Ze is vast wel weer ergens klaar mee ja.. maar volgens mij ging het dit keer over één van de andere "dames"quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze is er weer klaar mee?
Mij ook niet... wie wel?quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft weer iets met roel maar het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is
Ze heeft met rob staan praten maar dat werd mij niet duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 19:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vinf alleen nog net een "nou, dan niet op".
Verder een Dido die duidelijk geergerd een beetje rond zit te kijken op het bed, en daarna wegliep.
DAY! ik zag je in het smoelenboek ....jij hebt eeeecht een leuk bekkie!quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef Day het volgende:
Dus, omdat Roel niet op commando wil praten, is mevrouw nu boos?
Er is iets gebeurd vannacht in bed.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef Day het volgende:
Dus, omdat Roel niet op commando wil praten, is mevrouw nu boos?
quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAY! ik zag je in het smoelenboek ....jij hebt eeeecht een leuk bekkie!![]()
Oh? Dacht dat het een goed gesprek was.quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is iets gebeurd vannacht in bed.
Omdat roel zo sloom en binnensmonds lult versta ik hem soms niet
Chantal gaat Rob nomineren da's duidelijkquote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even bezig geweest met het nominatiespel, maar ik doe maar wat. Ik heb geen idee wie wie gaat nomineren bij de komende nominaties. Geen idee.
Het zag er uit als een wratje eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nu naar de uitzending naar rob's vage pukkel op zijn rug te kijken![]()
also also also....De Rob is een rare vogel maar dit gaat wel wat ver ,niet?quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een fake (voor velen een wens) van rob
[[url=http://www.filedump.nl/files/doodskist_01_copy1.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |