Ik denk dat ik ook tegen dat aantal per dag zitquote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef Zebbie het volgende:
Er zit iemand in m'n alliantie die elke dag zo'n 1500 van elke grondstof raid, reken maar dat hij snel gaat
Romeinen/germanen : 2quote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef DJKoster het volgende:
Dat raiden he? hoeveel poppetjes heb je daar eigenlijk voor nodig![]()
Er van uitgaan dat desbetreffende persoon geen verdediging heeft.
quote:Productie:
Hout: 166 per uur
Klei: 200 per uur
IJzer: 149 per uur
Graan: 55 per uur
Je kan trouwens de screens in de OP zien door de url te knippen en te plakken in je webbrowser.quote:Hout: 88 per uur
Klei: 88 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 50 per uur
Hoe lang speel je al? Ik speel nu bijna 1 week en heb nog geen soldaatjes, omdat ik dacht dat de protectie 2 weken was....quote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef Frollo het volgende:
Ik 1 soldaatje verloren, hij 3
In totaal heeft hij 28 grondstoffen gekaapt, nou ja, het kon erger.
Nope, 1 week volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb bijna een ambassade
Maar is die newbieprotectie nou echt 2 weken? Want anders word ik straks hard genaaid
Wat heb je verder dan? Ook nog veel gebouwen? Want die heb ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb wat fout gedaan denk ik:
Productie:
Hout: 21 per uur
Klei: 24 per uur
IJzer: 21 per uur
Graan: 5 per uur
2 velden graan lvl 3
1 veld graan lvl 1
1 veld houthakkers lvl 3
1 veld ijzermijn lvl 3
1veld klei afgraving lvl 3
1veld klei afgraving lvl 1
Mijn welkomst mail is van 9 november, ik neem aan dat ik toen begonnen ben. Ik wist geloof ik wel dat de newbieprotectie 1 week duurde, dus eigenlijk was ik verbaasd dat ik pas gisteren voor het eerst werd aangevallenquote:Op maandag 21 november 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al? Ik speel nu bijna 1 week en heb nog geen soldaatjes, omdat ik dacht dat de protectie 2 weken was....
Mijn nick is Frollo, uiteraardquote:Op maandag 21 november 2005 19:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is je ingamenick Frollo? Dan krijg je een invite voor de Fok!caln, maar dan moet je wel een ambassade hebben anders kan je geen lid worden
schuilplaats lvl 2quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat heb je verder dan? Ook nog veel gebouwen? Want die heb ik niet
aha, ik heb hoofdgebouw nog steeds lvl 1 en nog geen graansilo en pakhuis... maar goed, dat is er nu zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
schuilplaats lvl 2
hoofdgebouw lvl 3
ambasade lvl 1
graansilo lvl 1
pakhuis lvl 1
Hoe bedoel je precies? Dat hoge bedrag heb ik uit m'n academie geplukt. De techniek is er dus al.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:09 schreef jorryt het volgende:
dat zijn de kosten om de techniek te ontwikkelen
je moet die met dat hoge bedrag eerst "developen"quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat hoge bedrag heb ik uit m'n academie geplukt. De techniek is er dus al.
Ah, okay. Ik snapte er al niet zo veel van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:12 schreef jorryt het volgende:
[..]
je moet die met dat hoge bedrag eerst "developen"
dan kan je praetorians maken in de barakken
ik snap m niequote:Korenmolen
De molen maalt het graan tot bloem. Ieder niveau van de korenmolen verhoogt de graanproductie, tot een maximum van 25%. Productie verhoging gaat met 5% per niveau.
Dank jequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef jorryt het volgende:
als je die korenmolen lvl 1 hebt, heb je 5% meer bruto graanproductie, lvl 2 => 10% lvl 3= 15%, max lvl =5
is opt begin niet handig (aangezien velden goedkoper zijn)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef PPL het volgende:
Ik vind dat hele Travian bij nader inzien geen ene reet aan.
Mocht de alliantie-plaats nodig zijn... ga vooral je gang.
Ik zal er nog minimaal energie in steken.
Verder:quote:Productie:
Hout: 99 per uur
Klei: 88 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 37 per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |