Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef poepje het volgende:
en dan erbij de pliesie zal je waarschijnlijk anaal foulleren(das dan wel weer positief)
Ja ik ook, maar half fok is in rep en roer om een fucking vogeltje!! Terwijl ze dalijk wel weer een lekker kipfiletje eten, ik ben geen vegetariėr maar men moet niet zo hypocriet doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een schijthekel aan domino d-day. En mus of niet. Ik wil gewoon dat ze falen. Elk jaar weer.![]()
Zo'n actie is dan wel weer geweldig, alleen de rede is triestquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Er is extra beveiliging ingeroepen door de organisatie na de uitzending van Ruud de Wild. Geniaal![]()
Ze hebben mijn entry geweigerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gangquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
http://dominomus.punt.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gang![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |