Nee, eerdere mods waren okey.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou eerder aan KLB denken
het mooie van SCs is ook dat je ze niet hoeft te lezenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, eerdere mods waren okey.
Iteejer en Schorpioen.. goede combinatie.
Maar toen waren SC's er nog niet, of in ieder geval niet zo treurig..
Ah ja.. nostalgisch.![]()
Zoveel tijd? Kost me minder dan een halve minuut hoor, om iets te posten.. of maak jij voor je post eerst altijd een kladversie?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je hier om de zoveel tijd je kritiek komt spuien over zaken de jou gewoonweg niet aangaan, en daarbij buiten Feedback helemaal niet in WFL post.
'Mijn zoon'quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oja.. who would that be..
Weet jij wel wie jij bent, mijn zoon?
Wie heeft jou leven gegeven, en een reden om te leven, mijn zoon?
Wie ben jij vanuit jouw hart?
Jouw zelfontplooiïng is nog maar net begonnen, maar ooit zal ook jij het licht zien..
My son..
Ze zijn erPUNTquote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het mooie van SCs is ook dat je ze niet hoeft te lezen
nou enquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze zijn erPUNT
In het verleden was een SC echt een SC. Maximaal één keer in de week werd er gepost.
Jouw opleiding is gewoon een verkapte alpha-opleding.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
'Mijn zoon'
Wie ik ben? Ik ben een wetenschapper en heb derhalve wat te zoeken op WFL. De bijdragen die jij levert aan WFL passen beter in ONZ of KLB thuis.
Als je gewoon wilt chatten zijn er vast wel sites die daarvoor bedoelt zijn. Nu zijn de SC's gewoon mislukte 'Post-hier-geregeld-als-je-snel-vriendjes-wilt-maken'-topics.quote:
en wat heb jij zoal bijgedragen aan de wetenschap knufje ?quote:
Beantwoord je deze nog even knufknuf?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Wat was er dan zo anders aan de modereerwijze van iteejer en Schorpioen?
denk om je hart oudjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je gewoon wilt chatten zijn er vast wel sites die daarvoor bedoelt zijn. Nu zijn de SC's gewoon mislukte 'Post-hier-geregeld-als-je-snel-vriendjes-wilt-maken'-topics.
O, dat bepaal jij? Wat jij vindt zal mij worst wezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jouw opleiding is gewoon een verkapte alpha-opleding.![]()
Wetenschapper my ass.
Hilarious.![]()
![]()
Mensen komen ook op WFL om iets te leren!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik overigens niks hoordaarom zit ik ook in de SC en in wat L topics.
oh...ongetwijfeld, maar om daar zo over door te zeurenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef thabit het volgende:
Ik vind dat OldJeller wel een punt heeft hoor.
Relaxed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Wat was er dan zo anders aan de modereerwijze van iteejer en Schorpioen?
Oftewel.. Jouw probleem is eigenlijk dat Doffy en ik teveel participeren? Je zou liever twee mods zien die alleen zo nu en dan van zich laten horen?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Relaxed.
Iteejer was er bijna nooit, Schorpioen postte alleen in topics waar een goede discussie op gang was.
Jullie hadden beter mod kunnen worden in PUB, daar zitten ook kinderen die constant onzin praten en internetvrinden willen maken, net zoals jullie geregeld doen in de SC's.
Dát zijn mods van WFL![]()
Om manisch depressief van te worden.
Nee, dat is gewoon zo. Maar dat geeft niet, ga maar spelenderwijs verder d'rmee, 'wetenschapper'.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef Maethor het volgende:
[..]
O, dat bepaal jij? Wat jij vindt zal mij worst wezen.
Om te leren?quote:[..]
Mensen komen ook op WFL om iets te leren!
OldJeller komt echter kennelijk alleen om te flamen.
De wijze waarop en waar jullie actief zijn:quote:Op woensdag 23 november 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel.. Jouw probleem is eigenlijk dat Doffy en ik teveel participeren? Je zou liever twee mods zien die alleen zo nu en dan van zich laten horen?
Wat is er mis met de wijze waarop we actief zijn? Je vindt dat moderators zich anders moeten gedragen dan users, en alleen in gortdroge topics participeren, en niet in de luchtigere topics? Of bedoel je dat mods niet in slow chat topics actief mogen zijn? Of begrijp ik je helemaal niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De wijze waarop en waar jullie actief zijn:
ja.
Verwacht dat een WFL-mod WFL vertegenwoordigt, niet PUB / ONZ of een ander frivool forum.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Maethor het volgende:
Moderators zijn naast moderator ook gewoon users dus waarom zouden ze niet in een slowchattopic mogen posten?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon zo. Maar dat geeft niet, ga maar spelenderwijs verder d'rmee, 'wetenschapper'.
Juist. Mooi niet?quote:Om te leren?![]()
![]()
Ik volg die logica niet helemaal. Omdat iets naar jouw mening niet serieus genoeg is, is het PUB/ONZ (Ondanks dat het in WFL staat), en dan zou een moderator niet meer mogen participeren?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Verwacht dat een WFL-mod WFL vertegenwoordigt, niet PUB / ONZ of een ander frivool forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |