lol te ergquote:Op woensdag 30 november 2005 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel teveel Phoenix Wright.
Ik had vanmiddag een overleg. En iemand zei iets wat niet klopte. Ik sla op de tafel, wijs naar het scherm (we werken met een beamer) en roep keihard HOLD IT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Als ik die optie selecteer, dan zegt ie dat ie geen Nintendo USB stick kan vinden...omdat ik die ook niet heb! Heb er eentje van Sitecom.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
Gast wat doe je moeilijk, in het NFC scherm staat gewoon connect to nintendo usb stick
Ik moet je teleurstellen, het spel werkt niet online met een USB stick, je moet altijd een PCI card gebruikenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:40 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Als ik die optie selecteer, dan zegt ie dat ie geen Nintendo USB stick kan vinden...omdat ik die ook niet heb! Heb er eentje van Sitecom.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, even een vraagje over Phoenix Wright, en wel Trial 3.verhip joh. Nu je het zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik ook wel een antwoord op.
Maar die Nintendo wifi stick dan ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, het spel werkt niet online met een USB stick, je moet altijd een PCI card gebruiken![]()
Bedankt voor de info...dan maar ruilen en wachten totdat ik mn handen kan krijgen op zo'n NIntendo usb stickquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, het spel werkt niet online met een USB stick, je moet altijd een PCI card gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |