abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33273980
Wat ik ook vreselijk vond aan de Felicitasdame is dat ze eigenlijk je onder druk zet... zij komt haar best doen om iets te verkopen (alles laten zien, uitstallen, heel netjes neerzetten etc... ) en als je dan eigenlijk niet wilt voel je je bijna schuldig!! maar wat een onzin is dat... ze is eigenlijk een verkoopster... wordt zowiezo betaald, of jij nou iets koopt of niet!
(en eigenlijk ligt het aan mezelf dat ik me schuldig ging voelen natuurlijk)
pi_33275482
OW nee, 'mijn' felicitas dame was niet opdringerig en juist erg gezellig. Nou had ik ook al aan het begin gezegd dat ik geen grote aankopen zou doen zonder overleg met manlief. Ik was ondertussen bezig met Emma voeden dus ik had soms ook maar een half oog voor wat ze te bieden had. Door dat voeden was ik helemaal vergeten om een bakkie koffie te zetten. Dat heb ik alsnog gedaan toen ze alles had laten zien en we hebben nog ff gezellig zitten kletsen.Ook wel mooi hoe ze die boekjesseries aanprijst 'maar 12 euro per maand ' maal 12 dus!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33275550
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Jelief het volgende:
OW nee, 'mijn' felicitas dame was niet opdringerig en juist erg gezellig. Nou had ik ook al aan het begin gezegd dat ik geen grote aankopen zou doen zonder overleg met manlief. Ik wsa ondertussen bezig met Emma voeden dus ik had soms ook maar een half oog voor wat ze te bieden had. Door dat voedenwas ik helemaal vergegten om een bakie koffie te zetten. Dat heb ik alsnog gedaan toen ze alles had laten zien en we hebben nog ff gezellig zitten kletsen.Ook wel mooi hoe ze die boekjesseries aanprijst 'maar 12 euro per maand ' maal 12 dus!
Het "Kid-do Early Learning Program"?
Mijn kinderen hebben er de schurft aan. Geen een van de boekjes is nog heel en de vingerpopjes zijn door de plee gespoeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 21 december 2005 @ 19:36:00 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33284289
Ik heb alle dozen aangevraagd die er maar waren.
De Felicitasmuts die bij mij kwam was heel aardig. Het was een wat oudere mevrouw. Haar dochter had op precies dezelfde dag als ik een kindje gekregen, dus dat was wel leuk. Ze was helemaal niet opdringerig. "Ben je geďnteresseerd in een leerzame boekjesreeks?" "Nee" "Okee, dan ga ik die ook niet helemaal demonstreren"
Het enige wat ik heb genomen was een abbonnement op Kinderen, maar dat wilde ik toch al .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36407928
ik kon het op internet nergens vinden maar wou wel graag weten wat er nu in die babykadoos van felicitas zit als er zo'n juffrouw bij je langskomt, dus voor andere moeders die twijfelen of ze haar wel of niet langs willen laten komen hier de inhoud:

( ze is overigens zo'n 50 minuten geweest en wou inderdaad graag boekjes verkopen, echter ik had geen belangstelling en dat was ook prima, als je van jezelf weet dat je ook op party's en dergelijke moeilijk nee kunt zeggen hou daar rekening mee want dan geef je mogelijk geld uit dat je niet uit wilt geven)

De inhoud van de doos:

proefverpakking nan 2 h.a. 200 gram
proefverpakking sudocreme (heel klein potje, handig in de luiertas)
proefverpakking robijn color
libresse invisible normal clip (14 stuks)
glorix hygienische doekjes (60 stuks)
bledina compotine/ fruithapje (4 bekertjes van 100 gram)
4 luiers van huggies met 1 pamper erbij (als je zegt dat je huggies gebruikt zou je nog een cadeau krijgen zei ze, maar ik gebruik die niet dus geen idee of dat echt zo is)
monster andrelon shampoo
tijschrift kinderen
tijdschrift ook
tijdschrift flair
bon voor gratis foto bij portrait place
bon voor 15% korting hele collectie miss etam
bon voor 25% korting boeking bij centerparcs (ipv 20% die je normaal krijgt met een baby)
folders over alles wat je via hun kunt bestellen.

Ik was er wel tevreden mee het is immers gratis. Ze vroeg wel of ik nog andere mensen kende die zwanger waren, maar alle mensen die zwanger zijn kunnen gerust zijn, ik heb geen namen doorgegeven.
pi_36408455
De doos van de babydump vond ik ontzettend meevallen, zaten nog best wat leuke dingetjes in. De andere dozen heb ik nog niet gehad, dus ik ben benieuwd. Die doos van de felicitas ziet er zo wel goed uit.
Je leeft maar 1 keer
  maandag 27 maart 2006 @ 17:29:37 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_36409861
Wat zit er allemaal in de babydump doos? Wij gaan er deze week heen, dus dan kunnen wij hem ook aanvragen.
pi_36410260
Een slabber, doekje, flesjes, anti-lekbekers (4 stuks zelfs), een doosje voor doekjes, zeehondknuffel en verder weet ik het niet meer. Ik heb informatie aangevraagd en daarbij zat een bon om een doos op te halen.
Je leeft maar 1 keer
pi_36410440
Wat er in de BabyDump doos zit is steeds verschillend, maar het zijn wel altijd gebruiksvoorwerpen. Dus geen onbruikbare (papieren) reclamezooi
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36422429
de inhoud van felicitas is ook niet altijd hetzelfde hoor. ik heb 'm die tweede keer eigenlijk vooral voor dat inimini potje sudocrem ingevuld ( ) en natuuurlijk zat dat er dit keer helemaal niet in.
pi_36422777
Bix ik heb nog twee van die potjes in verpakking, wil je ze?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:53:01 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36427667
Hmm met de 1e verjaardag zou je toch weer een doos moeten krijgen? Nooit gehad
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36427859
Felicitas-muts is hier niet eens geweest.

Twee keer een afspraak, maar door omstandigheden moeten verzetten. De laatste keer belde Michiel dus af en wou dus een anders datum inplannen..
M: "Wij hadden op .... een afspraak maar helaas zijn wij verhinderd. Kunn...."
F-muts: "Ow oké, Dan weet ik genoeg.. *klik* *tuut, tuut, tuut*
W ~ H ~ T
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:06:48 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36428034
Ben gezwicht; heb een Felicitas-doos. Dus straks komt ze weer, maar ik kan d'r hebben hoor als doorgewinterde verkoper.
Maar wat een teleurstelling die doos. Een hoop reclame, 1 potje sudo en een doekjesdoos van Zwitsal met inhoud.
Dacht dat het dezelfde was als van de Prenatal. Niet dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:52:18 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36429368
'vroegah' zat er een heel pak huggies in de Felicitas-doos en geen sudocrem.

Tex, bij welke doos zou je er met 1 jaar ook nog een moeten krijgen dan? Ik kan me niet herrinneren dat dat de bedoeling ergens was (heb er ook geeneen gehad). Alleen een extra boekje van 'wij jonge ouders'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:05:42 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36429707
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef E.T. het volgende:
Tex, bij welke doos zou je er met 1 jaar ook nog een moeten krijgen dan? Ik kan me niet herrinneren dat dat de bedoeling ergens was (heb er ook geeneen gehad). Alleen een extra boekje van 'wij jonge ouders'
Oh ik weet niet meer precies wat het was, ik dacht iets van een "verrassing" bij de 1e verjaardag. Ik heb er niks meer van gehoord in elk geval. Weet niet meer bij welke doos het was, bij dezelfde waar je ook een jaar abonnement kreeg op één van die bladen dacht ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36429827
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef Lishe het volgende:
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.

Fantastisch !

sorry
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:13:40 #68
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36429924
Wij hadden ons bezoekje heel slim bijna tegelijk met ons eerste bezoek aan het CB ingepland. Meneerm@x mocht alle aantrekkelijke offers afslaan terwijl ik door het huis rende om Kai's tas in te pakken. Al met al stond ze binnen 10 minuten weer buiten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36430420
SLIM!
  maandag 24 april 2006 @ 10:34:53 #70
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37237751
Ik lees dit vanavond even door!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37238682
Ik ben een doos dat ik die dozen heb aangevraagd. Heb spijt als haren op mijn hoofd!

Want ik word vrijwel wekelijks gebeld door mensen die mij nog steeds feliciteren met mijn - inmiddels 4 maanden oude - dochter. Om daarna over te gaan op het aansmeren van allerlei zaken. De hoeveelheid spampost (als in echte post) is ook niet te overzien.

Spijt
Variety is the spice of life
pi_37238972
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh ik weet niet meer precies wat het was, ik dacht iets van een "verrassing" bij de 1e verjaardag. Ik heb er niks meer van gehoord in elk geval. Weet niet meer bij welke doos het was, bij dezelfde waar je ook een jaar abonnement kreeg op één van die bladen dacht ik.
Volgens mij is dat die van prenatal.. Maar dan krijg je geen doos maar een jippie ik ben 1jaarmagazine ofzo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37240939
Vwb de telefoontjes: nooit gehad, wij hadden toen alleen een 06-nummer en blijkbaar vinden ze dat te duur om te bellen. Je kunt natuurlijk ook een typefoutje doorgeven.
pi_39754522
Ik heb zojuist ons geboortekaartje ingeleverd bij de DA drogist. Laatst ook al bij de Etos, maar het pakketje wat ik daar kreeg was niet zo noemenswaardig
Bij de DA kreeg ik 1 flesje baby badschuim, 1 pakje vochtige doekjes, 2 potjes 'eerste hapjes', een slabbertje, een eetlepeltje, een potje om kunstvoeding te doseren, 3 luiertjes en nog een paar reclamefoldertjes. Best wel de moeite waard dus!
Ik weet niet of dit een actie is van alleen de DA bij ons in de buurt, maar je kunt allicht eens gaan kijken bij jou in de buurt

[ Bericht 2% gewijzigd door lcicle op 12-07-2006 14:51:54 ]
pi_39755359
Ik heb nu al 4 keer geschreven naar het kruidvat dat ik totaal geen bericht heb gekregen om hun doos op te halen.
volgens mij is het gewoon maar een onzin verhaal, netjes antwoorden doen ze niet eens
mama van Myrddin
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:28:08 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39756003
Gewoon nog een keertje je aanmelden, Misticle. Heb ik ook gehad, en uiteindelijk kreeg ik toen twee keer een uitnodiging, maar goed, beter dan geen he ... Hun administratie loopt nog weleens door de war heb ik het idee.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:57:58 #77
94046 PM-girl
pi_39757026
Ben nu 29 weken zwanger. Heb die van Etos(=felicitas) binnen. Wanneer komen normaals gesproken die van Kruidvat en Prenatal>?
*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:15:53 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39757650
Die van kruidvat kwam bij mij pas ruim een maand later en vlak daarna had ik de prenatal. Die was met 7 maanden ofzo geloof ik. Dat vond ik wel de beste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:19:33 #79
94046 PM-girl
pi_39757806
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef YPPY het volgende:
Die van kruidvat kwam bij mij pas ruim een maand later en vlak daarna had ik de prenatal. Die was met 7 maanden ofzo geloof ik. Dat vond ik wel de beste.
Een maand later dan...29 weken?....de bevalling?
*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:30:37 #80
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39758180
Een maand later dan die van de etos. Maar die had ik wel vrij laat, nu ik erover nadenk. Ik heb de bon niet gekregen, de doos werd ineens thuis bezorgd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:32:05 #81
94046 PM-girl
pi_39758223
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:30 schreef YPPY het volgende:
Een maand later dan die van de etos. Maar die had ik wel vrij laat, nu ik erover nadenk. Ik heb de bon niet gekregen, de doos werd ineens thuis bezorgd.
Heb die van etos juist al ruim een maand maar ik denk zelfs al 2 maanden in huis. Nouja, zal ook per winkel schelen?
*
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:36:08 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39758351
Het mailtje van het kruidvat had ik nog, die kon ik op 6 juni ophalen. Toen was ik bijna 30 weken.
*OUD heilige*
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:14:54 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39759488
ik kon mijn kruidvat doos ophalen toen arwen 2 maanden was
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:25:01 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39786358
ik had een prenatal doos van een vriendin gekregen en een felicitasdoos ook van een vriendin.

de kruidvat doos heb ik zelf aangevraagd maar ik vond dat wel de fijnste doos, met de meest bruikbare spulletjes erin!

ik baalde wel van die felicitasdoos toen ik hier las dat er zo'n nare mevrouw langs zou komen.

maarrrrr toen heeft mn ma slecht he, maarja ze nam de telefoon op gezegd dat ik de reclame helemaal zat was en dat ik daar dus geen zin in had.
toen zei die vrouw: okee ze moet het natuurlijk zelf weten, maar het is wel een hele leuke doos hoor!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39793917
Hoi,

Als je bij mijn www kijkt dan zie je heel veel gratis spulletjes en vwb ongevraagde telefoontjes/post, ik vul ongeveer 1 x per maand op infofilter mijn gegevens in en dan worden we even niet lastig gevallen
pi_39794900
*spam* mvSebas, ik heb je website opgenomen in mijn linkjes pagina. Denk niet dat je het erg vindt? *spam*
pi_39795437
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef lcicle het volgende:
*spam* mvSebas, ik heb je website opgenomen in mijn linkjes pagina. Denk niet dat je het erg vindt? *spam*
Het was als tip bedoeld, maar bedankt
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:15:05 #88
94046 PM-girl
pi_40292589
Heb nu die van etos, prenatal en sinds gisteren van het kruidvat binnnen. Laatste vond ik een beetje tegenvallen, die andere 2 zijn leuk!
*
pi_42845058
Met stip op 1 vond ik die van de Prenatal. Die van de Etos vond ik oké, en die van het Kruidvat viel nogal tegen.

Tip: als je een Plussupermarkt in de buurt hebt, kun je daar je geboortekaartje inleveren. Vandaag kregen we een doos van hen bezorgd: voor Eva: een pak luiers, proefpakketje Nutrilon opvolgmelk, een babytandenborstel, Olvarit 4mnd, Olvarit 6mnd.
Voor moeder: een pak Libresse (alsof ik al weer wil denken aan ongesteld worden ), een pak beschuit, wasverzachter, keukenpapier, Bar-le-duc, een fles Dove bodylotion.

Ik vond het een leuk pakket, dr was goed over nagedacht, en échte verpakkingen, niet van die iniminiproefpakketjes!
Eva
pi_42849929
ohw leuk jammer dat ik dat niet wist, ben nu een beetje laat voor een pak te kleine luiers enzo
pi_42850020
Ja, het zijn luiers voor babytjes van 3-6 kilo...voor de belangstellenden
Eva
pi_42850061
De "blije doos" als je een kindje krijgt, oh wat moest mijn man lachen toen ik daar zat pijn te lijden na de bevalling, de blije doos, dat vond hij erg toepasselijk
Dat heb ik nog wel even aan moeten horen tijdens het pijn lijden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42850488
ik vond het trouwens best naar dat er een mannenscheermes in de babydoos zat
pi_42850543
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef pinquit het volgende:
ik vond het trouwens best naar dat er een mannenscheermes in de babydoos zat
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42867887
Krijg je nou ook allerlei rommel thuisgestuurd als je info van je kindje opgeeft bij prenatal? Of geven ze je gegevens niet door aan bedrijven ofzo? Want daar ben ik een beetje bang voor. Waarom willen ze anders de gegevens van je baby hebben?
edit: @Linda: wasverzachter niet gebruiken bij het wasgoed van je kindje. is niet goed voor ze.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42868727
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: @Linda: wasverzachter niet gebruiken bij het wasgoed van je kindje. is niet goed voor ze.
Is het niet zo dat je het niet moet gebruiken bij kindjes met een aanleg voor allergieën? En dat je bij een kindje zonder aanleg in de gaten moet houden of ze er geen uitslag van krijgen? Volgens mij is het niet per definitie slecht voor ze namelijk.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42872717
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef beefcake het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je het niet moet gebruiken bij kindjes met een aanleg voor allergieën? En dat je bij een kindje zonder aanleg in de gaten moet houden of ze er geen uitslag van krijgen? Volgens mij is het niet per definitie slecht voor ze namelijk.
Oh, dat kan ook. Slecht is misschien niet het goede woord
Maargoed, mij wordt het vanuit alle kanten afgeraden. Dus op die manier.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:24:02 #98
3011 E.T.
pi_42873286
Vandaag de blijde doos gehaald bij Prenatal
compleet pak Pampers, een knappe doos voor de billendoekjes (die gele van zwitsal past niet bij de rest van 't kamertje), speen, flessenspeen, melkpoederdoosje en spuugdoekje van nutricia (en alvast opvolgmelk. ), rompertje..
mag je niet over klagen lijkt me

Ik kan me trouwens herrinneren dat ik bij Saskia in een van die dozen luiers van pampers kreeg met zo'n 'plas-strip'.. die heb ik nu nog niet gezien volgens mij?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42873338
Dat is toch het pak Pampers dat er nu bij zat?
/edit Nee idd, hier ook geen indicator..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:30:25 #100
3011 E.T.
pi_42873441
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:26 schreef poemojn het volgende:
Dat is toch het pak Pampers dat er nu bij zat?
/edit Nee idd, hier ook geen indicator..
kan me nog herrinneren dat de kraamverzorgster ze vorige keer zo handig vond.
Naja.. als we nu twijfelen gaat er gewoon ouderwets een navelbandjje in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')