met wat? dat een dierenleven evenveel waard is als dat van een mens? absoluut nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus je bent het er wel mee eens?
Tja op dat eerste punt ben ik geneigd het met je oneens te zijn en over het 2e zijn we het zeker eens... En da's toch mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
met wat? dat een dierenleven evenveel waard is als dat van een mens? absoluut niet
dat de mens de wereld aan het verneuken is? dat wel ja
stel he, jij zit in een auto zonder remmen en je rolt van een berg af. voor je zie je een hond lopen en je buurman, je kan ze niet meer ontwijken en je moet 1 van de 2 kiezen om over te rijden. kies jij dan de hond?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja op dat eerste punt ben ik geneigd het met je oneens te zijn en over het 2e zijn we het zeker eens... En da's toch mooi![]()
Dat zijn hele gemene vragen die je eigenlijk niet kan beantwoorden, want op dat moment doe je dat in een impuls. (en de handrem geeft je nog wat extra tijd om te beslissenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stel he, jij zit in een auto zonder remmen en je rolt van een berg af. voor je zie je een hond lopen en je buurman, je kan ze niet meer ontwijken en je moet 1 van de 2 kiezen om over te rijden. kies jij dan de hond?
geeft niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zijn hele gemene vragen die je eigenlijk niet kan beantwoorden, want op dat moment doe je dat in een impuls. (en de handrem geeft je nog wat extra tijd om te beslissen)
Ik ga er dus ook geen antwoord op geven. Sorry![]()
Daar heb je best kans op, maar ik hoop nooit in die positie te komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
geeft niks
maar ik denk eerlijk gezegd wel dat je voor de hond zou kiezen. sorry
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
Die man die de mus heeft doodgeschoten is met de dood bedreigd lees ik net op de FP
Dat vind ik dan wel weer te ver gaan![]()
![]()
klopt:quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
Die man die de mus heeft doodgeschoten is met de dood bedreigd lees ik net op de FP
![]()
dit is echt te triest voor woorden. waar zijn we in godsnaam mee bezig.quote:Update 15.08 uur
Inmiddels is bekend geworden dat de man die de mus dood heeft geschoten, met de dood is bedreigd. Het bedrijf Duke Faunabeheer, dat door Ware Care was ingehuurd, stapt daarom vandaag naar de politie. "We doen geen aangifte, want dat heeft toch geen zin. Maar als zo'n idioot hier bij ons komt willen we een directe lijn met de politie zodat er snel hulp kan komen", aldus directeur D. den Hartog van Duke Faunabeheer.
zal vast wel zijn:quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]wat een trieste mensen bestaan er toch
hahaha, anders stellen ze zich even nu teveel aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:33 schreef Martijn85 het volgende:
![]()
Iemand had een dode mus aan zn voordeur gespijkerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hahaha, anders stellen ze zich even nu teveel aan
De mus is iig niet voor niets gestorvenquote:Domino Day 2005
Het thema van Domino Day 2005 zal "Domino Theatre of Eternal Stories" zijn. Er zal een heus Domino-theater opgezet worden, waar men legendarische verhalen zal vertellen met dominostenen. Een greep uit de domino-vertelsels: Van den Vos Reynaerde, Tom Sawyer, Robin Hood, Pinokkio, Hamlet, 20 000 mijlen onder zee en nog veel meer. Plaats van het gebeuren zal weer het Leeuwarder FEC worden. Datum van het gebeuren is 18 november 2005. Het programma zal live op televisie worden uitgezonden in diverse Europese landen, waaronder België, Duitsland en Frankrijk.
De voorbereidingen werden verstoord toen een mus het gebouw binnenvloog en 23.000 dominostenen omverduwde. Dankzij de ingebouwde schotten bleef de schade beperkt.
De mus, die in Nederland steeds minder vaak voorkomt, is door een medewerker van faunabeheer doodgeschoten. Dit wordt op diverse nieuws-sites beschreven. De reacties lopen uiteen van dierenmishandeling tot nodeloos geweld. Er wordt opgeroepen tot het boycotten van de uitzending.
Ook is er van diverse kanten geld uitgeloofd voor degene die meer dan een miljoen stenen voortijds om weet te gooien. De besproken tactieken daarvoor zijn onder andere: met een sprinklerinstallatie water in de zaal laten stromen, muizen of andere dieren loslaten, lawinepijlen afschieten, met stuiterballen strooien of met een model-heli de stenen omblazen. Als iedereen zijn woord houdt zal de gelukkige vandaal zo'n 10.000 euro op kunnen strijken.
[bewerk]
Domino Day 2006
Het enige wat hiervan bekend is, is dat deze editie weer in het FEC Expo in Leeuwarden zal worden gehouden.
Woon jij in Friesland?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:37 schreef GSMboy het volgende:
Ik vroeg me af:
- Kan je als bezoekers daar zo maar naar binnen gaan (al dan gefoulleerd etc..)?
- Hoe zit het met de vliegroutes?
- Is er zichtbare beveilging op het terrein?
waarom is het dier stom?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een kutcensuur op de frontpage weer zeg.
plaats ik en nu is die vent dus met de dood bedreigd..achterlijke dierenactivisten. Het gaat maar om een stom dier hoor, wordt het op -1 gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |