van Rintje).
ik vin dat ook iets hebben , doet mij trouwens ook aan die bokswedstrijden van Mohamed Ali denken, en veel koffie drinken hèquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
0.05.
[..]
Jammer? Geweldig, 's nachts live sport kijken.
Hear, hear.quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Tja, dat kon ook bijna niet anders.
De tragedie van de carriere van van Velde.
In '94 4e op de OS met een minimaal verschil, daarna ook nog zovaak net niet.
Toen kwam de klapschaats, en de vriendschap tussen van Velde en de klapschaats leek onmogelijk. Wel vreselijk snel op de rechte stukken, maar die verdomde bochten.
Een definitief einde aan zijn carriere leek onvermeidbaar, maar opeens begon het te lopen (volgens mij o.a. doordat hij sparringpartner werd van Rintje).
Zo iemand gun je het gewoon uit de grond van je hart om een vreselijk mooie overwinning te halen.
Dan shaatst hij een nieuw WR, maar dan moeten er nog een aantal paren rijden. De spanning was voor de TV al bijna niet te harden, laat staan in het stadion.
En op het laatst de fantastische ontlading.
Gewoon briljant![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geweldig idd, met als toppunt ervoor opstaan, bijv. voor de Elfstedentocht '97
.
Nog trauma's van. Erik had 'm moeten winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Prachtig.![]()
Wel jammer dat die spruitjesneuker toen won.
Hoezo niet ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
kan me niet voorstellen dat er wereldrecords gereden worden
quote:
jammer daarmee mis je één van de kernwaarden van Fok!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook al had je die erbij gezet had ik em nog niet gesnapt. Kijk helemaaal nooit naar een PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |