Hup Henk.quote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Yolande het volgende:
Ik ga stemmen
Hallo Yolande, ik lees dat als ik wil voorkomen dat ik van je minpunten krijg, wij elkaar moeten kennen. Nou, euh... Ik heet Maurisico, ik ben 32 jaar en donderdag jarig, jawel! Ik leef in Tilburg en heb communicatie gestudeerd. Inmiddels werk ik alweer enig jaren. Met wie heb ik de eer en wat wil je nog van me wetenquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Yolande het volgende:
Cuall: ++ omdat je wel gezellig in de rondte huppelt
Henk.jansen: ++ Ken ik al langer als versabommie
versabommie: -- ken ik nog niet zolang als Cuall en Henk.jansen en je maakt wel hele nare opmerkingen (maakt je niet geliefd)
Jij trektvoor punten?? Trekken als in Masturberen?? Nee sorry Pinball, dat gaat me toch net iets te ver...quote:
Zie je nou al dubbel Coosquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Coos het volgende:
Cuall, Kribbet heeft na middernacht gestemt en deed dat net weer!!!!!!
Hoe kan dat??![]()
Schrappen die hap. Ben jij nu notarette of niet?![]()
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo Yolande, ik lees dat als ik wil voorkomen dat ik van je minpunten krijg, wij elkaar moeten kennen. Nou, euh... Ik heet Maurisico, ik ben 32 jaar en donderdag jarig, jawel! Ik leef in Tilburg en heb communicatie gestudeerd. Inmiddels werk ik alweer enig jaren. Met wie heb ik de eer en wat wil je nog van me weten![]()
Kijk dat is nou informatie waar ik wat mee kan. Prettig kennis te maken!quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.Hoewel ik het wel gezellig vind. Ik ben Yolande, 50 jaar in augustus jarig geweest, ik woon in Capelle a.d. IJssel, getrouwd
en werk al een jaartje of 34. Nu weet ook je weer wat van mij.
Iets teveel gedronken vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Coos het volgende:
Cuall, Kribbet heeft na middernacht gestemt en deed dat net weer!!!!!!
Hoe kan dat??![]()
Schrappen die hap. Ben jij nu notarette of niet?![]()
Bedankt Cuall, is gedaanquote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef cuall het volgende:
Yolande je hebt Henk zijn punten er niet bij gezet moet nu op 21 staan![]()
Corrigeer je het zelf even![]()
En is Henk Jansen dan je man??quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.Hoewel ik het wel gezellig vind. Ik ben Yolande, 50 jaar in augustus jarig geweest, ik woon in Capelle a.d. IJssel, getrouwd
en werk al een jaartje of 34. Nu weet ook je weer wat van mij.
Rustig maar hoor Kribbetquote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iets teveel gedronken vannacht?![]()
Ik heb vannacht geen enkele stem uitgebracht alleen deze topic's doorgelezen om te weten aan wie ik de punten te danken had zodat ik wat terug kon doen![]()
Dit gaat je geen ++ opleveren, mij verdacht maken![]()
Hey Cuall zie nu pas een mijter op je icoon leuk johquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rustig maar hoor KribbetCoos zet alle middelen in om hogerop te komen.
*hij denkt dat iedereen de volgende uitspraak gelooft:
Alleen kinderen en dronkaards spreken de waarheid.![]()
Vannacht was ik beidequote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rustig maar hoor KribbetCoos zet alle middelen in om hogerop te komen.
*hij denkt dat iedereen de volgende uitspraak gelooft:
Alleen kinderen en dronkaards spreken de waarheid.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Cuall zie nu pas een mijter op je icoon leuk joh![]()
Ja klopt, al 22 jaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En is Henk Jansen dan je man??
quote:Op maandag 14 november 2005 16:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja klopt, al 22 jaaren om helemaal volledig te zijn we hebben geen kinderen.
Bijna, maar wij zijn bij elkaar omdat we elkaar lief vinden en niet vanwege de nominaties.quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
geweldig, een BB-servival-koppel, lijkt net de echte BB wel!
![]()
Yo Versa, jij staat er niet goed op bij de familie jansen, eerst minpunten van Yolande en nu van Henk...quote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef henk.jansen het volgende:
Gert ++ daar kan ik heel goed een pilsje meedrinken
PC eend ++ Aardige vent die nooit mensen aanvalt
versabommie -- Zo komen we toch nader tot elkaar, als was het alleen maar in de lijst![]()
Huh? Welke fotoquote:Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
-- Gert (omdat hij zo'n punt maakte van de foto van scan, veel te lang op doorgegaan)
Vond je mijn motivatie zo vreemd dan? Je zit net anderhalve maand op fokquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef M-en-A het volgende:
Scanman: -- Ik heb je motivatie gezien om mij twee minnetjes te geven omdat ik te hoog in de lijst sta. Je maakt prima caps en bent best wel leuk om te lezen in de SC en de streamverslagen, maar moet jou dus nu toch even een koekje van eigen deeg geven.
Ik kan het topic zo niet terugvinden, maar het ging over een foto van Lieske die door Scan mooier gemaakt zou zijn dan deze in werkelijkheid was... Gert vond dat Scan dit moest melden...quote:
Nee hoor ik snap je wel. Ben ook heel blij met de waardering die ik van iedereen krijg, ook al ben ik nog maar een "groentje"quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je mijn motivatie zo vreemd dan? Je zit net anderhalve maand op fok![]()
Vergelijk dat maar eens met de rest in de top 10.
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef M-en-A het volgende:
Volgens mij heeft waardering ook niets te maken met het feit hoe lang je bezig bent, maar hoe je het in zijn algemeen doet.
Met andere woorden : kwantiteit gaat voor kwaliteit.quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Dat klopt. En het spel is nog niet afgelopen, om Chantal even aan te halen:quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergetenquote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Idem... Dit is mijn eerst Fok BB jaar... Ben wel redelijk veel actief...quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergeten![]()
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Bedankt voor de link.quote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ja lang verhaal wat eigenlijk helemaal nergens over ging.
edit: linkje gevonden [BB SC 737] big brother en de valse kraaien
Het begint allemaal met de foto van Lieske om 19.19 uur...
Combinatie hè.quote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met andere woorden : kwantiteit gaat voor kwaliteit.![]()
Misschien kan ieder niet jarenlange Fokker beter zijn punten aan mede-niet-jarenlange users geven, dan heeft stemmen tenmisnte voor die groep nog een beetje nut.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
My 2 points...quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...![]()
Hoe zo ? Is het niet serieus dan ?quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
Dat heb ik nergens geschreven tochquote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef ChantalC het volgende:
Idem... Dit is mijn eerst Fok BB jaar... Ben wel redelijk veel actief...![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ja lang verhaal wat eigenlijk helemaal nergens over ging.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig was de rest van het topic een intellectuele verademing.
Ik weiger discussie in te ruilen voor zoensmilies, dan maar daarop afgerekend worden.![]()
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen...quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, als je zo reageert zo als jij nu doet, dan neem je het net even te serieus denk ikquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik op je ga stemmen, anders zijn het stemafspraken.... Maareh je maakt een kans...quote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.![]()
Dat vind ik nou heel sportief van jequote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen........ wees niet bang nieuwste newbies. Er zijn oldbies die nog wel naar jullie omkijken. Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.
![]()
Ja, ik geloof dat ik beter mijn mond had kunnen houden. Damnquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef demins het volgende:
Serveren jullie Scanman nog even af? Fijn! Tot straks...![]()
hey hoest trouwens met je pc Restart hij nog steeds vaakquote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik beter mijn mond had kunnen houden. Damn
Wat zeg jenou.. je geeft het op... een vrijwillige exit? als koploper? Ik moet het nageven, je hebt wel klasse Scanman, hhaha..quote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als je zo reageert zo als jij nu doet, dan neem je het net even te serieus denk ik
Ik ken hier mensen al 5 jaar. Ik zeg alleen maar dat ik die eerder punten zou geven dan mensen die ik net een maand ofzo ken. Als je dat niet kunt begrijpen, dan geef ik het opEn verder inderdaad: wat maakt het uit
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaagquote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook niet op Scanman.. zoooo'n newbie... ga ik mijn tijd niet aan voldoen........ wees niet bang nieuwste newbies. Er zijn oldbies die nog wel naar jullie omkijken. Demins en ChantalC... ik zet jullie in de ++-wachtrij... jullie komen aan de beurt.
![]()
Het verschil in foto is ook goed te zien aan de foto van gert en die van Zeeuws jongetje daar vlak onder. De foto van ZJ was exact zoals het op de streams te zien was.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Interessante discussie over ethiek in de fotografie.![]()
Hey wbquote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaag![]()
Ha Tamrah, graag gedaan, had ze al eerder beloofd, maar na al die lovende kritieken verdiende je ze natuurlijk dubbel en dwars.quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hey kanjer.. dank je wel heh.. zie net je stemmen van vandaag![]()
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Ik begrijp je manier van punten geven, maar ik ga zo totaal niet te werk... ik kijk gewoon naar discussies op dit topic en het SC... geef dan heel impulsief punten aan "jong en oud"...
En gewoon nog even doorgaan hè.quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil in foto is ook goed te zien aan de foto van gert en die van Zeeuws jongetje daar vlak onder. De foto van ZJ was exact zoals het op de streams te zien was.
Ik zal heel behulpzaam je even een heel kort lijstje gevenquote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!
De laatste twee dagen is het goedgegaan. Maar vandaag heb ik gewerkt en gisteren ben ik ook een tijdje weg geweest. Dat kan er mee te maken hebben. Ik kijk het nog wel even aan.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
hey hoest trouwens met je pc Restart hij nog steeds vaak
Eens kijken of ik mijn kansen voor morgen kan vergrotenquote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ha Tamrah, graag gedaan, had ze al eerder beloofd, maar na al die lovende kritieken verdiende je ze natuurlijk dubbel en dwars.
Hey Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt ook niet 1 daggie rustig gaan werken zonder dat je van alle kanten bedreigingen om je oren krijgt he? Walgelijk vindt ik dat...ronduit walgelijk!
Maakt verder niet uit...ik moet nog stemmen dus het komt allemaal goed...eerlijk waar
![]()
Welkom in het spelquote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien kan ieder niet jarenlange Fokker beter zijn punten aan mede-niet-jarenlange users geven, dan heeft stemmen tenmisnte voor die groep nog een beetje nut.
Hoi lieve Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt ook niet 1 daggie rustig gaan werken zonder dat je van alle kanten bedreigingen om je oren krijgt he? Walgelijk vindt ik dat...ronduit walgelijk!
Maakt verder niet uit...ik moet nog stemmen dus het komt allemaal goed...eerlijk waar
![]()
Je moet je posts niet gaan ondertekenen...totaal niet origineel...dat doet Tong al jaren...evenals Verbal...en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal heel behulpzaam je even een heel kort lijstje geven![]()
PC eend.
ik neem het niet serieus......jij als vaste volger zou toch moeten weten dat ik vaak -letterlijk en figuurlijk- post met een knipoog....quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.
Maar als het toch allemaal niet zo serieus is, moet je dat ook niet zo serieus nemen natuurlijk. En je er al helemaal niet druk om gaan maken.
LOL.. nee hoor. Maar APK vond het wel een leuke discussie zo leek mij. Ik maak me er verder niet druk om eigenlijk. Jij helaas wel blijkbaar. Zo ja, sorry dan. Die opmerking leek me geen kwaad te kunnenquote:
Denk je aan mij op een positieve manier? kus kus kus kus kusquote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef Jappie het volgende:
![]()
Ik probeer elke tactiek uitquote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet je posts niet gaan ondertekenen...totaal niet origineel...dat doet Tong al jaren...evenals Verbal...en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.![]()
Oh Maurisicoquote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat zeg jenou.. je geeft het op... een vrijwillige exit? als koploper? Ik moet het nageven, je hebt wel klasse Scanman, hhaha..![]()
Ik begrijp je manier van punten geven, maar ik ga zo totaal niet te werk... ik kijk gewoon naar discussies op dit topic en het SC... geef dan heel impulsief punten aan "jong en oud"...
"Je ergens druk om maken" is een relatief begrip, binnen de context van het forum.quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. nee hoor. Maar APK vond het wel een leuke discussie zo leek mij. Ik maak me er verder niet druk om eigenlijk. Jij helaas wel blijkbaar. Zo ja, sorry dan. Die opmerking leek me geen kwaad te kunnen![]()
In ons geval ging het om 1 foto () , maar de discussie op zich is wel leuk.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de tactiek van Scanman wel een beetje.
Een newbie die ik nog nooit buiten het BB forum heb gezien... en waar ik hier op het BB forum niets mee heb, die krijgt van mij niet snel punten. Je moet echt een aanwinst voor het algehele forum zijn en ook na BB nog iets in te brengen hebben wil je snel punten krijgen van mij.
En dan ben ik nog niet eens van de BB1 periode....
quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef PC eend het volgende:
Jij speelt vals
Met zo een fotoboek kan ik het ook
Dat is dan een geheel eigen interpretatie van de spelregels... maar van jou kan ik het hebben Kleintje....quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Een newbie die ik nog nooit buiten het BB forum heb gezien... en waar ik hier op het BB forum niets mee heb, die krijgt van mij niet snel punten. Je moet echt een aanwinst voor het algehele forum zijn en ook na BB nog iets in te brengen hebben wil je snel punten krijgen van mij.
Alleen dat geslijm krijg ik maar niet onder de kniequote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kunnen we je beter tactiekeendje noemen![]()
Wel lief hoor![]()
*mompelt*quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Jij speelt vals
Met zo een fotoboek kan ik het ook
Slijmen staat niet, je moet gewoon zo blijven zoals je nu bent je doet t goedquote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen dat geslijm krijg ik maar niet onder de knie
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef Coos het volgende:
PcEend -- wegens overloperij en aandacht trekken met rare berichten.![]()
Er is nog hoopquote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
He! Pas op! Wie aan de anus van PC Eend komt die komt aan mij!![]()
Jij begrijpt mijn tactiek nietquote:Op maandag 14 november 2005 18:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*mompelt*
foto's ouder, ik later hier bij servival aangemeld, ik heb je er niet op gewezen om daar te kijken... tssss
*noteert alvast 2 minpunten*
Heb je zo'n blotebillen gezicht dan?quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
Cloaca facequote:Op maandag 14 november 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je zo'n blotebillen gezicht dan?
Als PC eend PC eend is... ben jij Alfred JoDoka Kwak...quote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus ook. Het was best een leuk om het over dit onderwerp te hebben. Hoewel het dus eigenlijk niet aan de orde was, aangezien het een eenmalige blur wasquote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
Ik vond het ook wel een leuke discussie eigenlijk.Alleen: wat minder dat een stel zeurmutsen mij daarop meteen meent te moeten afrekenen. ik vind het vervelend dat enkele zeer gewaardeerde mede-users zich er blijkbaar aan gestoord hebben.
Ik zal jouw nog een keer 6!!!!! punten geven ouwequote:
Pak van m'n hartquote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef Kleintje het volgende:
jaja eendje... je weet je aardig te redden.
Maar je hebt geluk, ik mag vandaag niet meer stemmen en ik heb al 3 mensen op mijn lijstje staan voor minnetjes...
Iemand moet de minnetjes krijgen schat... Dit keer was jij dat.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je ergens druk om maken" is een relatief begrip, binnen de context van het forum.
Ik kan een post doen waar schuimbekkende woede vanaf straalt, om vervolgens kalm en neuriënd een lopje koffie te gaan zetten.
Ik vond het ook wel een leuke discussie eigenlijk.Alleen: wat minder dat een stel zeurmutsen mij daarop meteen meent te moeten afrekenen. ik vind het vervelend dat enkele zeer gewaardeerde mede-users zich er blijkbaar aan gestoord hebben.
En dan vind ik mezelf paraquote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Als PC eend PC eend is... ben jij Alfred JoDoka Kwak...![]()
Over para gesproken... willen jullie nou eens ophouden met mij te achtervolgenquote:
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Ik begrijp de hint.quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dat is dan een geheel eigen interpretatie van de spelregels... maar van jou kan ik het hebben Kleintje....
Lieve schat ben geen kloonquote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
Wil jij nog even je motivatie 'verbeteren' ze zitten weer te zeikenquote:Op maandag 14 november 2005 18:56 schreef doka het volgende:
[..]
Over para gesproken... willen jullie nou eens ophouden met mij te achtervolgen![]()
Vertel dat maar aan AKP. Je hoeft maar een scheet te laten en volgens hem ben je een kloonquote:
Daarom had ik dat ook weer doorgestreept.quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is helemaal geen zeurmuts....![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef doka het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan AKP. Je hoeft maar een scheet te laten en volgens hem ben je een kloon![]()
Ze kunnen me de bout hachelenquote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil jij nog even je motivatie 'verbeteren' ze zitten weer te zeiken
Mocht dat zo zijn, dan geef ik je wel opnieuw punten met een echte motivatie. Ik doe alles voor mijn kleine broertjequote:Anders kost het me nog meer punten
Waar blijven die punten dan?quote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
je blijft toch wel een grappig lief eendje![]()
Wat een cynisme hierquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hihihi, Scanman beste vriend, ook van jou kan ik het hebben![]()
Thats the spiritquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef doka het volgende:
[..]
Ze kunnen me de bout hachelen
[..]
Mocht dat zo zijn, dan geef ik je wel opnieuw punten met een echte motivatie. Ik doe alles voor mijn kleine broertje![]()
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!quote:
Je kan wel lekkere discussie voerenquote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!
Dat moeten we hebben heh Lovebear.. een man met pitquote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan wel lekkere discussie voeren![]()
Zeker af en toe wat tegen gas is leukquote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat moeten we hebben heh Lovebear.. een man met pit![]()
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
DAMN... das dan weer lastig aan getypte tekst... was niets cynisch aan bedoeld... heb hier met niemand problemen!
Dat houdt ons scherp.. en dat hebben mannen over het algemeen weer graag.. mooi geregeld dusquote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker af en toe wat tegen gas is leuk![]()
Hahaha... heb eigenlijk ook maar met weinig personen helemaal geen problemenquote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebben
Allemans vriend![]()
De onbesproken fifty-fifty dealquote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Dat houdt ons scherp.. en dat hebben mannen over het algemeen weer graag.. mooi geregeld dus![]()
Pfff.. hele opluchting. Anders had ik vannacht slecht geslapen, dat is zekerquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hihihi, Scanman beste vriend, ook van jou kan ik het hebben![]()
Dat klinkt beterquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hahaha... heb eigenlijk ook maar met weinig personen helemaal geen problemen![]()
zijn er nog meer koppeltjes op het forum? dan weet ik wie ik moet beledigen en wie nietquote:Op maandag 14 november 2005 16:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa, jij staat er niet goed op bij de familie jansen, eerst minpunten van Yolande en nu van Henk...![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormen voeren...quote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot probleem met mensen die met niemand problemen hebben
Allemans vriend![]()
Liegbeest. Jij slaapt nooit 's nachts!quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. hele opluchting. Anders had ik vannacht slecht geslapen, dat is zeker
Ik zit hier met een hele oldbie clan, maar ze zijn zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn er nog meer koppeltjes op het forum? dan weet ik wie ik moet beledigen en wie niet![]()
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Je zit toch niet te slijmen he![]()
Juist, alles doe er alles aan om het forum leuk te houden.. zou zo in de Bb-redactie kunnen..quote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan wel lekkere discussie voeren![]()
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemistquote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 19:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormen voeren...![]()
Dealquote:Op maandag 14 november 2005 19:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PC eend relax man... stop al die negatieve energie nou maar in het verwarmen van je nest...de winter komt eraan... straks sta je met je vliezen weer op het ijs te bibberen...kan ik je weer opvangen en wormenpunten voeren...![]()
Maar... maar... ik had Jappie en PC Eend ++ punten beloofd, en dan moet ik me toch aan mijn woord houden? Toch? Dus vandaar.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemist, maar wil je jou ++ stemmen nog even motiveren
![]()
En de minstemmen ook.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Doka, mogelijk heb je het in hetvorige topic gemist, maar wil je jou ++ stemmen nog even motiveren
![]()
Heyquote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen daar ben ik weer![]()
Nog steeds in het spel maar na mijn nederlaag van afgelopen donderdag ga ik dus niet meer zelf stemmen, maar er mag wel op me gestemd worden, zo kunnen mijn tegenstanders en fans het onderling uitvechten of ik een plek in de finale verdien!
Als jij kunt bewijzen dat ik een kloon ben mag je die -- punten omzetten in ++ puntenquote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En de minstemmen ook.![]()
Bewijs wil ik zien.![]()
Jij hebt geloof ik ook wat gemistquote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuallquote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is geloof ik ook van fuck the Roels
Wel godverdegodver.....ik nog ff exchangeserver geinstalleerd en naar huis gereden vanuit het altijd gezellige stilburg en ik werd gewoon steeds kwader.quote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed... ik mis my all time favourit.... U2
* er notie van heeft genomenquote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef doka het volgende:
[..]
Ze kunnen me de bout hachelen
[..]
Mocht dat zo zijn, dan geef ik je wel opnieuw punten met een echte motivatie. Ik doe alles voor mijn kleine broertje![]()
Nee naaimachine, bewijs van mijn obsessie met clonen.quote:Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef doka het volgende:
[..]
Als jij kunt bewijzen dat ik een kloon ben mag je die -- punten omzetten in ++ punten![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. hele opluchting. Anders had ik vannacht slecht geslapen, dat is zeker
Hey mop, je bent toch niet boos op me he omdat ik nu neutraal ben en je geen stemmen meer ga geven? Vind je nog steedsquote:
Ben niet boos hoor nooit geweest, maar zou t jammer vinden als je echt helemaal weggingquote:Op maandag 14 november 2005 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey mop, je bent toch niet boos op me he omdat ik nu neutraal ben en je geen stemmen meer ga geven? Vind je nog steeds![]()
![]()
Hé Versa, jij werkt in Tilburg? We zijn toch geen collega's hè? - Zou wel een bak zijn...quote:Op maandag 14 november 2005 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel godverdegodver.....ik nog ff exchangeserver geinstalleerd en naar huis gereden vanuit het altijd gezellige stilburg en ik werd gewoon steeds kwader.
Ik lepel een rijtje op wat nota bene begint met THIN LIZZY en jij ...jij durft dan over het vergeten van U2 te beginnen???? Bono die met alle wereldleiders wil lullen over peace en bloemetjes afzetten tegen mofo PHILIP LYNOTT ?!?!?!?!
Wat is die Bono eigenlijk voor een Ier? Ieren horen luid zingend straallazerus keigave muziek te maken en niet de mannelijke moeder theresa te spelen. DAAROM staat U2 niet specifiek in mijn lijstje!
tsssssssssssssssk drong ff laat tot me door ........
Zelfs de dubliners zijn 20 keer gaver dan Bono sinds hij op zijn narcistische pad is gegaan!
Dat moest ik toch nog ff kwijt!
Ik ga toch ook niet bewijzen dat de aarde rond isquote:Op maandag 14 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee naaimachine, bewijs van mijn obsessie met clonen.![]()
dat gebeurd niet hoor, maar het is natuurlijk wel leuk als ik weer eens wat stemmen kreegquote:Op maandag 14 november 2005 19:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor nooit geweest, maar zou t jammer vinden als je echt helemaal wegging![]()
O jawel leuk doe esquote:Op maandag 14 november 2005 19:29 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet bewijzen dat de aarde rond is![]()
Moe je ook alle Hagenezen in t forum meenemenquote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef versabommie het volgende:
Goedenavond trouwens Versabommiefans,
Na zwaar pissed in de auto te hebben gezeten vanwege het gebrek aan respect jegens PHILIP LYNOTT !!! van kleintie en na het doorlezen van deze officieuze SCben ik weer bedaard.
Yolanda: Ik ben VersaBommie, 32 jaar getrouwd, 2 kids (jongens 3,5 en meisje 1,5), ben iets in de computertjes en ben totaal bezeten van FC Utreg, BB en mijn gezin. Ik zal Henk niet meer zo aanvallen, hield te weinig rekening met de achterban die ik op enigerlei zou kunnen kwetsen door mijn Joost-actie.
Ik ga denk ik Kribbet minpunten geven vandaag, weet alleen nog niet waarom![]()
Gert krijgt denk ik pluz van me, want ik zie in hem een medestander in het gevecht tegen het 020-kwaad uit de grootste GFT-kliko in nederland.
Maargoed mijn moodswings zijn best wel heftig later op de avond dus ik beloof niets!
Vooruit dan maar. Als je op zee een schip ziet aankomen varen zie je eerst alleen de mast en naarmate hij dichterbij komt zie je de rest ook (aldus Aristoteles)quote:
heb net ff in het smoelenboek gekeken maar neequote:Op maandag 14 november 2005 19:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Versa, jij werkt in Tilburg? We zijn toch geen collega's hè? - Zou wel een bak zijn...
En mocht dat wel eens gebeuren hoop ik dat ik de eerste benquote:Op maandag 14 november 2005 19:36 schreef doka het volgende:
[..]
En volgens mij is er nog nooit iemand van het randje van de aarde afgevallen![]()
Dat weet je niet, heb je t wel eens geprobeerdquote:Op maandag 14 november 2005 19:36 schreef doka het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Als je op zee een schip ziet aankomen varen zie je eerst alleen de mast en naarmate hij dichterbij komt zie je de rest ook (aldus Aristoteles)![]()
En volgens mij is er nog nooit iemand van het randje van de aarde afgevallen![]()
hagenezen? dat zijn toch die gasten met die jaren tachtig matjes, groene sjaaltjes en gele tanden?quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je ook alle Hagenezen in t forum meenemen![]()
Sorry![]()
Is altijd een strijd tussen Dh en 020
Niet allemaal je heb er ook leuke tussen zittenquote:Op maandag 14 november 2005 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
hagenezen? dat zijn toch die gasten met die jaren tachtig matjes, groene sjaaltjes en gele tanden?
[lieske mode]ja kijk maar naar Gordon, dat is ook een leuke hagenees[/lieske mode]quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
Niet allemaal je heb er ook leuke tussen zitten![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[lieske mode]ja kijk maar naar Gordon, dat is ook een leuke hagenees[/lieske mode]
Ik ook niet...quote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
vind persoonlijk Gordon nix
Jouw vreemde smaak verklaart ook gelijk jouw psychostemgedragquote:Op maandag 14 november 2005 19:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ja kijk maar naar Gordon, dat is ook een leuke hagenees
na 00.00 weer... heb vandaag al gestemd....quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef doka het volgende:
Overigens, het gaat al een tijdje behoorlijk off-topic hierzo. Gaat er nog iemand stemmen?
12 uur ben ik de eerste hoop ik, ik sta te trappelen om een paar mensen figuurlijk eens ff een stomp tussen de ogen te geven!quote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef doka het volgende:
Overigens, het gaat al een tijdje behoorlijk off-topic hierzo. Gaat er nog iemand stemmen?
Ja tis wel een toffe meidquote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef ChantalC het volgende:
[serieus] Anouk is wel een leuke haagse [/serieus]
Pas op he? Collegaatje van me is ook helemaal Utreg fen... Zit elluke thuiswedstrijd op de tribune in de Galgenwaard...quote:Op maandag 14 november 2005 19:46 schreef versabommie het volgende:
12 uur ben ik de eerste hoop ik, ik sta te trappelen om een paar mensen figuurlijk eens ff een stomp tussen de ogen te geven!![]()
Jezus zeg, jij bent echt de off topic koningin. Als je ergens in een topic vastzit kom je er niet meer uit voor het op slot zit.quote:
ga een keer meequote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Pas op he? Collegaatje van me is ook helemaal Utreg fen... Zit elluke thuiswedstrijd op de tribune in de Galgenwaard...
Je kan er ook doorheen scrollenquote:Op maandag 14 november 2005 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus zeg, jij bent echt de off topic koningin. Als je ergens in een topic vastzit kom je er niet meer uit voor het op slot zit.
Denk je echt dat mensen die dit spel willen volgen al dit geleuter willen lezen?![]()
Nee dank je... Ben niet zo'n voetbal fan...quote:
Je zou op zijn minst minimaal 1 newbie per stemronde een steuntje in de rug kunnen geven, laten blijken dat ze misschien wel op de goede forumweg zitten. Je hebt met een aantal dienstjaren ook bepaalde verplichtingen en die ontduik jij structureel. Komop wees een volwassen vent en doe ook eens wat je behoort te doen!quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb misschien 'oneerlijke' voorkeuren voor mensen die ik al jaren 'ken' en die altijd al leuk posten.
Maar als het toch allemaal niet zo serieus is, moet je dat ook niet zo serieus nemen natuurlijk. En je er al helemaal niet druk om gaan maken.
odaniels ( het supportershome cq zalencentrum in de vorm van een gigantische engelse pub en discotheek ( 2e zaal)) is reden genoeg om erheen te gaanquote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dank je... Ben niet zo'n voetbal fan...
mwha dan ga ik liever shoppen in de stad en dan bij King Arthurs wat drinken...quote:Op maandag 14 november 2005 19:55 schreef versabommie het volgende:
odaniels ( het supportershome cq zalencentrum in de vorm van een gigantische engelse pub en discotheek ( 2e zaal)) is reden genoeg om erheen te gaan![]()
Waar gaan we savond dan door het lint? Stairway to heaven? Broers?quote:Op maandag 14 november 2005 19:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
mwha dan ga ik liever shoppen in de stad en dan bij King Arthurs wat drinken...![]()
Watch your words pretty boyquote:Op maandag 14 november 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
.. die Scanman... altijd het laatste woord... je zou bijna denken dat het een vrouw was...
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef doka het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuall![]()
Hey Kwall! Als ik je nou eens goede adviezen geef..krijg ik dan de hele week zeker minpunten he...messentrekster!quote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
je hebt de kans tot 00.00 uur
![]()
...........anders tellen ze gewoon niet![]()
hehe, ik dacht ik zal speciaal voor jou en Lovebear maar weer een discussie opstarten..quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef doka het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik ben ook wel een beetje bang voor cuall![]()
Zeg maar wat je wil hoor vind leuk discussies.quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehe, ik dacht ik zal speciaal voor jou en Lovebear maar weer een discussie opstarten..![]()
Ik kom niet zo vaak in Utreg hoor... Ik werk er vlakbij en soms ga ik even met een vriendin van me (die een winkeltje heeft in de Zadelstraat) even wat eten... That's all...quote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef versabommie het volgende:
Waar gaan we savond dan door het lint? Stairway to heaven? Broers?
quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wie niet?
Gewoon doen wat ze zegt, je kan haar later altijd nog goed gemotiveerde minpunten geven
Isa, ik heb heel geen stemmen nodig om lief tegen jou te doen. Al geef je me de hele week minpunten dan nog blijf je mijn kompas in dit doolhof der verlangen, mijn noorderster in deze donkere molshoop van emoties.quote:Op maandag 14 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga stemmen trouwens. Allemaal lief doen
Voel jij je ook zo vereerd?quote:Op maandag 14 november 2005 20:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil hoor vind leuk discussies.
* popcorn erbij pakt
Als t erg leuk word doe ik mee![]()
Mocht je ooit een gids nodig hebben ....quote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in Utreg hoor... Ik werk er vlakbij en soms ga ik even met een vriendin van me (die een winkeltje heeft in de Zadelstraat) even wat eten... That's all...
Maar wie weet...
Nee, hoor Bommie,ik sta altijd open voor goede adviezen, zolang je me maar niet de stuipen op het lijf jaagt, want je weet .......een kat in het nauwquote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Kwall! Als ik je nou eens goede adviezen geef..krijg ik dan de hele week zeker minpunten he...messentrekster!
Auw! me rug!
Een gids voor wat? Na 18 jaar in Driebergen gewoond te hebben, ken ik wel redelijk de weg in utrecht...quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
Mocht je ooit een gids nodig hebben ....
Hij moest eens weten dat ik stiekem zijn buurvrouw benquote:Op maandag 14 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heel erg hij doet t speciaal voor ons![]()
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 14 november 2005 20:20 schreef versabommie het volgende:
Isa, ik heb heel geen stemmen nodig om lief tegen jou te doen. Al geef je me de hele week minpunten dan nog blijf je mijn kompas in dit doolhof der verlangen, mijn noorderster in deze donkere molshoop van emoties.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hij moest eens weten dat ik stiekem zijn buurvrouw ben![]()
Oepsiequote:Op maandag 14 november 2005 20:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssst was ons geheimpje nou weet hij t![]()
Het maakt me echt helemaal niets uit hoe je stemmen zijn, dat je dat gewoon even weetquote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoorMaar ik stem elke dag aan de hand van hoe ik mensen die dag vind en dit was vandaag.
En ik probeer nog niet eens grappig te zijnquote:
Wat lief, een boerinnetjequote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een gids voor wat? Na 18 jaar in Driebergen gewoond te hebben, ken ik wel redelijk de weg in utrecht...![]()
Waarom wil je stoppen Djojquote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef Djoj het volgende:
Ik haak af, wil de volgende stemmer mij van de lijst verwijderen..thanks alvast.![]()
Vind je het geen joy meer hier Djoj??quote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef Djoj het volgende:
Ik haak af, wil de volgende stemmer mij van de lijst verwijderen..thanks alvast.![]()
Geen zin om na te denken over een goeie motivatie...quote:
Jammer hoor gaan je missen hierquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Djoj het volgende:
[..]
Geen zin om na te denken over een goeie motivatie...
Nee hoor, ik kijk hoegenaamd niet meer hier...stem bijna nooit, dus heeft het m.i. ook geen zin om nog in het lijstje te staan..
So...the joy is er inderdaad een beetje af ja...![]()
Eindelijk iemand die een gefundeerde motivatie ten grondslag legt bij het minpunten gevenquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
Ow...ennuh btw.........versabommie krijgt gewoon 2-- punten omdat ik het een stomme lul vindt![]()
buurvrouw???quote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hij moest eens weten dat ik stiekem zijn buurvrouw ben![]()
Hmm.. spank me babyquote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
buurvrouw???grappemaker! Links naast me woont een oude vrouw... rechts naast me een wat jongere blondine... en in het smoelenboek heb ik op je kleine fotootje gezien dat je een brunette bent.. hé verrek, toepasselijke smileys:
![]()
We wilden gewoon lekker stangenquote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
buurvrouw???grappemaker! Links naast me woont een oude vrouw... rechts naast me een wat jongere blondine... en in het smoelenboek heb ik op je kleine fotootje gezien dat je een brunette bent.. hé verrek, toepasselijke smileys:
![]()
misschien heeft je buurvrouw links wel een hele oude foto geplaatstquote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Bij die van jou vertrouw ik erop dat die door de kewlkeuring heenkomt...bij die andere heb ik nog zo mijn twijfelsquote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een gefundeerde motivatie ten grondslag legt bij het minpunten geven![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien heeft je buurvrouw links wel een hele oude foto geplaatst
Ga vanaf nu met hele andere ogen naar mijn oude buurvrouw kijken...quote:
Was vroeger een lekker wijffie heh?quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ga vanaf nu met hele andere ogen naar mijn oude buurvrouw kijken...![]()
ik denk dat kwall idd op jouw hand zal zijn in deze, ik heb eerder deze week vriendelijk gedaan tegen haar dus ze heeft reden genoeg om me een oor aan te naaienquote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij die van jou vertrouw ik erop dat die door de kewlkeuring heenkomt...bij die andere heb ik nog zo mijn twijfels![]()
Ik las vanmiddag dat jij je keuze al gemaakt had,...dus ik dacht..kom...ik waag een gokje...ik wordt er toch niet voor gestraftquote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat kwall idd op jouw hand zal zijn in deze, ik heb eerder deze week vriendelijk gedaan tegen haar dus ze heeft reden genoeg om me een oor aan te naaien![]()
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat jij je keuze al gemaakt had,...dus ik dacht..kom...ik waag een gokje...ik wordt er toch niet voor gestraft![]()
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijken.....en wat voor een billen
....werkelijk waar grandioos
...de welvingen op exact de goede plekken...heerlijk
![]()
![]()
helaas voor mij
kwam vanavond na mijn 3de gluursessie juist mijn vriendin in haar vandaag aangeschafte setje lingerie onverhoopt achter mij staan met overduidelijke bedoelingen
![]()
![]()
......ze zag je foto......keek naar de verlekkerde smerige grijns op mijn gezicht en weg was haar humeur
...geen sex voor Jappie vanavond
...evenals geen eten overigens ...en vooral dat laatste was voor mij toch wel de druppel
![]()
..........het was Gert's opmerking die mij nieuwsgierig maakte naar die bewuste foto met alle gevolgen vandien en derhalve kan hij het vanavond dus shaken........Gert --2
![]()
Dan komen we tot APK.....jongen jongen jongen wat heb ik met je te doen gehad toen ik het hele topic had doorgelezen....ze hebben je werkelijk geen seconde met rust gelaten het vuur lag je na aan de schenen
....en alhoewel jij je enorm lang *groot* hebt gehouden en in een enorme innerlijke tweestrijd moet hebben gestaan kwam daar op een bepaald moment toch een eind aan......ik kan me inmens goed voorstellen hoe dat er vanmiddag bij jou moet hebben uitgezien in je hartje...wel zeggen/niet zeggen...wat zijn de gevolgen...etcetera etcetera...op een gegeven moment heb je dan toch de knoop doorgehakt en hebt besloten dat de waarheid gezegd diende te worden
...dat het geen enkele zin had om je te verschuilen achter een wirwar van leugens of ontkenningen....bovendien...zo moet je gedacht hebben.......moeten wij ons dan in een hoekje laten drukken omdat de aasgieren het op ons gemunt hebben ??
Gelukkig besloot je het goede te doen en toen je dat eenmaal voor jezelf besloten had was de volgende stap niet zo moeilijk meer....op de vraag zijn er hier dan 020ers riep je uit volle borst JAPPIE
.....en zo hoort het ook...
...daar zijn vrienden voor
.......op elk moment dat je ze denkt nodig te hebben kun je ze met een gerust hart naar voren schuiven....APK...ik ben trots op je
![]()
![]()
...vanavond heb jij eigenlijk veel meer punten verdiend, maar helaas zit ik ook met handen en voeten gebonden aan de spelregels van de servivalgame en dus blijft het slechts bij deze 2 ++
![]()
Ow...ennuh btw.........versabommie krijgt gewoon 2-- punten omdat ik het een stomme lul vindt![]()
Die had ik dus ook nog niet gezienquote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijken.....en wat voor een billen
....werkelijk waar grandioos
Denk dat Cambuur beter bij APK past jaquote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit, ben jij een authentieke neus en apk een import ?![]()
Spijt me Gert......niet te lang mee rond blijven lopen hoor...kan gebeuren toch..he ? Gappiequote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.
Gert, doe mij eens stemadvies!quote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het verdomme nog voor die kloothommel op zitten nemen ook.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert, doe mij eens stemadvies!
Ik zou zowel die 020-autochtoon als dat import stuk vreten een douw geven.quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
...tssskk.......overgevoelig typjequote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou zowel die 020-autochtoon als dat import stuk vreten een douw geven.
Petrus heeft hier weinig in te brengen lovebear.......die gaat alleen over de kamerindeling in Hotel gene zijdequote:
Weetmaar hopen mag toch welquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Petrus heeft hier weinig in te brengen lovebear.......die gaat alleen over de kamerindeling in Hotel gene zijde
Kom maar naar dat fietsenhok dan, zal je wel wat tips influisterenquote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uhh.. dat wíst je toch al? Dat is überháupt de reden dat je me nu voor de tweede dag achtereen nomineert: omdat je weet dat dit mij pijn doet.quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
...tssskk.......overgevoelig typje![]()
Met jou in een fietsenhok..dat maakt de dag weer beter....quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom maar naar dat fietsenhok dan, zal je wel wat tips influisteren![]()
Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
b]Gert --2![]()
APK..... 2 ++![]()
b]versabommie 2--[/b]![]()
quote:
T fietsen hok gezelliequote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom maar naar dat fietsenhok dan, zal je wel wat tips influisteren![]()
Ga lekker de anusster lezen !quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nehneh..nehnehnehneh.....you ain't got no Icecream...cause youre mother is in the wellfare..![]()
![]()
Oe 1-1quote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker de anusster lezen !![]()
Ja..? was ie kruidig ?quote:
Ja lekker zoute popcornquote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja..? was ie kruidig ?![]()
Ik heb zelf namelijk geen flauw idee...geen flauw idee waar de man het over heeft![]()
![]()
f-side me reet, je bent een Teletextneus heb ik door :pquote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja..? was ie kruidig ?![]()
Ik heb zelf namelijk geen flauw idee...geen flauw idee waar de man het over heeft![]()
![]()
1-2 voor Bommiequote:Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
f-side me reet, je bent een Teletextneus heb ik door :p
Nee Sanne ga maarquote:Op maandag 14 november 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al iemand aan het stemmen?
Ja jij toch? tenminste ik neem aan dat jij nu in je oneindige wijsheid gaat beslissen dat Bommie gewoon veel te laag staat. Alleen al zijn adhdtechniek qua posten verdient bijna een beloning!quote:Op maandag 14 november 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al iemand aan het stemmen?
quote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal heel behulpzaam je even een heel kort lijstje geven![]()
PC eend.
Ik moet toegeven dat het inmiddels al een tijdje geleden is...zo ben ik slechts 1 keer in de arena geweest...desalniettemin ben ik toch benieuwd wat je met anusster bedoeld ? Die term is nieuw voor me...de lading misschien na uitleg nietquote:Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
f-side me reet, je bent een Teletextneus heb ik door :p
je bent grappig Jappiequote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het inmiddels al een tijdje geleden is...zo ben ik slechts 1 keer in de arena geweest...desalniettemin ben ik toch benieuwd wat je met anusster bedoeld ? Die term is nieuw voor me...de lading misschien na uitleg niet![]()
Als je ff wacht Sanne komt zo met de lijstquote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Day het volgende:
HEY, kunnen jullie a.u.b ergens anders gaan discussiëren?![]()
Ik zoek me helemaal suf naar de lijst, man!![]()
(en heb me aldoende suf gelachen, maar dat ter zijde)
Ik ben sinds 10 mei 1998 niet meer in de arena geweest. Toen won Utreg glorieus van @j@x sinds 20 jaar op vijandelijk territorium. Heb na de wedstrijd gezworen nooit meer 1 stap in die snelkookpan te doen ...wat een schoften zijn het daar!quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het inmiddels al een tijdje gelezeden is...zo ben ik slechts 1 keer in de arena geweest...desalniettemin ben ik toch benieuwd wat je met anusster bedoeld ? Die term is nieuw voor me...de lading misschien na uitleg niet![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja jij toch? tenminste ik neem aan dat jij nu in je oneindige wijsheid gaat beslissen dat Bommie gewoon veel te laag staat. Alleen al zijn adhdtechniek qua posten verdient bijna een beloning!
En bovendien is Bommie een newbie en zou het oudgedienden zoals you sieren als ze de newbies ook eens feeden om te laten zien dat ze welkom zijn op dit forum
zow...mooi verhaal ...:)
Nee...:D ...maar op mijn 14de had ik wel voor het laatst een seizoenkaartquote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
Beetje vaag dat jij daar niet van op de hoogte bent...vanaf je 13e een scc en je kent het niet ...zou bijna gaan denken dat je 14 bent![]()
Misschien ook wel terecht. Ik bedoel: Ik probeer echt vanuit de goedheid van mijn hart mijn medefokkers te beschermen tegen het grote gevaar vanaf internet. Ik hou van jullie allemaal en wil daarom niet dat jullie plots offline vliegen door een paar snodaards op het inet.quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
het begint al te werken hoor Bommie
![]()
* *toch een beetje medelijden krijgt
Voetbal ...doei...doe ze de groetenquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:
is er niet ook ergens een voetbal-topic voor Jappie en Versa
EY! vpoetbal ligt ten grondslag aan de minpunten die ik kreeg van Jappie. Ook Gert werd dik genaaid door dit soort fratsen!quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:
is er niet ook ergens een voetbal-topic voor Jappie en Versa
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is mijn pijn.
Als je dan toch weet waar het is, kun je ook daar gaan zwammen over voetbal...quote:Op maandag 14 november 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voetbal ...doei...doe ze de groeten![]()
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus ?quote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je dan toch weet waar het is, kun je ook daar gaan zwammen over voetbal...
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ook wel terecht. Ik bedoel: Ik probeer echt vanuit de goedheid van mijn hart mijn medefokkers te beschermen tegen het grote gevaar vanaf internet. Ik hou van jullie allemaal en wil daarom niet dat jullie plots offline vliegen door een paar snodaards op het inet.
Je hebt me jammer genoeg enorm pijn gedaan en ik hoop dat ik er nog overheen kan groeien voor ik mijn lust in forummen verlies. Als het zo doorgaat vergeet ik misschien dat een goede daad loont, en is er dus voor mij geen reden meer om lief te hebben, te beschermen en te liefkozen. Je hebt me pijn gedaan Cuall, je hebt mijn hart vertrapt, er op gepist en 'm vervolgens op de bbq gepleurd om hem aan de straathonden te geven, en hoe lief ik je ook heb, et zal moeilijk worden om je nog te vertrouwen, je te vergeven, je lief te vinden.
Het zal iig nooit meer hetzelfde zijn, maar ik ben best bereid om te werken aan de toekomst zodat we misschien weer langzaam aan in elkaars armen gedreven worden!
Het spijt me, maar dit is mijn pijn.
quote:
Hier nog een subforum voor alle Kusjes gevers en hallo zeggers en dan zijn we allemaal weer blij.quote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
Als je dan toch weet waar het is, kun je ook daar gaan zwammen over voetbal...
Nog steeds Ajax-fanaat (al is het in dit seizoen bijna pijnlijk om dat te moeten toegevenquote:Op maandag 14 november 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Hier nog een subforum voor alle Kusjes gevers en hallo zeggers en dan zijn we allemaal weer blij.
Hoi teamlead, btw.![]()
![]()
![]()
Welke club ben jij fan van?![]()
ok ....en als ik dit zeg:quote:Op maandag 14 november 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
niet té dik er op leggen Bommie, het gevoel begint al weer ernstig weg te zakken
Is allemaal opbouwende spanning naar de volgende stemrondequote:Op maandag 14 november 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
Zit een typisch BB-dipje in dit forum.... veel gepraat, weinig votes....
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is allemaal opbouwende spanning naar de volgende stemronde![]()
Ik zie geen conflict hoor, Gert.quote:Op maandag 14 november 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
Je legt de essentie van ons conflict volgens mij wel aardig bloot zo.
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ....en als ik dit zeg:
helpt dat?![]()
Kwebbel, dat is toch die hele geile kabouter?quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is nu helemaal weg
, ik moest halverwege je verhaal een emmertje pakken
![]()
kreeg de rillingen.
Bommie, je bent een perverse door kwebbel geneukte kabouter![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kwebbel, dat is toch die hele geile kabouter?
(blij dat je het niet al te zwaar opneemt..begon al te vrezen voor een bannetje ...dan liever die -punten)
Ja Bommie das makkelijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet toch wie het zegt
![]()
denk ook wel dat de punten strax om mijn oren vliegenquote:
heb medelij met je orenquote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk ook wel dat de punten strax om mijn oren vliegen![]()
Het moet voor mij wel duidelijk zijn of het serieus gemeend is of nietquote:
Dan zijn alle grappige hierheen verhuistquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Het moet voor mij wel duidelijk zijn of het serieus gemeend is of niet![]()
Ik word wel pissig als de dingen écht persoonlijk worden, dan heb je een hele slechte aan me![]()
![]()
Ik lach me juist een pukkel om alles hier,zit meer hier dan op het SC-topic![]()
Dat stemmen lucht opquote:
Ik wilde dat ik je kon geloven.quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef APK het volgende:
Je bent nog steeds mijn maatje, maar ik wilde je er alleen even op wijzen dat jouw dagelijkse portie plusstemmen voor Coos mij in een vervelend parket brachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |