Je kent het niet eens manquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Leer eens wat echte muziek is, zoals Whigfield.
quote:
Hij gaf toch altijd een fout als jij je profiel wilde aanpassenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef timbob het volgende:
Hallo!
ik heb heel subtiel mijn sig aangepast
Ik vond je oude leuker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef timbob het volgende:
Hallo!
ik heb heel subtiel mijn sig aangepast
quote:
Wat is er nou leuker dan Tim geld gevenquote:
ik weet het!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan Tim geld geven
Ik bedoelde hoe het eruit zag, ik heb er niet eens op geklikt.quote:
Alleen "upgedatert" is weg tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe het eruit zag, ik heb er niet eens op geklikt.![]()
De streepjes waren net ook niet helemaal zoals nu, zaten een beetje schreef. Heeft ie stiekum aangepast.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen "upgedatert" is weg toch!
Heulemaal niet.quote:
Tweede poging: Je hebt gewonnen met 52 punten.quote:
Dan heb ik niet goed gekekenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heulemaal niet.. In de OP staat een link naar de foto.
.
* Tania18 volgt met 'Als ik boven op de Dom sta'quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Herman Berkien - Utereg Me Stadje
neehoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De streepjes waren net ook niet helemaal zoals nu, zaten een beetje schreef. Heeft ie stiekum aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |