quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef x-tremed het volgende:
Beloning
De actie van Ware Care faunabeheer is bij sommige mensen in het verkeerde keelgat geschoten. Zo looft bijvoorbeeld de weblog Geenstijl een beloning uit van 1000 euro voor degene die voor vrijdag één miljoen dominostenen kan omgooien.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009254.html
Op de rode lijst staan betekent dat je een huismus zelfs niet mag oppakken en vervoeren als je een dood exemplaar vindt.quote:Helaas is het er dan toch van gekomen.
De huismus is op 5 november dit jaar opgenomen
op de rode lijst van beschermde vogels in Nederland.
Er werd al een aantal jaar gediscussieerd over het
feit Dat het niet goed ging met de huismus stand.
Dit jaar is er dan weer een schatting van het aantal
broedparen in Nederland gemaakt.
Dat kwam uit op 500.000 tot 1.000.000 Paren in
tegenstelling tot de 1.000.000 tot 2.000.000 broedparen in 1979.
Bron?quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef dadah het volgende:
En Ruud de Wild looft ook net 3000 euri uit als iemand het vanavond lukt om die steentjes omver te kukelen
Een soort van "Flashmob"?quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef cyberbull het volgende:
ik stel voor allemaal een zooi strijkers door de ventilatieroosters het pand in te flikkeren...of met een grote menigete rondom het gebouw staan springen.....
quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef sk888er het volgende:
Ik heb ook maar even 4 in het land getipt![]()
Ja, op zich wel logisch. Maar met hetzelfde argument zou ik dus diverse overheidsambtenaren mogen afschieten. Ik bedoel, als een musje afgeschoten mag worden omdat anders SBS6 geld kwijt raakt, dan mag ik ook iemand inhuren om een belastingambtenaar af te schieten omdat IK anders geld kwijt raak.quote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Suijk het volgende:
Logisch. Iets waar zoveel geld in is gestoken, uitzendingen gepland etc. laten verpesten door een musje.
quote:Het overigens met uitsterven bedreigde vogeltje was per ongeluk de gymzaal binnen gevlogen waar ruim vier miljoen stenen klaar staan om vrijdag voor het campingvolk van SBS om te vallen. Televisie voor wie normale televisie toch wat te ingewikkeld is.
Mwoa, probeer een campinggast maar eens zo ver te krijgen dat hij zijn jaarlijkse routine doorbreektquote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef Yabadab het volgende:
Ik ben voor een boycot van de komende DomiMUS day!!![]()
Zou me ook niks verbazen dat je er dan voor wordt opgepakt.quote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]![]()
![]()
wel kewl dat ze daar geld voor uitloven.. hoop echt dat iemand het doet
* Meldtquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik krijg in ene zin om met een menigte de boel daar te bestormen...
KOM OP MENSEN! PAK ZE AN!quote:
Rij jij bewust buffels, ezels, ooievaars, vogels etc etc aan danquote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Herald het volgende:och och wat zijn de Fok!kertjes toch weer begaan met het lot van een of andere kutmus zeg. Zullen we dan met zijn allen ook maar geen auto meer rijden zodat we geen padden, egeltjes, eekhoorntjes en vogels aanrijden, tis allemaal zo zielig. En dat voor een ritje wat slechts voor vermaak dient en geen hond naar kijkt.
quote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Herald het volgende:och och wat zijn de Fok!kertjes toch weer begaan met het lot van een of andere kutmus zeg.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Tis toch ook belachelijk? Voor wat steentjes moet er maar een mus dood.
[ me = ]meldt zich aan als vrijwilligerquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik krijg in ene zin om met een menigte de boel daar te bestormen...
Dan hebben we drie manquote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Yabadab het volgende:
[..]
[ me = ]meldt zich aan als vrijwilliger![]()
ach kom op, alsof Fok! ineens vol zit met linkse dierenvrienden. Het enige wat ze leuk vinden is dat die suffe mus als excuus wordt gebruikt om Domino Day te verstoren. Want dat vinden de pubertjes wel leuk, beetje Sbs6 bokken.quote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:och och weer zo'n Fok!kertje die het onderscheid tussen 'welbewust' en 'per ongeluk' niet weet.
Maar goed, pubertje moet weer trappen, dus ik accepteer het wel hoor.
10 jaar +TBSquote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef rudedeltadude het volgende:
wat voor straf kan je ervoor krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |