dieptreurig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef knarfmk1 het volgende:
waar staat die "d" van domino d-day eigenlijk voor? demolition? destruction? dood? deurbel? dumbass? dakloze? duw? iemand?
Ze vergelijken zichzelf met de invasie van Normandiequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef knarfmk1 het volgende:
waar staat die "d" van domino d-day eigenlijk voor? demolition? destruction? dood? deurbel? dumbass? dakloze? duw? iemand?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef knarfmk1 het volgende:
ja maar toen betekende het "decision" en dat zou weer nergens op slaan,quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze vergelijken zichzelf met de invasie van Normandie
quote:Dode mus houdt massa mensen aan het werk
Uitgegeven: 15 november 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:55
LEEUWARDEN - De mus die maandag zonder pardon werd doodgeschoten, krijgt een staartje, althans het verhaal daaromtrent. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels betrokken bij de klucht rond het vogeltje.
Een bijzondere opsporingsambtenaar van zowel de Dierenbescherming als de provincie Friesland onderzoekt de dood van de mus. Dat hebben beide partijen dinsdag bevestigd.
Maandagochtend schrokken de medewerkers van Domino Day zich rot toen bleek dat de mus eigenhandig een wereldrecordpoging dominostenen omgooien was begonnen. Het Frisian Expo Centre (FEC) is gevuld met meer dan vier miljoen steentjes om vrijdag een wereldrecordpoging te doen. De mus gooide uiteindelijk 23.000 steentjes om.
Het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef poepje het volgende:
en dan erbij de pliesie zal je waarschijnlijk anaal foulleren(das dan wel weer positief)
Ja ik ook, maar half fok is in rep en roer om een fucking vogeltje!! Terwijl ze dalijk wel weer een lekker kipfiletje eten, ik ben geen vegetariër maar men moet niet zo hypocriet doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een schijthekel aan domino d-day. En mus of niet. Ik wil gewoon dat ze falen. Elk jaar weer.![]()
Zo'n actie is dan wel weer geweldig, alleen de rede is triestquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Er is extra beveiliging ingeroepen door de organisatie na de uitzending van Ruud de Wild. Geniaal![]()
Ze hebben mijn entry geweigerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gangquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef longinus het volgende:
Is er al iets geopend op condoleance.nl![]()
http://dominomus.punt.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er is niemand die je tegenhoudt. Ga je gang![]()
quote:
rofl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef 19_William_78 het volgende:
'k Heb al getekend!![]()
Respect for da MUS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |