abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 15:21:19 #201
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32700966
Te fout !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32702115
Ik speel teveel Phoenix Wright.

Ik had vanmiddag een overleg. En iemand zei iets wat niet klopte. Ik sla op de tafel, wijs naar het scherm (we werken met een beamer) en roep keihard HOLD IT!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32703149
Serieus !
  woensdag 30 november 2005 @ 18:24:38 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32703207
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel teveel Phoenix Wright.

Ik had vanmiddag een overleg. En iemand zei iets wat niet klopte. Ik sla op de tafel, wijs naar het scherm (we werken met een beamer) en roep keihard HOLD IT!

lol te erg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32703806
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:22 schreef Lexie het volgende:
Serieus !
JA!!!!
pi_32705135
HELP!

Vanmiddag een NDS aangeschaft (Mario Kart pack ) en gelijk een USB stick (van Sitecom, ze hadden geen Nintendo WiFi stick bij de Mediamarkt).

Na veel gekloot eindelijk die stick up and running gekregen.

- Mbv de manual een ad hoc verbinding opgesteld.
- SSID en WEP code ingesteld
- DS --> search for acces point, hij vind het netwerk
- Vraagt om WEP code, vul ik netjes in
- "Click ok to test connection" --> unable to connect to an acces point (51301)

Als ik vervolgens probeer te verbinden met Nintendo WFC: "No compatible acces point in range"

Help aub, ik wil ook online!
pi_32705214
Ok, even een vraagje over Phoenix Wright, en wel Trial 3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:34:36 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32705356
Gast wat doe je moeilijk, in het NFC scherm staat gewoon connect to nintendo usb stick
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32705558
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
Gast wat doe je moeilijk, in het NFC scherm staat gewoon connect to nintendo usb stick
Als ik die optie selecteer, dan zegt ie dat ie geen Nintendo USB stick kan vinden...omdat ik die ook niet heb! Heb er eentje van Sitecom.
pi_32706988
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:40 schreef IndoGuyver het volgende:

[..]

Als ik die optie selecteer, dan zegt ie dat ie geen Nintendo USB stick kan vinden...omdat ik die ook niet heb! Heb er eentje van Sitecom.
Ik moet je teleurstellen, het spel werkt niet online met een USB stick, je moet altijd een PCI card gebruiken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32708277
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, even een vraagje over Phoenix Wright, en wel Trial 3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verhip joh. Nu je het zegt.
Wil ik ook wel een antwoord op.
pi_32708536
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik moet je teleurstellen, het spel werkt niet online met een USB stick, je moet altijd een PCI card gebruiken
Maar die Nintendo wifi stick dan ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32708565
Ik ben vanmiddag weer verder gegaan in trial 3 van Phoenix Wright. Sinds ik mijn micro heb, heb ik het spel niet meer gespeeld Heb dit chapter nog niet uitgespeeld dus ik ben benieuwd
pi_32708643
HE COULDN"T HANDLE THE TRUTH!!!

pi_32709180
Tussen al dit Mario Kart en Phoenix Wright geweld wil ik even zeggen dat Tony Hawk ook meesterlijk is.
Als je de serie na deel 3 of 4 een beetje beu was raad ik je toch aan om deze versie te spelen, want deze voelt weer ouderwets aan (er zit ook een classic mode in). Vandaag naar school meegenomen en ik trok veel bekijks met het spel. Veel "wow dat ziet er wel vet uit zeg" en "mag ik eens".

Oordeel niet via de plaatjes, in beweging is dit het mooiste DS spel tot nu toe.
Houd van een lijntje.
pi_32710263
Hmmm vond Tony Hawk deel 4 erg leuk, maar daarna vond ik het niks meer, heb nog wel underground 2 voor de cube. Misschien toch maar eens kijken.. al wacht ik nu al op Mario & Luigi 2 en Animal Crossing
pi_32710446
Tja vervelend he al die goede games die er aankomen
Houd van een lijntje.
pi_32710638
Hehe ja een luxe probleem Maar ik trein veel dus kan veel spelen
pi_32710994
Touch Golf, Sonic Rush en Tony Hawk staan zeker op mijn radar.
pi_32711048
Mario Kart en de DS . Morgen pik ik Meteos en Polarium op. Is het nog even wachten op Animal Crossing en Mario & Luigi 2 .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32711277
zo, mario en luigi is onderweg nou alleen nog even wachten op animal crossing *staat al een maand in de preorder =P*
pi_32711301
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Bedankt voor de info...dan maar ruilen en wachten totdat ik mn handen kan krijgen op zo'n NIntendo usb stick
pi_32711395
Ik gebruik een ASUS USB Stick en het werkt perfect...
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32711420
Sonic rush ja dat is eigeniljk ook wel een must-have
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')