Icicle ik wist niet dat je zwanger bentquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Icicle het volgende:
Ik heb laatst m'n eerste baby-doos gehaald, bij de Baby Dump. Bij je bezoek aan de winkel kun je die gratis mee krijgen. Eigenlijk had ik verwacht dat er allemaal reclame in zou zitten, maar ik denk dat ik meteen de leukste doos te pakken hadEr zaten een aantal knuffeltjes in, een t-shirt, sokjes en een paar slabbertjes.
Toen we getrouwd zijn hebben we een doos van Felicitas aangevraagd. Wat ik toen niet wist was dat er zo'n vrouwtje thuis heel die doos 'uit komt leggen' en je vanalles wil aansmeren. Daar heb ik nu geen zin in dus Felicitas sla ik over
Ik ben niet zwanger, ik wil alleen die gratis dozen hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Icicle ik wist niet dat je zwanger bentGefeliciteerd
![]()
Oh, is dat zo?quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef E.T. het volgende:
Igraine, die van de Etos is toch hetzelfde als Felicitas?
van Felicitas krijg je rond 4mnd een doos die je kan ophalen bij Etos en na de geboorte willen ze dan nog een keer langskomen. je kan gewoon heel netjes zeggen dat je dat niet wilt, en dan komen ze ook niet.
Die doos van 4mnd zat toen bij mij een heel pak luiers in, dus die was wel mooi meegenomen![]()
Verder ken ik idd ook nog de kruidvat-doos en de prenatal doos.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef draculettetje het volgende:
en al wat meer dozen gehaald vampie?
Jaah, die van felicitas, bij de Etos.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
hoe zat t ook alweer met de "dozen"?
kreeg je er niet ook 1 ongeveer met 3 maanden zwangerschap?
Als het goed is krijg je bij een nummer van Wij jonge ouders de oproep. Volgens mij had ik de oproep bij het nummer van oktober. En ik ben ik nu in december uitgerekend, dus volgende maand misschien?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Girly het volgende:
jah ik had me opgegeven voor die dozen van prenatal, nog steeds niks van gehoord, de blije doos is het en de babydoos dacht ik?
vind maar raar dat ik nog niks heb gehoord,maar jah ben ook nie zo iemand die er perse achteraan moet gaan omdat het immers gratis is?
Jeuj!! Een nieuwe!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Loontjah het volgende:
Niet echt gratis (3,25 verzendkosten)
The box for two, maar er zit zeker een waarde in van 25 euro:
2 x Gilette Mach 3 scheerdinges voor mannen
knabbels
3 x tijdschriften
2 x broodmix
4 x mini flacons nivea deo, hairgel enzo
en nog veel lekkers !
http://box-for-two.com/
Al paar keer besteld (op andere adressen)
Oké, fijn om te horen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:07 schreef Saffier het volgende:
Randa_v ik had hetzelfde, Toen ik belde naar het telefoonnummer om te klagen kreeg ik een bandje met de mededeling dat die factuur een vrijwillige bijdrage betreft en is dus niet verplicht is! In de doos die ik via de post kreeg zat ook veel minder.
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar Ohra/Nationaal Spaarfonds belden daar altijd achteraan. Standaard praatje "u bent net samen gaan wonen. Alles is veranderd, en daarmee ook de financien natuurlijk wilt u een goede start maken. Onze adviseur komt graag langs om u te feliciteren en een gratis afspraak te maken. Wanneer schikt dit?"quote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Loontjah het volgende:
Niet echt gratis (3,25 verzendkosten)
The box for two, maar er zit zeker een waarde in van 25 euro:
2 x Gilette Mach 3 scheerdinges voor mannen
knabbels
3 x tijdschriften
2 x broodmix
4 x mini flacons nivea deo, hairgel enzo
en nog veel lekkers !
http://box-for-two.com/
Al paar keer besteld (op andere adressen)
Ik heb precies hetzelfde gehad, tenminste... er was iets fout gegaan en ik heb helemaal geen ophaalbon gekregen. Kreeg ik de doos toen Noa 5 maanden was o.i.d. nog eens nagestuurd en moest ik ineens ook 5 euro gaan betalen! Ik vond het echt klinkklare onzin, heb er niets mee gedaan en heb ook niets betaald. Ik vond het raar dat ze hem ongevraagd op gaan sturen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef Randa_v het volgende:
De laatst ontvangen doos kwam via selectvracht en terugbrengen is zo gemakkelijk niet, aangezien de prenatal hier niet om de hoek ligt. Ik moet daarvoor naar Eindhoven.De doos staat er nog met de rekening erin. Ik weet nog niet wat ik ermee moet doen. Of hoe ik hem uberhaubt terugmoet sturen. Het gaat me hoe dan ook geld kosten om iets voor die doos te regelen.
En op het moment heb ik natuurlijk iets anders aan mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef Lishe het volgende:
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.
Het "Kid-do Early Learning Program"?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Jelief het volgende:
OW nee, 'mijn' felicitas dame was niet opdringerig en juist erg gezellig. Nou had ik ook al aan het begin gezegd dat ik geen grote aankopen zou doen zonder overleg met manlief. Ik wsa ondertussen bezig met Emma voeden dus ik had soms ook maar een half oog voor wat ze te bieden had. Door dat voedenwas ik helemaal vergegten om een bakie koffie te zetten. Dat heb ik alsnog gedaan toen ze alles had laten zien en we hebben nog ff gezellig zitten kletsen.Ook wel mooi hoe ze die boekjesseries aanprijst 'maar 12 euro per maand ' maal 12 dus!
Oh ik weet niet meer precies wat het was, ik dacht iets van een "verrassing" bij de 1e verjaardag. Ik heb er niks meer van gehoord in elk geval. Weet niet meer bij welke doos het was, bij dezelfde waar je ook een jaar abonnement kreeg op één van die bladen dacht ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef E.T. het volgende:
Tex, bij welke doos zou je er met 1 jaar ook nog een moeten krijgen dan? Ik kan me niet herrinneren dat dat de bedoeling ergens was (heb er ook geeneen gehad). Alleen een extra boekje van 'wij jonge ouders'
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef Lishe het volgende:
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.
Volgens mij is dat die van prenatal.. Maar dan krijg je geen doos maar een jippie ik ben 1jaarmagazine ofzo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh ik weet niet meer precies wat het was, ik dacht iets van een "verrassing" bij de 1e verjaardag. Ik heb er niks meer van gehoord in elk geval. Weet niet meer bij welke doos het was, bij dezelfde waar je ook een jaar abonnement kreeg op één van die bladen dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |