De kleuren misschien niet, maar jij wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Site is nog steeds offline ja, LeBeau..
Hier 1, maar de kleuren zijn niet zo mooi.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De kleuren misschien niet, maar jij wel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:04 schreef LeBeau het volgende:
Leonie ziet eruit als de uitkomst van een genetisch experiment met het DNA van Famke Janssen en Neve Campbell.![]()
Ja, dat zag ik ook welquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Komt vooral door je ogen.
Ik zie trouwens wel dat je rookt.![]()
Al moest ik wel met m'n gezicht tegen m'n monitor om het te zien.
quote:
Nou, het was leuk zo lang het duurde.quote:
Zo die Dizer heeft een verbouwing gehadquote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Dat past niet in een schoen!
quote:Inmiddels is bekend geworden dat de man die de mus dood heeft geschoten, met de dood is bedreigd.
Ik vind die acties van Geenstijl en Ruud de Wild wel leukquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
[update] Dode mus houdt gemoederen bezig.
[..].
Welke acties?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind die acties van Geenstijl en Ruud de Wild wel leuk![]()
quote:
quote:De weblog Geenstijl is een actie tegen de organisatie van Domino Day begonnen en heeft duizend euro uitgeloofd voor het omgooien van de dominostenen alvorens de recordpoging officieel plaatsvindt. Diskjockey en presentator Ruud de Wild deed hetzelfde en is bereid hiervoor drieduizend euro uit te betalen. Endemol, producent van de televisie-uitzending, heeft daarom rond het FEC extra veiligheidsmaatregelen genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |