quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef Platina het volgende:
Nee hoor, phalanx verliezen zelfs units als de tegenstander er nul heeft. Zijn nu eenmaal beetje mietjes die struikelen over muren enzo en dan doodgaan
Oorlog!quote:Jorryt (fokker) vond het niet leuk dat ik machiel van zijn "alliantie" aanviel (een keer of 12). Hij vind ook dat ik erg kortaf ben tegen hem dat ik niet wil stoppen met aanvallen.
Daarnet stond er ineens defence
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 26 10 0 10 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 10 4 0 4 0 0 0 0 0
Ik ben 9 eq. imps kwijt, van de 15. Vanmiddag ben ik weer op volle sterkte, en dan maai ik maar gelijk de hele fok-alliantie omlaag.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:46 schreef jorryt het volgende:
trouwens je avatar doet t niet
Ik kon toch niet weten dat het om zulke zware jongens gingquote:Op donderdag 24 november 2005 18:38 schreef krvabo het volgende:
Ook maar hier een berichtje:
Op dit moment zijn jullie misschien wel strijdvaardig, maar nooit genoeg om GoT en ZAFT aan te vallen. We hebben op dit moment 3 mensen in de top 10 en 13 in de top50. 100 clubswingers zijn nieteens genoeg om ook maar iets te doen. Probeer het trouwens niet, aangezien we een van de weinige alianties zijn met katapults die dorpen kunnen platleggen.
Ik ben ondertussen gestopt met het aanvallen van machiel aangezien we wel iets anders aan ons hoofd hebben dan een alliantie die we in 1 dag platleggen
Of GoT dat wil weet ik nietquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is dan weer opgelost.
Kunnen we geen allie's worden ofzo, Fok!, ZAFT en GoT
NAV lijkt me al heel mooi.. kzie trouwens dat ik wat allies moet verwijderen (beetje zwakke alliancesquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef krvabo het volgende:
Hehe; we hebben daar al over gedacht (een ally komt er sowieso niet, aangezien fok wel erg veel allianties heeft die dan indirect mee profiteren), maar misschien als fok groter is er nog een NAV uit te slapen valt.
Daar heb ik verder niets over te zeggen, aangezien ik de rechten wel heb om NAVs/ALIs te sluiten, maar dit altijd in overleg gebeurd.
Die zit niet op de tweakers.net server dan? Welke server zit je dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef jorryt het volgende:
ik zit daar best vaak.. #vaffanculo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |