quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan a la sixpack-style?
En Froukjequote:
Duvel Duvel?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
Wie is het?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
En dan gaan we eerst mussen vangen, en die daar dan loslaten
Nieuwe seizoen komt pas ergens na Big Brother.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
Waar is sixpack gebleven eigenlijk?
Dat tentamen heb ik weken ook gehad. Ik had er niet eens voor geleerd, omdat het echt zo'n simpel vak was. Ben benieuwd wat ik gehaald heb, denk/hoop wel dat het ruim voldoende is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:15 schreef MissBliss het volgende:
6,3 voor projectmanagement!
Ja, ik ben blij daarmee
Die heb ik gister opgedronkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
Waar is sixpack gebleven eigenlijk?
We gaan verkleed als Zwarte Piet en gaan dan met pepernoten gooienquote:
En met handgranatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan verkleed als Zwarte Piet en gaan dan met pepernoten gooien!
Een onverwachte overhoring, dat was altijd vet kutquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In mijn tijd op de middelbare school heette dat nog gewoon repetities, SO's of toetsen....
Taniaatje toch, dat vind ik dan weer lichtelijk overdrevenquote:
Ja idd, gelijk ging dan iedereen aan elkaar vragen "heb jij het gelezen?" (want meestal moest je dan iets voorbereiden voor die les)quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een onverwachte overhoring, dat was altijd vet kut.
Ben je ook nog die leuke meneer tegengekomen, die zo mooi 'Hoort wie klopt daar kinderen' en 'Zie de maan schijnt door de bomen' kan vertolken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Owja, ik kwam in het weekend s'avonds 2 pieten en de Sint tegen bij het station.
Hij zei nog: "alles goed mijn jongen?"
Jij hebt echt een keispannend leven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Owja, ik kwam in het weekend s'avonds 2 pieten en de Sint tegen bij het station.
Hij zei nog: "alles goed mijn jongen?"
Wij hadden dan zo'n leraar die voor dat soort overhoringen hoogstens een 8 gaf, al had je alles goed. Anders was je niet meer gemotiveerd om hoge cijfers te halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja idd, gelijk ging dan iedereen aan elkaar vragen "heb jij het gelezen?" (want meestal moest je dan iets voorbereiden voor die les)
Nee manquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je ook nog die leuke meneer tegengekomen, die zo mooi 'Hoort wie klopt daar kinderen' en 'Zie de maan schijnt door de bomen' kan vertolken?![]()
Daarna ben ik op een feestje compleet los gegaan hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt echt een keispannend leven.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |