Weet je het zeker?quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Da's een hele normale term. Betekent "al je reguliere internetsites checken" (dus niet alleen mail, maar ook vakantieverhalen-sites, fora, enz.). Duhuh. (Al is het misschien meer een backpackerterm?)
Ik heb de term zelf ook gebezigd. Niet dat ik echt gebackpacked heb, maar wel een paar weken door de USA getrokkene en zodoende veel bp'ers ontmoet. Vond de term ook nooit echt raar eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Want ik vind het nogal een vage term.
Oh.quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb de term zelf ook gebezigd. Niet dat ik echt gebackpacked heb, maar wel een paar weken door de USA getrokkene en zodoende veel bp'ers ontmoet. Vond de term ook nooit echt raar eigenlijk.
Allah al Akbar!quote:Op maandag 14 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Onze Allah is groot!
groot invergelijking waarmee?quote:Op maandag 14 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Onze Allah is groot!
Euh! Niet gelijk weer weg gaanquote:Op maandag 14 november 2005 18:29 schreef timbob het volgende:
* timbob laat z'n gezicht ook weer 'ns zien
ZWIJG EN GA ER KIJKEN!quote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef MissBliss het volgende:
Bupa?
Zouden extreme moslims een aanslag gepland hebben op het fok forum?quote:
Ja?quote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef MissBliss het volgende:
Bupa?
Ik neem het opquote:
Het waren toch geen Engelsen, dus die fout is misschien expres gemaakt?quote:Op maandag 14 november 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:Ligt het nou aan mij of zit er een foutje in Daar Vliegende Panters?
Backpackers-scène:
"Come on, let's check our internet and then go to the airport"
OMG, wat een goed topic is datquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Negeer mijn post met een moeilijk woord erin maar Buup
Ik moest trouwens hardop lachen om deze post
Ik eigenlijk ook wel hoor, wat Dizer met Tonks doet, doe ik met Renesitequote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ik vind dat Dizer ook wel een beetje obsessief bezig is met die lijstjes hoor
Ohquote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel hoor, wat Dizer met Tonks doet, doe ik met Renesite.
HEIDEN!quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
Bupatih: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19403
Gelukkig was het in subsquote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEIDEN!
Dan ga ik hem nu spoileren:
(in subs natuurlijk)
niet zo kwijlen, heb net de vloer gedwijltquote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef Zhenar het volgende:!
T...t...timbob?!?!?!?!?!?!?!?!?!ik bedoel
!
Ik heb hem bij Valencia zien spelen, dan kan je nog beter Anastasiou hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
Bupatih: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19403
Ik hoop het niet.quote:
Nou ja, als 'ie zo ook bij Ajax speelt heb je er gewoon niet erg veel aan.quote:
Die foto's kende ik al.quote:
Hij speelt slecht bij Valencia, wordt voor weinig geld verkocht, en speelt vervolgens de sterren van de hemel bij Ajax. Zo wil ik het hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als 'ie zo ook bij Ajax speelt heb je er gewoon niet erg veel aan..
![]()
Dat snap ik best, alleen gezien zijn spel bij Valencia zie ik dus weinig kans op vooruitgang.quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij speelt slecht bij Valencia, wordt voor weinig geld verkocht, en speelt vervolgens de sterren van de hemel bij Ajax. Zo wil ik het hebben.![]()
Er staan er volgens mij 2 bij, die niet op die site staan hoorquote:
Iemand als Machlas bedoel je? Of Sikora?quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat snap ik best, alleen gezien zijn spel bij Valencia zie ik dus weinig kans op vooruitgang.. Of hij moet het tegengestelde hebben van wat andere spelers hebben, die weggaan bij Ajax en dan opeens goed beginnen te spelen.
.
Van der Vaart.quote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iemand als Machlas bedoel je? Of Sikora?![]()
In het laatste jaar niet nee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ja idd, dat is echt iemand die bij Ajax niet goed speelde..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |