abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:28:08 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39756003
Gewoon nog een keertje je aanmelden, Misticle. Heb ik ook gehad, en uiteindelijk kreeg ik toen twee keer een uitnodiging, maar goed, beter dan geen he ... Hun administratie loopt nog weleens door de war heb ik het idee.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:57:58 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39757026
Ben nu 29 weken zwanger. Heb die van Etos(=felicitas) binnen. Wanneer komen normaals gesproken die van Kruidvat en Prenatal>?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:15:53 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39757650
Die van kruidvat kwam bij mij pas ruim een maand later en vlak daarna had ik de prenatal. Die was met 7 maanden ofzo geloof ik. Dat vond ik wel de beste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:19:33 #79
94046 PM-girl
pi_39757806
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef YPPY het volgende:
Die van kruidvat kwam bij mij pas ruim een maand later en vlak daarna had ik de prenatal. Die was met 7 maanden ofzo geloof ik. Dat vond ik wel de beste.
Een maand later dan...29 weken?....de bevalling?
*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:30:37 #80
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39758180
Een maand later dan die van de etos. Maar die had ik wel vrij laat, nu ik erover nadenk. Ik heb de bon niet gekregen, de doos werd ineens thuis bezorgd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:32:05 #81
94046 PM-girl
pi_39758223
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:30 schreef YPPY het volgende:
Een maand later dan die van de etos. Maar die had ik wel vrij laat, nu ik erover nadenk. Ik heb de bon niet gekregen, de doos werd ineens thuis bezorgd.
Heb die van etos juist al ruim een maand maar ik denk zelfs al 2 maanden in huis. Nouja, zal ook per winkel schelen?
*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:36:08 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39758351
Het mailtje van het kruidvat had ik nog, die kon ik op 6 juni ophalen. Toen was ik bijna 30 weken.
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:14:54 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39759488
ik kon mijn kruidvat doos ophalen toen arwen 2 maanden was
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:25:01 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39786358
ik had een prenatal doos van een vriendin gekregen en een felicitasdoos ook van een vriendin.

de kruidvat doos heb ik zelf aangevraagd maar ik vond dat wel de fijnste doos, met de meest bruikbare spulletjes erin!

ik baalde wel van die felicitasdoos toen ik hier las dat er zo'n nare mevrouw langs zou komen.

maarrrrr toen heeft mn ma slecht he, maarja ze nam de telefoon op gezegd dat ik de reclame helemaal zat was en dat ik daar dus geen zin in had.
toen zei die vrouw: okee ze moet het natuurlijk zelf weten, maar het is wel een hele leuke doos hoor!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39793917
Hoi,

Als je bij mijn www kijkt dan zie je heel veel gratis spulletjes en vwb ongevraagde telefoontjes/post, ik vul ongeveer 1 x per maand op infofilter mijn gegevens in en dan worden we even niet lastig gevallen
pi_39794900
*spam* mvSebas, ik heb je website opgenomen in mijn linkjes pagina. Denk niet dat je het erg vindt? *spam*
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_39795437
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef lcicle het volgende:
*spam* mvSebas, ik heb je website opgenomen in mijn linkjes pagina. Denk niet dat je het erg vindt? *spam*
Het was als tip bedoeld, maar bedankt
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:15:05 #88
94046 PM-girl
pi_40292589
Heb nu die van etos, prenatal en sinds gisteren van het kruidvat binnnen. Laatste vond ik een beetje tegenvallen, die andere 2 zijn leuk!
*
pi_42845058
Met stip op 1 vond ik die van de Prenatal. Die van de Etos vond ik oké, en die van het Kruidvat viel nogal tegen.

Tip: als je een Plussupermarkt in de buurt hebt, kun je daar je geboortekaartje inleveren. Vandaag kregen we een doos van hen bezorgd: voor Eva: een pak luiers, proefpakketje Nutrilon opvolgmelk, een babytandenborstel, Olvarit 4mnd, Olvarit 6mnd.
Voor moeder: een pak Libresse (alsof ik al weer wil denken aan ongesteld worden ), een pak beschuit, wasverzachter, keukenpapier, Bar-le-duc, een fles Dove bodylotion.

Ik vond het een leuk pakket, dr was goed over nagedacht, en échte verpakkingen, niet van die iniminiproefpakketjes!
Eva
pi_42849929
ohw leuk jammer dat ik dat niet wist, ben nu een beetje laat voor een pak te kleine luiers enzo
pi_42850020
Ja, het zijn luiers voor babytjes van 3-6 kilo...voor de belangstellenden
Eva
pi_42850061
De "blije doos" als je een kindje krijgt, oh wat moest mijn man lachen toen ik daar zat pijn te lijden na de bevalling, de blije doos, dat vond hij erg toepasselijk
Dat heb ik nog wel even aan moeten horen tijdens het pijn lijden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42850488
ik vond het trouwens best naar dat er een mannenscheermes in de babydoos zat
pi_42850543
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef pinquit het volgende:
ik vond het trouwens best naar dat er een mannenscheermes in de babydoos zat
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42867887
Krijg je nou ook allerlei rommel thuisgestuurd als je info van je kindje opgeeft bij prenatal? Of geven ze je gegevens niet door aan bedrijven ofzo? Want daar ben ik een beetje bang voor. Waarom willen ze anders de gegevens van je baby hebben?
edit: @Linda: wasverzachter niet gebruiken bij het wasgoed van je kindje. is niet goed voor ze.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42868727
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: @Linda: wasverzachter niet gebruiken bij het wasgoed van je kindje. is niet goed voor ze.
Is het niet zo dat je het niet moet gebruiken bij kindjes met een aanleg voor allergieën? En dat je bij een kindje zonder aanleg in de gaten moet houden of ze er geen uitslag van krijgen? Volgens mij is het niet per definitie slecht voor ze namelijk.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42872717
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef beefcake het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je het niet moet gebruiken bij kindjes met een aanleg voor allergieën? En dat je bij een kindje zonder aanleg in de gaten moet houden of ze er geen uitslag van krijgen? Volgens mij is het niet per definitie slecht voor ze namelijk.
Oh, dat kan ook. Slecht is misschien niet het goede woord
Maargoed, mij wordt het vanuit alle kanten afgeraden. Dus op die manier.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:24:02 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42873286
Vandaag de blijde doos gehaald bij Prenatal
compleet pak Pampers, een knappe doos voor de billendoekjes (die gele van zwitsal past niet bij de rest van 't kamertje), speen, flessenspeen, melkpoederdoosje en spuugdoekje van nutricia (en alvast opvolgmelk. ), rompertje..
mag je niet over klagen lijkt me

Ik kan me trouwens herrinneren dat ik bij Saskia in een van die dozen luiers van pampers kreeg met zo'n 'plas-strip'.. die heb ik nu nog niet gezien volgens mij?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42873338
Dat is toch het pak Pampers dat er nu bij zat?
/edit Nee idd, hier ook geen indicator..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:30:25 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42873441
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:26 schreef poemojn het volgende:
Dat is toch het pak Pampers dat er nu bij zat?
/edit Nee idd, hier ook geen indicator..
kan me nog herrinneren dat de kraamverzorgster ze vorige keer zo handig vond.
Naja.. als we nu twijfelen gaat er gewoon ouderwets een navelbandjje in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')