nee, nooit met 1 ventjequote:Op maandag 14 november 2005 19:55 schreef sk888er het volgende:
Heeft het zin om met 1 vechtertje een naastgelegen dorp te raiden dat helemaal nog niet bespeeld is en al langer dan een week niet bespeeld is?
Dan maak ik er wel 2quote:Op maandag 14 november 2005 20:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
nee, nooit met 1 ventje
Romein: minimaal 2
Germaan: minimaal 2
Gallier: minimaal 13
om niets te verliezen.
Hij zoekt 500 klei, en daarvoor krijg je 300 graan voor terug.quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef PPL het volgende:
Ik zal m'n vraag verduidelijken.
Als er staat 300 graan bij bieden en 500 klei bij zoeken.
Wat willen ze dan precies ?
[afbeelding]
Is het iemand die 300 graan te bieden heeft en zoeken ze zelf naar 500 klei.
(als ik er dan op in zou gaan, zou ik derhalve 500 klei kwijt zijn en 300 graan rijker worden)
of
Wordt er iemand gezocht die 300 graan te bieden heeft en zoeken ze zelf naar iemand die 500 klei wilt.
(als ik er dan op in zou gaan, zou ik derhalve 300 graan kwijt zijn en 500 klei rijker worden)
aLhoewel ik nu zit te twijfelen...dus wacht maar ff een goede reactie afquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef PPL het volgende:
Dank
Onder zoeken staat wat jij aan hem gaat geven. Heb het ff gekeken. Ik heb 363 hout en maar 58 klei. En nu is er iemand onder zoeken 350 hout (kan ik betalen) en bieden 250 klei (kan ik niet betalen). En erachter staat dat ik t bod kan accepteren dus t lijkt mij dat onder bieden is wat je krijgt en onder zoeken wat je betaald.quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef PPL het volgende:
Ik wacht wel ff af.
Lijkt me niet onbelangrijke kwestie namenlijk.
Ik begon ook te twijfelen toe ik vlak na het andelen iets dacht te gaan bouwen waarvoor ik genoeg over zou moeten hebben.
Dat ging niet meer.
Ik wet nu niet of ik gewoon verkeerd heb gerekekend of het bieden/zoeken verhaal verkeerd heb begrepen.
Ik heb ook al op het Travian forum gezocht, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.
Helder, dank.quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Onder zoeken staat wat jij aan hem gaat geven. Heb het ff gekeken. Ik heb 363 hout en maar 58 klei. En nu is er iemand onder zoeken 350 hout (kan ik betalen) en bieden 250 klei (kan ik niet betalen). En erachter staat dat ik t bod kan accepteren dus t lijkt mij dat onder bieden is wat je krijgt en onder zoeken wat je betaald.
goed plan, begin maarquote:Op maandag 14 november 2005 20:52 schreef sk888er het volgende:
kunnen we niet een overzicht van iedereen zn cooordinaten in een lijstje zetten?
Zo moeilijk is dat niet, je gaat gewoon alle leden van de alli af in het alliantievenster en je schrijft alle coordinaten op van de ledenquote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef Platina het volgende:
Mjah beetje veel werk ;p
Ik wil wel mijn naam is SupaMarioquote:Op maandag 14 november 2005 19:16 schreef jorryt het volgende:
EchoBrain je bent geinvite
ZIJN ER NOG MEER MENSEN HIER DIE EEN INVITE IN DE FOK! ALLIANTIE WILLEN ??
Er is een uitnodiging verstuurd naar SupaMario.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:52 schreef SupaMario het volgende:
Ik wil wel mijn naam is SupaMario
Minimaal 13? Klopt dat getal wel...?quote:Op maandag 14 november 2005 20:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
nee, nooit met 1 ventje
Romein: minimaal 2
Germaan: minimaal 2
Gallier: minimaal 13
om niets te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |