Volgens mij geeft ze er hele seminars over!quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ze de techniek van bloed onder iemands nagels vandaan halen uitermate goed beheerst.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat het alleen zijn haar was en dat niet de hele minkukel verdween in die bbq![]()
Maar... ze zingt het bestquote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid was 2x te vroeg met schreeuwen: do you love me
Met dit soort nummers wel ja.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
Aahhhhhhhhh Gerard in the house !!!
[afbeelding]
Ik had Jolink leuker gevondenquote:Op maandag 14 november 2005 14:06 schreef bunnyma het volgende:
OMG Jolink
En ineens zijn ook de luie flikkers wakker.quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
Aahhhhhhhhh Gerard in the house !!!
[afbeelding]
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef sleepy1958 het volgende:
krijg nou het heen en weer. dan kan Gordon niet ver weg zijn.
Ja, ik hoorde hetquote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Kleintje het volgende:
Wat een leugenaar die Joling. Hij zegt gewoon dat ze mooi zingen met zijn allen....
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
ROFLMAO!! Ik stond in de keuken en dacht: Jezus, klinkt Rob nu zo goed als Gerard Joling???
Kom ik kijken staat ie daar echt.
iddquote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef pullup het volgende:
Ik slinger zowaar de streams even aan om naar Gerard Joling te luisteren![]()
Moet niet gekker worden
quote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Een verademing.....iemand die wel kan zingen.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef Maurisico het volgende:
Gaan ze nou de rest van de tijd vullen met de hits van Gradje Jolink.... zijn ze over vijf minuten ook klaar mee... zal straks zijn bilmaatje.. dat schaap wel langskomen...
de hele groep nietquote:
Dat is dan weer wel waar.quote:Op maandag 14 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
wel leuk zo'n kort bliksembezoek.
Zo konden ze niet praten met hem en hadden ze toch een verzetje...
Ach waarom verbaast me dat inmiddels niet meer. *Wat zijn dat voor groene dingen?*quote:
stond natuurlijk in zijn Talpa-wurgcontract met John... was trouwens een open deur van jewelste.. vanaf dag 1 waren Gordon en Joling hier op het forum al benoemd als visitors..quote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Gerard gaat alweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |