Ja, je krijgt allerlei rommel thuis gestuurdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijg je nou ook allerlei rommel thuisgestuurd als je info van je kindje opgeeft bij prenatal? Of geven ze je gegevens niet door aan bedrijven ofzo? Want daar ben ik een beetje bang voor. Waarom willen ze anders de gegevens van je baby hebben?
Dat scheelt, daar heeft Kendahl al een spaarrekeningquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef PM-girl het volgende:
VIa Prenatal (babyinfo) krijg je ook van de Rabobank een brief over een spaarrekening.
Maar de brief krijg je tóchquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat scheelt, daar heeft Kendahl al een spaarrekening
Jah ik heb ook de blije doos zonder plasstrip pampers gekregen en ik verbaasde me dat er zoveel in zat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
kan me nog herrinneren dat de kraamverzorgster ze vorige keer zo handig vond.
Naja.. als we nu twijfelen gaat er gewoon ouderwets een navelbandjje in
Ik ontdekte dat per ongeluk, heb nl. op babyinfo eerst de naam van Simon niet correct ingevuld, wilde niet direct zijn achternaam bij allerlei dingen droppen. Dus zijn naam was Zoon Simon en zo was de post ook geadresseerd, vandaar dat ik het kon herleiden!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:52 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar de brief krijg je tóch![]()
Ik had een Raborekening voor Merlijn geopend en de dag erna lag er een brief van de Rabo in de bus of Merlijn (ja, mét zijn eigen naam) een rekening wilde openen. Snapte d'r al niks van.. nu begrijp ik dus dat het via Prenatal kwam haha!
Verder heb ik alleen nog maar papieren reclame gehad via de post, geen potjes of bordjes.
Ja, maar we hadden net de doopzondag achter de rug, en daarna tot en met maandag bezoek van mijn moeder en toen wilde ik dinsdag gewoon he-le-maal niks!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:54 schreef PM-girl het volgende:
ok dankjewel popples!
Jammer Linda. Ik had me gewoon voorgenomen alles aan te horen, niets te kopen en wel dus alle gratis dingen te ontvangen. Missie geslaagd!
.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef E.T. het volgende:
Gister de kruidvat-doos gehaald, dem 3 jaar terug was 't al niks, maar was ie beter gevuld dan nu
Zelfs geen folders!
Een Friso-bewaardoos, een difrax-speen, 2 kruidvatluiers en een cd van Avent (nog geen idee wat daar op staat trouwens).
heb echt het idee dat ze de helft vergeten zijn ofzo bij het inpakken.
Ik vond die van Etos (Felicitas) ook tegen vallen dit keer. Drie jaar geleden was ie volgens mij veel beter gevuld. Maar goed, gegeven paard enzo. Alleen jammer dat die baby doos dan waarschijnlijk ook minder geworden is en je daarvoor wel zo'n muts over de vloer krijgtquote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef Popples het volgende:
[..]
.
het ziet er naar uit dat ze niksvertgeten zijn. bij mij zat het zelfde er in.
ik vind de dozen van babydump en prenatal echt super.
ja oke maar dat heb je bij andere dingen ook.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef lcicle het volgende:
Tja nou.. -gratis-.. Je adres wordt natuurlijk wel voor vanalles en nog wat gebruikt
Ja ok, maar de hoeveelheid 'ongewenste' post vind ik nog best meevallen hoor. En het stopt ook weer na een tijdje gelukkigquote:Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef lcicle het volgende:
Tja nou.. -gratis-.. Je adres wordt natuurlijk wel voor vanalles en nog wat gebruikt
spamquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:05 schreef mvSebas het volgende:
Kijk maar eens bij mijn www voor aanbiedingen en gratis dingetjes!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |