quote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef O-Ren het volgende:
Heeft iemand zijn schoen al gezet?
quote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef O-Ren het volgende:
Hoiquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij krijgt een nekschot van de Sint
Ik kan hem nog niet zetten....de sint komt pas zaterdag aan in Moordrechtquote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zaterdagavond, er zat alleen neits in, want de Sint kwam zondags pas aan in Den Bosch
Niet gezet maar wel twee hele mooie dingen gekregen. Laat ik je zondag zienquote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef O-Ren het volgende:
Neemt ie Brown mee dit jaar?quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik kan hem nog niet zetten....de sint komt pas zaterdag aan in Moordrecht![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet gezet maar wel twee hele mooie dingen gekregen. Laat ik je zondag zien
afz. Quinny
(en voor Brown: ja het heeft een hoog kots gehalte)
quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet gezet maar wel twee hele mooie dingen gekregen. Laat ik je zondag zien
afz. Quinny
(en voor Brown: ja het heeft een hoog kots gehalte)
quote:
quote:
Nee zwarte Piet,.... dan kan gewoon hierquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee zwarte Piet,.... dan kan gewoon hier
quote:Op maandag 14 november 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee zwarte Piet,.... dan kan gewoon hier
quote:Op maandag 14 november 2005 13:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja zondag zien we elkaar weergezellie....
Mag ik dan bij jullie in bad?
Komen wij op kraamvisite dan zondag okequote:
quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef Magneet het volgende:
gtvp
* Magneet geeft Quinny een schouderklopjequote:Op maandag 14 november 2005 20:03 schreef Quinny het volgende:
Mag ik mezelf even een schouder klopje geven
Heb vanavond 2 kinderen eten gegeven, in bad gedaan en beide slapen
* quinny beetje trots is op haar zelf
quote:Op maandag 14 november 2005 20:03 schreef Quinny het volgende:
Mag ik mezelf even een schouder klopje geven
Heb vanavond 2 kinderen eten gegeven, in bad gedaan en beide slapen
* quinny beetje trots is op haar zelf
quote:Op maandag 14 november 2005 21:59 schreef Chocobo het volgende:
Ok,... als we dan toch gouwe ouwe uit de doos halen
[afbeelding]
Gekke wereldquote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef kepler het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte![]()
![]()
![]()
![]()
geen woorden voor...
San en ik zaten aan je te denkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:18 schreef Bastard het volgende:
Nee nog niet nee.
Wiequote:Op dinsdag 15 november 2005 08:05 schreef Chocobo het volgende:
Die Gamespot review van DQVIIIGodver !!
http://www.gamespot.com/p(...)iew.html?sid=6139759
We leven allemaal met je meequote:
Ja wij ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
We leven allemaal met je mee
En we zijn gewoon nieuwsgierig![]()
Tis weer drama idd... geef mij de zomer maar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:21 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen gijsjes
wat een heerlijk weer![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wij ook
Zal morgen wel zover zijn.
Ja.. dat is het ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... lijkt me zenuwslopend op daarop te wachten...
En ook nog terwijl je op je werk zit ..![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
En helemaal als je merkt dat er mensen pissig worden omdat het er nog niet is.. alsof we er wat aan kunnen doen.
quote:Handige tip: vertel vrienden en kennissen dat je twee weken later uitgerekend bent dan eigenlijk het geval is. Word je straks tenminste niet helemaal gek gebeld, als je iets later bevalt.
Ik moet strax nog naar de TUquote:
Beetje mooi lullen en overkomen alsof je weet waar je het over hebt, terwijl de vraagtekens als vanzelf uit je pen op papier komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
ken je dat....
nieuwe klant
geen donder voor geregeld...... contactpersonen?? nooit van gehoord....
kunnen jullie support gaan leveren voor hun? Tuuuuuuuuuuuuuurlijk!!! ik neem wel op en zeg dat ik absoluut geen drol voor ze kan betekenenkomt helemaal goed....
ook een mailtje gekregen van het management, laat niet aan de klant merken dat je geen idee hebt wat je moet doen, maar geef de klant het gevoel dat hij bij ons op de juiste plek is
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje mooi lullen en overkomen alsof je weet waar je het over hebt, terwijl de vraagtekens als vanzelf uit je pen op papier komen.
Ja ik ken het
Die werkgrappen doen me niets, geen idee. Dus post ik niets.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Weer een rustige dag hier, klootzakken
ik weet ook nooit waar je het over hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die werkgrappen doen me niets, geen idee. Dus post ik niets.
Ik kan alleen mn rechteroor bewegen, telt dat ookquote:. 1 op de 3 mensen die hun oren kunnen bewegen, kunnen ze apart van elkaar bewegen.
16. Baby's worden geboren zonder knieschijven. Ze ontstaan pas als een kind tussen de 2 en 6 jaar oud is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan alleen mn rechteroor bewegen, telt dat ook
Tof overzicht trouwens, leuke feitjes waar je niets aan hebt![]()
Hoe zou het toch komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
16. Baby's worden geboren zonder knieschijven. Ze ontstaan pas als een kind tussen de 2 en 6 jaar oud is.
Vind ik op een of andere manier wel heel apart om te weten
Ik zie de zinvolle posts waarbij je de icons tot zn recht laat komen, alweer tegemoetquote:
Is idd waar!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:13. Het is onmogelijk om met je ogen open te niezen
Nooit op gelet maar ik ga het proberen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Is idd waar!is me nog nooit gelukt
![]()
Ik zal je eens laten zwetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
Ja.. dat heb ik met die Zweed hier.. allerlei vragen over de Nederlandse taal.. mijn inziens of mijnsinziens... ja weet ik veel, verzin dan wat anders!
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen mail ik Tam "Ik zal vanavond dat bed eens op klossen zetten."
Mailtje terug "Ik zal jou eens op klossen zetten"
Whahahahah, zie haar ook al glimlachend dat smsje tikkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen mail ik Tam "Ik zal vanavond dat bed eens op klossen zetten."
Mailtje terug "Ik zal jou eens op klossen zetten"
Mail... maar dat doet er niet toequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahahah, zie haar ook al glimlachend dat smsje tikken![]()
:
Dat moet je ook niet doen, je ogen ploppen eruit dan namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Is idd waar!is me nog nooit gelukt
![]()
Ach, ik heb toch al zo`n ; was ik vandaag maar in bed blijven liggen dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mail... maar dat doet er niet toe
Maak mij niet uit. Vind het prima. Reageer maar ff met hotmail. Had nog meer vragen daarquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Moet ik nog wat mp'3 op mn SD kaart toveren? Jij hebt toch een SD slot in je laptop? Neem je die trouwens mee?
Als je ff op F5 ramt in je hotmail zie je dat ik allang gereageerd had. Ei.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maak mij niet uit. Vind het prima. Reageer maar ff met hotmail. Had nog meer vragen daar
Whahahaha, nu alles daarover zitten lezenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_dood_bedreigd.html
Het word nog doller
Ik kijk op werk bijna nooit naar m`n hotmail idiootquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je ff op F5 ramt in je hotmail zie je dat ik allang gereageerd had. Ei.
en ik lees mn hotmail eigenlijk nooit...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maak mij niet uit. Vind het prima. Reageer maar ff met hotmail. Had nog meer vragen daar
Vraag dan niet of ik wil reageren randdebielquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kijk op werk bijna nooit naar m`n hotmail idioot
Zoo, daar moet je ballen voor hebben zeg !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik val in de eerste rond af
http://www.dumpalink.com/media/1132050958/Extreme_Ball_Kicking
Ne,... ik doe eigenlijk maar niet eens mee
J,....ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zoo, daar moet je ballen voor hebben zeg !!
wat is B. trouwens lang weg
Dr is hier geen hol te beleven,.. en lekker chinees gegeten netquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zoo, daar moet je ballen voor hebben zeg !!
wat is B. trouwens lang weg
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr is hier geen hol te beleven,.. en lekker chinees gegeten net
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr is hier geen hol te beleven,.. en lekker chinees gegeten net
Smurfenfotoquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:30 schreef O-Ren het volgende:
Slaap lekker allemaal
Morgen weer een nieuwe dag voor B.
Tis een schattige fotoquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een schattige fotoNiet zo eng als die Schnappie foto
![]()
Yep, weer een dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:30 schreef O-Ren het volgende:
Slaap lekker allemaal
Morgen weer een nieuwe dag voor B.
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 november 2005 07:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
BOE!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/ticketservice/?A_code=98_fqfZ3mpon4UTquote:
Ik vind het wel zonde ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
Nu Strol hier weg is, is wel veel lol met hem meegegaan wa?
Kheb het al geregeld, er gaan mensen voor ons in de rij staanquote:Op woensdag 16 november 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop(...)code=98_fqfZ3mpon4UT
=> Markt 17a 3841 CE Harderwijk 0341-430652
Das toch vlakbij onze CP dit weekend?
Ah, primaquote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kheb het al geregeld, er gaan mensen voor ons in de rij staanKan ik lekker in m`n nest blijven liggen
`t gaat flink vriezen van het weekend
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
vorig jaar met het bedrijf gedaan voor een weekend
Nee, was best leuk, we hadden niet dingen die we met elkaar moesten gaan doen ofzo, alles vrijblijvend. Maar er was ook een gezamelijk huisjes waar een tap stond en allerlei drank, grote bbq.. ja was wel leuk voor een keer.quote:
het wordt -1quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
`t gaat flink vriezen van het weekend
Whahaahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt -1
flink vriezen zegt tie dan![]()
Hij heeft al kippenvel als hij de kaas uit de koelkast pakt vlgs mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt -1
Die buitenlander lust geen kaasquote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft al kippenvel als hij de kaas uit de koelkast pakt vlgs mij.
Mensen die geen kaas eten ook.. dat ze bestaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die buitenlander lust geen kaas
Ga jij maar eens 3 uur buiten in de rij staan voor kaartjes bij -1quote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt -1
* schop onder de kont geeft *quote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Even een dikke groet en kus van Thorrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hey vreemdeling!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* schop onder de kont geeft *
Gijsssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
daar gaat het niet harder van vriezenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 3 uur buiten in de rij staan voor kaartjes bij -1
Nee jijquote:Op woensdag 16 november 2005 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
daar gaat het niet harder van vriezen
en reageer eens op je mail!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Prima idee, maar ik heb geen zin om te gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef OldJeller het volgende:
Waarde Gijsbrechtjes!
Het moment is gekomen, dat jullie de koppen bij elkaar moeten steken en op een queste moeten gaan..
Als er inderdaad 1092 zijn, zal het niet lang duren voordat de klus geklaard is..
Nml. naar het complex gaan waar men de dominosteentjes aan het opzetten is, en daar tegen de muren schoppen of naast de muren gaan springen. (En anders het gebouw binnengaan en alles omschoppen, als last resort)
Doel: Dominosteentjes voor de officiële datum laten omvallen..
Waarom? Wat krijg je ervoor?
5001 euro!
En de laatste eer bewijzen aan een zielig, klein, onschuldig musje die omwille van dit suffe evenement is doodgeschoten..
You know what you have to do..
May the force be with you..
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
Quinny, Menno zit ook op het forum tegenwoordig
Leuke kleuterschool aktiequote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef OldJeller het volgende:
Waarde Gijsbrechtjes!
Het moment is gekomen, dat jullie de koppen bij elkaar moeten steken en op een queste moeten gaan..
Als er inderdaad 1092 zijn, zal het niet lang duren voordat de klus geklaard is..
Nml. naar het complex gaan waar men de dominosteentjes aan het opzetten is, en daar tegen de muren schoppen of naast de muren gaan springen. (En anders het gebouw binnengaan en alles omschoppen, als last resort)
Doel: Dominosteentjes voor de officiële datum laten omvallen..
Waarom? Wat krijg je ervoor?
5001 euro!
En de laatste eer bewijzen aan een zielig, klein, onschuldig musje die omwille van dit suffe evenement is doodgeschoten..
You know what you have to do..
May the force be with you..
Goh orgineelquote:
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Goh orgineel
Maar ik ga eens kijken
Hmm nu je het zegt..quote:
ga dan liever achter deze twee gasten aan:quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
I knew it, Gijsbrechtjes are good for nothing.. group of weaklings, only connected through the internet with their fat asses.
Die mensen moeten gewoon in de cel.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ga dan liever achter deze twee gasten aan:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
Alleen surfer en Nootje dan.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt..
Als je nou eens een stel kleuters naar binnen kan loodsen en die laat rondrennen daar, is het ook gebeurd. Jij bent een trotse mama?
Wil je jouw koter jou niet nog trotser laten maken? Krijgt die een koekje!
I knew it, Gijsbrechtjes are good for nothing.. group of weaklings, only connected through the internet with their fat asses.
Nee jij hebt strakke billenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee jij hebt strakke billen
Ik mag graag denken dat ik een klein kontje heb jaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee jij hebt strakke billen
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag graag denken dat ik een klein kontje heb ja
Ik zie twee woordenquote:
Niet gelezenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
Mopje
Een man ligt na een ernstig ongeval al weken in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
Hij fluistert haar zachtjes in het oor: " In alle kwade dagen bleef jij bij mij; toen ik ontslagen werd
op mijn werk, was je er voor mij..."
" Toen later mijn zaak failliet ging, heb je me niet in de steek gelaten, maar me gesteund."
" Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen ander onderdak gaan zoeken..."
" Zelfs toen mijn gezondheid slechter en ik erg chagrijnig werd, bleef je steeds aan mijn zijde..."
En nu sta je hier wéér aan mijn bed..
Ik heb er nu lang over nagedacht en weet je wat ik denk?
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
"Zeg het maar mijn lief schatje, zeg het maar...." zegt ze snikkend.
"Ik denk dat jij me ongeluk brengt . Kutwijf !!"
Niet gelezenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef Chocobo het volgende:
Extreeeeeeme fight club scene (12 minuten) van Ong Bak !
http://www.dumpalink.com/(...)ome_fight_club_scene
IMDB !! http://www.imdb.com/title/tt0368909/ No stunt doubles, no computer images, no strings attached, Most awesome, violent, raw martial arts film ever made.
Ik zat al te wachten welke niet originele cunt dit zou posten en ik had ook al een vermoedenquote:
Jeeeeeeeeeeeeezus wat een billenquote:
Ik denk dat ie aan het puffen is nuquote:
Wie is Kimberly?quote:Op donderdag 17 november 2005 07:54 schreef Bastard het volgende:
Nee, ben nog niet bevallen
Kimberly van Big Brother komt wel zo kijken
Fotoquote:
Betekend dit thuis kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:54 schreef Bastard het volgende:
Nee, ben nog niet bevallen
Kimberly van Big Brother komt wel zo kijken
Wat denk je van z`n vrouwquote:Op donderdag 17 november 2005 08:26 schreef QueenR het volgende:
nog steeds niet B? pfff heb medelijden met je. Ik heb zelfs al dat ik elke ochtend snel hier kom kijken of er goed nieuws is! Laat staan die zenuwen die jij moet hebben
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ja dat wachten inderdaad .. word er zo flauw van ook.
Maar ok, dit lijkt anders dan andere nachten, tis nu al vanaf 0200 uur vanacht aan de gang.
Eindelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Maar ok, dit lijkt anders dan andere nachten, tis nu al vanaf 0200 uur vanacht aan de gang.
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het nu een keer gaat doorzetten. Succes alvastquote:Op donderdag 17 november 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
Tis nog geen feest hoorkan nog wel een dag duren misschien.
een dagquote:Op donderdag 17 november 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
Tis nog geen feest hoorkan nog wel een dag duren misschien.
Kepler, Steef, Ang, Mlouquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kepler, Steef, Ang, Mlou
StruikNeem je je PDA weer mee? Of is het dit jaar je nieuwe GSM die je gaat uitproberen als ik keihard aardappels aan het schillen ben?
Blijf je nu zeuren over datr ene ding dat je gedaan hebt in cpquote:Op donderdag 17 november 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kepler, Steef, Ang, Mlou
StruikNeem je je PDA weer mee? Of is het dit jaar je nieuwe GSM die je gaat uitproberen als ik keihard aardappels aan het schillen ben?
of spelen met zijn PDA/Telefoon/Piemelquote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]Is Struik zo'n mannetje? Dan moet die zeker ook altijd poepen als er afgewassen moet worden
Nee dus. Ik werk de hele dag, kom thuis. Ga koken ( vanavond eten we lasagna ) daarna doe ik de vaat. Daarna kan ik weer gaan klussen in de badkamer.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]Is Struik zo'n mannetje? Dan moet die zeker ook altijd poepen als er afgewassen moet worden
En zo hoort hetquote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee dus. Ik werk de hele dag, kom thuis. Ga koken ( vanavond eten we lasagna ) daarna doe ik de vaat. Daarna kan ik weer gaan klussen in de badkamer.
Ik kook 5 van de 7 keer per week.
En ik heb het nog graag voor m`n vrouw over ook want zij doet zo`n beetje de rest van het huishouden
respectaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee dus. Ik werk de hele dag, kom thuis. Ga koken ( vanavond eten we lasagna ) daarna doe ik de vaat. Daarna kan ik weer gaan klussen in de badkamer.
En ik heb het nog graag voor m`n vrouw over ook want zij doet zo`n beetje de rest van het huishouden
Yup, altijd iets anders te doenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:25 schreef Quinny het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, altijd iets anders te doenMaar zelf volhouden dat ie OH ZOVEEEEEEEL doet
Dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik kook elke dagquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef kepler het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik kook elke dag
en lasagna is lekker makkelijk, 10 bereiden 30 min de oven. Zo kan ik het ook
Met kerst (2005) istie klaarquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
En die badkamer is toch een 10 jaren plan.
Qequote, voor toekomstige referentiequote:Op donderdag 17 november 2005 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met kerst (2005) istie klaar
Dat zei Surfer ook in 2003quote:Op donderdag 17 november 2005 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met kerst (2005) istie klaar
U is correctquote:Op donderdag 17 november 2005 08:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
(en struik, volgens mij is het wachten voor een man nog erger, want dat is een "buitenstaander" die voelt ook niets aankomen, kan niet helpen niets.. de vrouw wel.
U ookquote:Op donderdag 17 november 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U is correct
@ B.... WAT is er precies aan de gang sinds 02:00?
Ben een honden mens !quote:Op donderdag 17 november 2005 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja denk dat iedereen dat ooit wel eens heeft toch?
Totaal ander onderwerp.quote:
ik bedoelde het gevoel dat je ergens op wacht maar het komt maar niet, zoals roy zei.quote:
Ik vermoed gebroken vliezen, altans dat hoop ikquote:Op donderdag 17 november 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U is correct
*hoopt mee*quote:Op donderdag 17 november 2005 10:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vermoed gebroken vliezen, altans dat hoop ik![]()
Tja vanaf 2:00u al bezig maar nog niets is zeker. Een verloskundige die langs komt. Dat is water checkenquote:
Pik ik zit op mijn werkquote:Op donderdag 17 november 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totaal ander onderwerp.
Anyway, waarom reageer je niet op MSN?Ik heb nieuws...
en hij zit dus niet op het werkquote:Op donderdag 17 november 2005 10:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja vanaf 2:00u al bezig maar nog niets is zeker. Een verloskundige die langs komt. Dat is water checken
Dan zal B. zo wel naar huis gaan.... kan ineens heel snel gaanquote:Op donderdag 17 november 2005 10:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja vanaf 2:00u al bezig maar nog niets is zeker. Een verloskundige die langs komt. Dat is water checken
Nou ben weer op mn werkquote:Op donderdag 17 november 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U is correct
Het zijn dus weeen,... nee,,,, dan ga je vannacht of vanavond laat papa worden vriendquote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ben weer op mn werk
Maar voor hetzelfde geld kan ik zo weer weg worden gebeld ook.
Kimberly heeft haar onderzocht en het kan vriezen of dooien, kan 2 kanten op op het moment.. Waterzak is nog in takt, maar hoofdje ligt echt er helemaal tegen aan, als de ween krachtig gaan doorzetten kan het over een paar uur wel gaan gebeuren, maar voor zelfde geld kan het ook weer afzakken en ergens misschien van het weekend of begin volgende week gebeuren.
Ja om dan thuis tegen over elkaar te zitten van " en? hoe vaak, hoe lang? " nee das ook niks toch? Dus op mn werk en ff afwachten nog
Biedt je me een baan aan bij games.fokquote:Op donderdag 17 november 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, waarom reageer je niet op MSN?Ik heb nieuws...
Ik MMS je binnen nu en een half uurquote:Op donderdag 17 november 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Biedt je me een baan aan bij games.fok?
Het gaat gewoon niet lang meer durenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ben weer op mn werk
Maar voor hetzelfde geld kan ik zo weer weg worden gebeld ook.
Kimberly heeft haar onderzocht en het kan vriezen of dooien, kan 2 kanten op op het moment.. Waterzak is nog in takt, maar hoofdje ligt echt er helemaal tegen aan, als de ween krachtig gaan doorzetten kan het over een paar uur wel gaan gebeuren, maar voor zelfde geld kan het ook weer afzakken en ergens misschien van het weekend of begin volgende week gebeuren.
Ja om dan thuis tegen over elkaar te zitten van " en? hoe vaak, hoe lang? " nee das ook niks toch? Dus op mn werk en ff afwachten nog
Aan je water zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn dus weeen,... nee,,,, dan ga je vannacht of vanavond laat papa worden vriend
Ik voel het !!
Yepquote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik MMS je binnen nu en een half uurJe gaat me ECHT een klootzak vinden
We zien het wel.. vind het nu al een vervelend kind.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn dus weeen,... nee,,,, dan ga je vannacht of vanavond laat papa worden vriend
Ik voel het !!
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zien het wel.. vind het nu al een vervelend kind.
*proest* goed begin is het..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zien het wel.. vind het nu al een vervelend kind.
wat een droppie weer.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:01 schreef Quinny het volgende:
Even spammen
Wij hebben een kind dat van chillen houd
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral als ze 16 is en met vriendjes thuis komtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
*proest* goed begin is het..![]()
het wordt een hele lieve meid, die je regelmatig helemaal gek maakt hahah![]()
(maar nog vaker laat smelten van geluk en trots)![]()
Is met de camera zelf gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 11:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat een droppie weer.
Vind het effect op die onderste foto wel een beetje eng moet ik zeggen.... denk dat het mooier is als je de huidskleur behoudt.
ja weet ikquote:
MMS me ookquote:Op donderdag 17 november 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik MMS je binnen nu en een half uurJe gaat me ECHT een klootzak vinden
Je zou m nu ontvangen moeten hebbenquote:
He jammerquote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Helaas krijgen ze geen pets meer op de billen als ze net geboren worden.
Moest net alles instellen.... zo gedaan eigenlijk.... je provider kan je de MMS of email instellingen toezenden en je telefoon configureerd deze afhankelijk van je telefoon !quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch een foto overzenden
Nooit gedaan/gezien/ingesteld
en????quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTT
JIJ COCKSUCKER !!!!![]()
![]()
![]()
Ik,..... ik,... he shit ik gun het je
Potverdorie zeg..... !!
Hij heeft gelijk..... ik vindt hem een lul !quote:
denk eens aan de nieuwsgierigen onder onsquote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk..... ik vindt hem een lul !
Oh ja joh??quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest net alles instellen.... zo gedaan eigenlijk.... je provider kan je de MMS of email instellingen
Hij zal wel een 360 dev kit hebben staan denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik weet natuurlijk niet of ik dit mag zeggen van hem![]()
Vandaar de MMS denk ik. Maar hij zal het zo wel posten denk ik.
ah ok..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik weet natuurlijk niet of ik dit mag zeggen van hem![]()
Vandaar de MMS denk ik. Maar hij zal het zo wel posten denk ik.
dev kit ookquote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zal wel een 360 dev kit hebben staan denk ik
Nee, ik weet echt niet wat die instellingen zijn voor MMSquote:
Ok.. dus gewoon de 360 danquote:
Boeit ook eigenlijk totaal niet Gijsquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik weet echt niet wat die instellingen zijn voor MMS
tja stuart (man) had hem ook al mee willen nemen uit korea. Maar ik vind dat we met een gewone xbox, gamecube, ps2, nintendo ds, en psp wel genoeg van die dingen hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zal wel een 360 dev kit hebben staan denk ik
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. dus gewoon de 360 dan
Nee, gun ik hem niet... eerlijk niet gewoon.
Nee ik gok het maar gewoon ook hoor... hij heeft zn icoon en shit allemaal aangepast alsof hij de microsoft goeroe himself is.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik gok het maar gewoon ook hoor... hij heeft zn icoon en shit allemaal aangepast alsof hij de microsoft goeroe himself is.
Maar als iemand in het xbox constant zit te naaien, en zijn voorliefde voor de nintendo niet onder stoelen en banken steekt.. nou dan is hij dat wel.
En nee, dan gun ik het hem dan echt niet... als het zo is.. ik hoop dat ie stuk gaat direct als ie hem heeft aangeraakt zelfs!
Whehehe jaquote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef O-Ren het volgende:
Wehebben vannacht misschien een mini B
heerlijk
Surreel Gijs.... Surreel,.....quote:Op donderdag 17 november 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe ja
Ik zal Tam eens een paar keer naar de tweede verdieping sturen, kijken of we de natuur een handje kunnen helpen
Ja.. ik zit hier nu ook een beetje zo van Tsjavoor zelfde geld komt het vandaag.. voorzelfde geld ben ik vader voor ik vanavond in mn bed stap. Raar idee kan ik wel zeggen.
Maar ben wel blij dta ik hier ben en niet thuis, die spanning dan..
Sjo ging gewoon gamen toen met Daanquote:Op donderdag 17 november 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe ja
Ik zal Tam eens een paar keer naar de tweede verdieping sturen, kijken of we de natuur een handje kunnen helpen
Ja.. ik zit hier nu ook een beetje zo van Tsjavoor zelfde geld komt het vandaag.. voorzelfde geld ben ik vader voor ik vanavond in mn bed stap. Raar idee kan ik wel zeggen.
Ja dat wachten is echt slopend volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe ja
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo ging gewoon gamen toen met Daan
Kan ook nog zijn dat je een flinke week moet wachten toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe ja
Neequote:Op donderdag 17 november 2005 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat je een flinke week moet wachten toch?![]()
He schatquote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef O-Ren het volgende:
Wehebben vannacht misschien een mini B
heerlijk
Ja terecht..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo ging gewoon gamen toen met Daan
Ja of dagen dan.. maar nu lijkt ieder uur een dag.. en gisteren nog iedere dag een week...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat je een flinke week moet wachten toch?![]()
Ik gun het hem niet!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Dames en heren.... Roy's dekbedMooie chromen dvd drive !!
[afbeelding]
Ik jou ook schat..... zondag kwamen jullie toch?? Wordt vast een leuke dag zaterdag !!quote:
Tering jong!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Dames en heren.... Roy's dekbedMooie chromen dvd drive !!
[afbeelding]
Ziet er goed uit hequote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef Chocobo het volgende:
SurferCoD2 review !
http://xbox360.ign.com/articles/667/667388p1.html
[afbeelding]
[Kepler]quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Chocobo het volgende:
Belangrijke vraag die Noot moet beantwoorden. Zit er in de Limited Edition (want die ligt daar) nou een RGB scart cable of een 'normale' cable. Component (HD)weet ik wel.... die ga ik ook gebruiken, maar moeten de gamers nu naast een Limited Edition nu ook nog een RGB cable gaan kopen??
IGN video review net gezien.... zij vinden het de beste launch game en Live zit met tonnen opties..... 8 man Live geloof ik,.... !! Wel weinig maar de map past zich aan aan hoeveel spelers er mee doen. Heel veel unlockables en een erg goede SP,....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er goed uit he
Misschien een beetje weinig spelers in een map op LIVE..
Dus sommige moeten dus toch nog een RGB cable gaan kopenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[Kepler]
alleen component/composiet
Roy is nu druk bezig met Kameo
[/kepler]
Downed..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef Chocobo het volgende:
SurferCoD2 review !
http://xbox360.ign.com/articles/667/667388p1.html
[afbeelding]
Ze flippen echt bij deze review Gijs...... die muziekquote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Downed..
Zag gisteren wel de tv reclame van CoD2 ...![]()
![]()
Mijn broertje vroeg welke film dat was![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus sommige moeten dus toch nog een RGB cable gaan kopenBeetje van het pad
En een HD tv wil je vol kunnen genieten, en een surround set, en als je toch bezig bent een gamestoel, een minibar in de buurt, etc etc.quote:
totaal 12.384 euro en 3 cent ..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
En een HD tv wil je vol kunnen genieten, en een surround set, en als je toch bezig bent een gamestoel, een minibar in de buurt, etc etc.
"Doe mij die maar"quote:Op donderdag 17 november 2005 12:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
totaal 12.384 euro en 3 cent ..
30quote:
Kameoquote:Op donderdag 17 november 2005 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze flippen echt bij deze review Gijs...... die muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |