ik woon niet meer in bredaquote:
ik woon nog in breda!quote:Op maandag 14 november 2005 11:37 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik woon niet meer in breda
en het breda-adoratie topic mocht ook niet voortgezet worden
pssst daarvoor is dit topique..quote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en het breda-adoratie topic verdient echt een tweede kans, we waren volop een meeting aan het plannen ook nog!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:00 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
pssst daarvoor is dit deze topique..
quote:Op maandag 14 november 2005 17:00 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
pssst daarvoor is dit deze topique niet..
*Eens isquote:
Schop 'm eens snel naar een ander forumquote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef JDude het volgende:
[..]
*Eens is
René kan vast wel even doen alsof hij niet oplet
we zijn nergens welkomquote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schop 'm eens snel naar een ander forum![]()
![]()
hoi,quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
we zijn nergens welkom
geef ons een kans![]()
Zeg, stond er regio Groningen in de TT?quote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
hoi,
Ik ben iemand die 250/300km verderop woont.
Goede reden![]()
![]()
Jij hebt nog meerel-rechten als oud-modquote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef MutZ het volgende:
Ik heb begrepen dit het reltopic van de dag is... Is het heel erg dat ik niet in Breda woon??
Dat wist ik welquote:Op maandag 14 november 2005 18:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij hebt nog meerel-rechten als oud-mod
JDude is de enig Breda persoon, dohquote:Op maandag 14 november 2005 18:47 schreef MutZ het volgende:
volgens mij boezem ik nog steeds angst in... niemand durft meer te reageren...
Nee hoor, ik ken nog wel meer mensen in Breda... o.a. een ex-mod woont in bredaquote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
JDude is de enig Breda persoon, doh
En Liekequote:Op maandag 14 november 2005 20:28 schreef timmeeeh het volgende:
kiwi is ook breda persoon
en ik ook, want breda zit nog steeds in mijn hart
verder waren in het vorige topic nog veldhuis en henk en nog meer.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wie is Lieke?
ik vertel het ook alleen aan de mensen in ons breda topic!quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en timmeeeh ga nou niet héél fok vertellen over die baileys meet hedaar heb ik niet genoeg drank voor
![]()
jij bent nieuwe in onze reeks. stel je voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:14 schreef Asics het volgende:
hee een topic waar 'Breda' in voorkomt.![]()
![]()
![]()
BREDA
![]()
PREETAAHAAA PREETAAAAHH... PREEHEETAA PREETAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik studeer gewoon thuis in mijn eentje, gaat best.
gaan we nog BREDA meeten?![]()
dit linkje bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:39 schreef timmeeeh het volgende:
kan iemand een linkje vinden naar deeltje 1? ik niet
jaquote:
Heb net het vorige deel weer volledig doorgelezen, daar stond 'ie ook al tussenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:39 schreef timmeeeh het volgende:
jij bent nieuwe in onze reeks. stel je voor.
Whehehe, de crew van het vorige deeltje is alweer haast compleetquote:
Het is zo donker!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, de crew van het vorige deeltje is alweer haast compleet
Rottig weer vandaag in Breda! Ik denk dat ik maar lekker binnenblijf vandaag![]()
Weet je al waar ergens?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:46 schreef K.V. het volgende:
Ik kom zometeen weer naar Breda toe en ik had gehoopt dat het daar beter weer zou zijn dan hier, maar helaas![]()
Vanaf 1 December woon ik in Bredamaar ik studeer het liefst alleen.
Ja hoiquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Weet je al waar ergens?
(Even voor de statistieken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |