abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:34:16 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42873522
De luiers van de Lidl hebben een plasindicator.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42873722
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijg je nou ook allerlei rommel thuisgestuurd als je info van je kindje opgeeft bij prenatal? Of geven ze je gegevens niet door aan bedrijven ofzo? Want daar ben ik een beetje bang voor. Waarom willen ze anders de gegevens van je baby hebben?
Ja, je krijgt allerlei rommel thuis gestuurd
Ik heb me aangemeld via de Prenatal website die je naar www.babyinfo.nl stuurt. Hier vul je je gegevens in en in de kleine lettertjes staat te lezen wat er met je gegevens gebeurd. Men werkt samen met bedrijven als Nutrilon en Pampers om een gratis cadeaupakket mogelijk te maken. Je krijgt ook gratis een jaar lang het tijdschrift WIJ Jonge Ouders thuisgestuurd.
Via de website kun je ook je gegevens weer verwijderen en aangeven dat je geen 'rommel' meer wilt ontvangen Dat zou je in principe ook kunnen doen nadat je de pakketten hebt gehad denk ik
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:06:45 #103
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42875858
Nou, ik vind het tijdschrift Wij Jonge Ouders nog best aardig. Maar je krijgt verder geen post over de nieuwste voedingen of andere producten? M.a.w.: geadresseerde reclame, want dan anders kan ik net zo goed die Ja-Nee sticker van onze brievenbus halen
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42876146
jawel, je krijgt behalve dat tijdschrift allerlei reclame (bijv. van blueband & nestlé), en vaak ook nog uitgekiend rond bepaalde leeftijden van je kind.
pi_42880328
Dat bedoelde ik inderdaad Maar als ik mijn bericht nu teruglees was het niet zo duidelijk.
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:19:15 #106
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42880640
Toch vond ik het qua 'troep' nog wel meevallen. Weinig overbodige papierzooi iig. Wel potjes van Nutricia rond de 4 maanden (2 potjes met een lepeltje geloof ik), een bordje van BleuBand, nog iets van Nutricia geloof ik (sap ofzo?).

Ik had niet het idee dat mijn brievenbus vol lag met van die reclame in brief-vorm.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:32:21 #107
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42883622
VIa Prenatal (babyinfo) krijg je ook van de Rabobank een brief over een spaarrekening.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:26:56 #108
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42887777
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef PM-girl het volgende:
VIa Prenatal (babyinfo) krijg je ook van de Rabobank een brief over een spaarrekening.
Dat scheelt, daar heeft Kendahl al een spaarrekening
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42892624
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat scheelt, daar heeft Kendahl al een spaarrekening
Maar de brief krijg je tóch

Ik had een Raborekening voor Merlijn geopend en de dag erna lag er een brief van de Rabo in de bus of Merlijn (ja, mét zijn eigen naam) een rekening wilde openen. Snapte d'r al niks van.. nu begrijp ik dus dat het via Prenatal kwam haha!

Verder heb ik alleen nog maar papieren reclame gehad via de post, geen potjes of bordjes.
pi_42894873
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:30 schreef E.T. het volgende:

[..]

kan me nog herrinneren dat de kraamverzorgster ze vorige keer zo handig vond.
Naja.. als we nu twijfelen gaat er gewoon ouderwets een navelbandjje in
Jah ik heb ook de blije doos zonder plasstrip pampers gekregen en ik verbaasde me dat er zoveel in zat.
En ik vind die tip wel een hele goeie ET! Bedank!
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:27:53 #111
94046 PM-girl
pi_42910330
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:52 schreef lcicle het volgende:

[..]

Maar de brief krijg je tóch

Ik had een Raborekening voor Merlijn geopend en de dag erna lag er een brief van de Rabo in de bus of Merlijn (ja, mét zijn eigen naam) een rekening wilde openen. Snapte d'r al niks van.. nu begrijp ik dus dat het via Prenatal kwam haha!

Verder heb ik alleen nog maar papieren reclame gehad via de post, geen potjes of bordjes.
Ik ontdekte dat per ongeluk, heb nl. op babyinfo eerst de naam van Simon niet correct ingevuld, wilde niet direct zijn achternaam bij allerlei dingen droppen. Dus zijn naam was Zoon Simon en zo was de post ook geadresseerd, vandaar dat ik het kon herleiden!
Babyinfo had er zelf ook maar een meisje van gemaakt.
*
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:41:44 #112
94046 PM-girl
pi_43330332
Leeft dit topic nog?

Als je de blijde doos van Prenatal hebt mogen halen, krijg je dan ook automatisch de babydoos? Hoe oud is je kindje dan? Zie hem telkens staan bij Prenatal namelijk, maar heb nog niet zo'n bonnetje gehad!
*
pi_43331561
Ik heb gisteren de dame van Felicitas afgewimpeld. Ze stond al op mijn voicemail, maar ik had niet teruggebeld, maar gisteren stond ze aan de deur, net toen ik bezoek had. Dus ze vroeg: ben je morgen thuis? 'ja, maar ik wil geen demonstratie'. Dus ze stuurde hem terug. wel jammer, ik las dat soms ze hem dan ook zo wel afgeven. Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik mezelf opgegeven heb, ik denk het niet.
Eva
pi_43331873
pm je krijgt de babydoos als je kindje 3 maanden is.
mama van 3 kids!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:54:22 #115
94046 PM-girl
pi_43355517
ok dankjewel popples!

Jammer Linda. Ik had me gewoon voorgenomen alles aan te horen, niets te kopen en wel dus alle gratis dingen te ontvangen. Missie geslaagd!
*
  woensdag 8 november 2006 @ 13:01:45 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43355742
Gister de kruidvat-doos gehaald, dem 3 jaar terug was 't al niks, maar was ie beter gevuld dan nu
Zelfs geen folders!

Een Friso-bewaardoos, een difrax-speen, 2 kruidvatluiers en een cd van Avent (nog geen idee wat daar op staat trouwens).
heb echt het idee dat ze de helft vergeten zijn ofzo bij het inpakken.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43356887
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:54 schreef PM-girl het volgende:
ok dankjewel popples!

Jammer Linda. Ik had me gewoon voorgenomen alles aan te horen, niets te kopen en wel dus alle gratis dingen te ontvangen. Missie geslaagd!
Ja, maar we hadden net de doopzondag achter de rug, en daarna tot en met maandag bezoek van mijn moeder en toen wilde ik dinsdag gewoon he-le-maal niks!
Dus dan maar jammer van de gratis dingen, wij hadden gelukkig een rustig dagje...
Eva
pi_43357303
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef E.T. het volgende:
Gister de kruidvat-doos gehaald, dem 3 jaar terug was 't al niks, maar was ie beter gevuld dan nu
Zelfs geen folders!

Een Friso-bewaardoos, een difrax-speen, 2 kruidvatluiers en een cd van Avent (nog geen idee wat daar op staat trouwens).
heb echt het idee dat ze de helft vergeten zijn ofzo bij het inpakken.
.

het ziet er naar uit dat ze niksvertgeten zijn. bij mij zat het zelfde er in.
ik vind de dozen van babydump en prenatal echt super.
mama van 3 kids!
pi_43366281
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef Popples het volgende:

[..]

.

het ziet er naar uit dat ze niksvertgeten zijn. bij mij zat het zelfde er in.
ik vind de dozen van babydump en prenatal echt super.
Ik vond die van Etos (Felicitas) ook tegen vallen dit keer. Drie jaar geleden was ie volgens mij veel beter gevuld. Maar goed, gegeven paard enzo. Alleen jammer dat die baby doos dan waarschijnlijk ook minder geworden is en je daarvoor wel zo'n muts over de vloer krijgt De Prenatal doos mag ik ook ophalen, ik ben zeer benieuwd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_43366791
beefcake idd een gegeven paard niet in de bek kijken, het is gratis. bij de prenatal zit een pak luiers bij en zo.
echt super.
mama van 3 kids!
pi_43369766
Tja nou.. -gratis-.. Je adres wordt natuurlijk wel voor vanalles en nog wat gebruikt
pi_43371578
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef lcicle het volgende:
Tja nou.. -gratis-.. Je adres wordt natuurlijk wel voor vanalles en nog wat gebruikt
ja oke maar dat heb je bij andere dingen ook.
mama van 3 kids!
pi_43373150
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef lcicle het volgende:
Ja ok, maar de hoeveelheid 'ongewenste' post vind ik nog best meevallen hoor. En het stopt ook weer na een tijdje gelukkig
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_43443635
12-11: De tip heb ik zelf verwijderd, want het was niet bedoeld als spam ...

[ Bericht 62% gewijzigd door mvSebas op 12-11-2006 11:54:45 ]
  zaterdag 11 november 2006 @ 02:34:27 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43446185
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:05 schreef mvSebas het volgende:
Kijk maar eens bij mijn www voor aanbiedingen en gratis dingetjes!
spam
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43447889
0eps, klopt zal het niet meer doen. Gelukkig is de site niet commercieelmaar een goed bedoelde tip

[ Bericht 10% gewijzigd door mvSebas op 11-11-2006 10:13:06 ]
pi_43449231
Als de site zoveel spam nodig heeft zal hij wel niet zo goed lopen..?
pi_43563715
Je kunt overigens na het aanvragen van een doos ook je gegevens doorgeven bij www.infofilter.nl de vervelende (telefonische) verkopers zijn daar niet bij aangesloten, maar de nette bedrijven wel.

Het houdt niet alles tegen, maar wel veel!
pi_43568780
Veel makkelijker is om gewoon je info te verwijderen bij babyinfo.nl, als je de Prenatal doos hebt aangevraagd...
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 11:59:48 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43572864
als je nou een tweeling krijgt, krijg je dan ook twee dozen?
pi_43572915
Ja Bij prenatal weet ik dat je 2 dozen kunt aanvragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')