quote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Herald het volgende:och och wat zijn de Fok!kertjes toch weer begaan met het lot van een of andere kutmus zeg.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Tis toch ook belachelijk? Voor wat steentjes moet er maar een mus dood.
[ me = ]meldt zich aan als vrijwilligerquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik krijg in ene zin om met een menigte de boel daar te bestormen...
Dan hebben we drie manquote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Yabadab het volgende:
[..]
[ me = ]meldt zich aan als vrijwilliger![]()
ach kom op, alsof Fok! ineens vol zit met linkse dierenvrienden. Het enige wat ze leuk vinden is dat die suffe mus als excuus wordt gebruikt om Domino Day te verstoren. Want dat vinden de pubertjes wel leuk, beetje Sbs6 bokken.quote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:och och weer zo'n Fok!kertje die het onderscheid tussen 'welbewust' en 'per ongeluk' niet weet.
Maar goed, pubertje moet weer trappen, dus ik accepteer het wel hoor.
10 jaar +TBSquote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef rudedeltadude het volgende:
wat voor straf kan je ervoor krijgen?
Wat krijg je tegenwoordig voor inbraak?quote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef rudedeltadude het volgende:
wat voor straf kan je ervoor krijgen?
Dat heet nou: "de natuur"quote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef LostFormat het volgende:
Wat een gezanik om zo'n beest. Ik schat dat m'n kat dit jaar iets van 50 mussen heeft verorberd. Dit even om het in perspectief te zien.
nou wat een held ben jij zeg, kom dan voor die beschermde mus op. Dat is toch je excuus "Sbs heeft een zielig musje bewust neergeschoten boehoehoe, nu sterven alle mussen uit in Nederland boehoehoe"quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef RetepV het volgende:
Ik laat het ernaartoe gaan en het verstoren van de recordpoging echter graag over aan de jongere garde. Helaas ben ik van die leeftijd dat ik mijn leeftijd niet meer als excuus mag opvoeren. Jullie krijgen dan allemaal hooguit een taakstrafje en een 'niet meer doen, hoor!' van de rechter. Maar ik krijg dan een vette boete en een 'u bent oud en wijs genoeg om beter te weten, van u hadden wij het niet verwacht.' van de rechter.
ohw... als dat alles is: ik ga ervoorquote:
En dan vinden jullie het opeens niet meer zielig? Hoe overtrokken en hypocriet kan je reageren...quote:
nee dat is niet zielig want de kat is van nature een huisdier dat naast zijn dagelijkse portie wiskas natuurlijk ook op vogeltjes jaagt!quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef LostFormat het volgende:
En dan vinden jullie het opeens niet meer zielig? Hoe overtrokken en hypocriet kan je reageren...
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En dan vinden jullie het opeens niet meer zielig? Hoe overtrokken en hypocriet kan je reageren...
Wie zijn hier nou de huilies?quote:
Ik, je hebt gelijkquote:
Hoeveel frieslanders zitten er op fok!?quote:Op maandag 14 november 2005 19:29 schreef Herald het volgende:
en iedereen hier zielig doen en verontwaardigd en dan zeggen "ik hoop dat iemand het doet" want zelf voor die kankermus opkomen doen ze dan toch maar niet. Nou die beloning zal wel niet naar een Fok!ker gaan. Wat een helden hier ook.
Die kankermus kan me geen reet schelen, vind het wel grappig als die stenen van tevoren om gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 19:29 schreef Herald het volgende:
en iedereen hier zielig doen en verontwaardigd en dan zeggen "ik hoop dat iemand het doet" want zelf voor die kankermus opkomen doen ze dan toch maar niet. Nou die beloning zal wel niet naar een Fok!ker gaan. Wat een helden hier ook.
Of een heleboel musjes.quote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Nonneke het volgende:
gewoon een zooitje muizen/ratten loslaten![]()
En aan de politiequote:maandag 14 november 2005 19:52 en je hebt iets te vertellen aan je kleinkinderen
Nee, je moet iets hebben dat fragmenteert en alle kanten opschieten.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
Het beste middel om flink de boel te vergallen zou een voetbal zijn gok ik zo... Gewoon snoeihard door al die steentjes poeieren.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, je moet iets hebben dat fragmenteert en alle kanten opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |