Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef poepje het volgende:
en dan erbij de pliesie zal je waarschijnlijk anaal foulleren(das dan wel weer positief)
Ja ik ook, maar half fok is in rep en roer om een fucking vogeltje!! Terwijl ze dalijk wel weer een lekker kipfiletje eten, ik ben geen vegetariër maar men moet niet zo hypocriet doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een schijthekel aan domino d-day. En mus of niet. Ik wil gewoon dat ze falen. Elk jaar weer.![]()
Zo'n actie is dan wel weer geweldig, alleen de rede is triestquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Er is extra beveiliging ingeroepen door de organisatie na de uitzending van Ruud de Wild. Geniaal![]()
Ze hebben mijn entry geweigerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gangquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
http://dominomus.punt.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gang![]()
quote:
rofl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef 19_William_78 het volgende:
'k Heb al getekend!![]()
Respect for da MUS
quote:Operatie STAMP update
ga eens liggen!De voorbereiding om de tig miljoen SBS steentjes om te flikkeren verlopen voorspoedig. GeenStijl geeft 1000 euri, Ruud de Wild deed daar later nog eens 3000 bovenop. Ondertussen worden de plannen gesmeed. Roland: "Dit is geheel serieus en zal dan door drie personen worden uitgevoerd wél willen wij graag anoniem blijven tegenover de rest van de wereld." Ene Ton vraagt via GeenStijl om hulp:"Ik ben in het bezit van een bladblazer. Zou bij deze willen vragen om een handlanger die het hele gebeuren filmt. Een bladblazer kan er wel een paar miljoen omkrijgen me dunkt. Ik ben in het bezit van een gedetailleerde plattegrond van het FEC en ben woonachtig in omgeving leeuwarden. Verder heb ik al een plan van aanpak. Geen geweld, omgooien en wegwezen." Hoogste tijd om een inventarisatie te maken van de teams. Laat het in de mail of comments weten. Nu volgt radiostilte.
FAQ:
Wie dokt eventuele schaden alsmede boetes?
Jijzelf, wij gaan geen boetes betalen
Anonimiteit blijft gegarandeerd van jullie kant?
JA, anoniem.
Op wie verhalen wij de kosten van de voorbereiding?
Op jezelf en je eventuele vrienden
Hoe kom ik binnen?
Dat zul je zelf moeten regelen, echter ons aanbod vervalt als je op niet-vredelievende manier jezelf toegang verschaft.
Hoe verloopt de transactie?
Cash of op rekening, wat je wil.
Geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Arti het volgende:
hoe bedoel je "van een mus een olifant maken"
we moeten er gewoon een stuk of 10 vangen en dan daar naar binnenloodsen op de dag van de recordpoging.. ken je lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |