Idd, ik heb vandaag zeker twee uur in de stad gelopen, maar niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee man![]()
Denk dat hij toch wel wat frequenter moet gaan optreden nu het steeds dichterbij komt.
Dat is inderdaad wel het toppunt van vrveling jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:34 schreef Copycat het volgende:
EDIT: IK vergeet gewoon een E uit verveling... kenjenagaan.
In je examenjaar niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In mijn tijd op de middelbare school heette dat nog gewoon repetities, SO's of toetsen....
Indrdaad ja!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
Dat is inderdaad wel het toppunt van vrveling ja!
Da's best langquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik heb vandaag zeker twee uur in de stad gelopen, maar niks![]()
Salonkapitalist.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik heb vandaag zeker twee uur in de stad gelopen, maar niks![]()
Die moet wel heel speciaal zijn, je gebruikt er zelfs je speciale PI voorquote:
Ze lijkt op iemand die ik ontmoet hebquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die moet wel heel speciaal zijn, je gebruikt er zelfs je speciale PI voor!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Normaliter zou ik nooit een e vergeten, maar nu ben ik zo verveeld, dat het me allemal geen fuck kan schelen!
Je vergeet zelfs a's nuquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
allmal
Nu is mijn A ook al aangetast...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Svensational het volgende:.
"De zee-egel bezegelde het werelddeel en deed het erg leuk"
e.!
* pberends is playing Herman Berkien - Utereg Me Stadjequote:
Leer eens wat echte muziek is, zoals Whigfield.quote:
Nostalgie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Leer eens wat echte muziek is, zoals Whigfield.
Gaat lekker dat HBO.quote:
Teddy Ruxpin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
D66: Roze knuffelbeer inzetten tegen homofobe Marokkanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |