Dan geloof ik ook dat het al mislukt isquote:Op maandag 14 november 2005 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hoeft er maar één te zingen.
Alleen als die ook maar één ding fout doet, is het mislukt. Daarom is het handiger met meerdere te zingen.
Overigens was deze opdracht al binnen een half uur mislukt, als de regels toegepast worden
http://bigbrother.fok.nl/blog/991/
Zou dat het zijnquote:Op maandag 14 november 2005 04:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze draaien volgens mij soms microfoons open en dicht.
Zo kunnen we de individuele prestaties beter waarderen.
Eerder vanavond was er dan ook 'Op een onbewoond eiland'quote:Op maandag 14 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
Nathalie kan zo bij kinderen voor kinderen beginnen!
Ze doen het allemaal, ze laten er alleen maar 1 horen. Dat is juist leuker vind ikquote:Op maandag 14 november 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
Er is dus echt maar 1 mic. die het doet
BB![]()
En weer goed...........omg, chantal's mic doet het![]()
Maar waarom steeds Chantal?quote:Op maandag 14 november 2005 04:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, ze laten er alleen maar 1 horen. Dat is juist leuker vind ik
Omdat zij het valst zingt denk ik. Ik vind haar wel lachwekkend. Nu Ingrid, die zingt al veeeel beterquote:Op maandag 14 november 2005 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar waarom steeds Chantal?
Ik had Roel wel ff willen horen, dies toch de expert![]()
Ze zong achter 'mijn moeder' : dat loederquote:Op maandag 14 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
Ingrid met "De Vlieger", mja, toch best mooi![]()
Dat mag zequote:Op maandag 14 november 2005 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zong achter 'mijn moeder' : dat loeder
Volgens mij maakt dat niet uitquote:Op maandag 14 november 2005 04:30 schreef Sjet het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat ze volgens de weekopdracht helemaal niet steeds samen horen te zingen?
Wat ze nu de hele tijd doen......![]()
![]()
Daar is niks over gezegd, alleen dat er altijd 1 moet zingen en dat er met overnemen 1 regel samen gezongen moet worden, volgens mijquote:Op maandag 14 november 2005 04:30 schreef Sjet het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat ze volgens de weekopdracht helemaal niet steeds samen horen te zingen?
Wat ze nu de hele tijd doen......![]()
![]()
En als ze naar wc moeten ofzo.. een duidelijke wissel vragen ? alhoewel ik dat niet goed kan terugvinden.quote:Op maandag 14 november 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar is niks over gezegd, alleen dat er altijd 1 moet zingen en dat er met overnemen 1 regel samen gezongen moet worden, volgens mij![]()
quote:Eén voor één uiteraard en niet allemaal tegelijkertijd.
Ja, dacht het wel, al is dat nu niet aan de orde aangezien ze met 3 staan te blatenquote:Op maandag 14 november 2005 04:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En als ze naar wc moeten ofzo.. een duidelijke wissel vragen ? alhoewel ik dat niet goed kan terugvinden.
Gaat goed dus, er staan er steeds 3 te zingenquote:Op maandag 14 november 2005 04:42 schreef melke het volgende:
Volgens de Talpa site
“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauzes vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen.
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
De mics haperen ook dikwijls, dus ik ben benieuwd wat ze er van brouwen bij BBquote:Op maandag 14 november 2005 04:45 schreef MissHobje het volgende:
Hmmmmmmmm volgens mij zijn er al zat liedjes geweest dat ze om beurten 1 zin deden en degene die begon ff wegliep.... t.. dat is dan al niet goed.
FF aangepast.. zo klopt beter wat ik bedoel.
Tuurlijk niet....... dat blert die Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat weer vreselijk overheen....quote:Op maandag 14 november 2005 04:44 schreef melke het volgende:
Daar komt Roel! Laat hem nou eens horen!
Is me niet opgevallen en anders is het rantsoenquote:Op maandag 14 november 2005 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Dat roken trouwens... stond Ingrid niet lekker met d;r peuk ertussen enzo... ?
En volgens mij had iemand ook al een drankje tussendoor met het zingen >
Dêm.. ga er beter op letten
OMG, ik zat me al af te vragen wie dat was..............quote:Op maandag 14 november 2005 04:55 schreef melke het volgende:
Ja, Ingrid kan weer los! Jantje Smith!
Geweldige hit als je dronken bentquote:Op maandag 14 november 2005 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, ik zat me al af te vragen wie dat was..............![]()
Waar is ze danquote:Op maandag 14 november 2005 05:09 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat Nathalie onder dat groene dekentje ligt/lag ?toch ?nouja eerder wel..
Zolang je maar niet NAAT zit te twijfelenquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zolang je maar niet NAAT zit te twijfelen![]()
* Woman van Rene FrogerToch?
OMG, waarom ben ik nog wakker........whyyyyyyyy![]()
En nu * Geef mij maar Amsterdam![]()
Ik had echt dronken of stoned moeten worden![]()
Ik ben sneller als het licht en nog steeds niet echt moe, maar trusten voor dadelijkquote:Op maandag 14 november 2005 05:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]ik zag gelukkig die typo
Tis al laat idd..
bedtijd ?
Ik wel denk ik... tis erg vermoeiend.. ben benieuwd of ze het trekken hehhee
K'ook nie heurquote:Op maandag 14 november 2005 05:24 schreef MissHobje het volgende:
THanks .. joe ook zo![]()
![]()
( ben nog nie weg )
Die nemen het over een paar uur overquote:Op maandag 14 november 2005 05:28 schreef melke het volgende:
Dat Dido en Lieske eens wakker gemaakt worden zeg. Zo kan ik 'n weekopdracht ook doen hoor!
Ow, gelukkig, je bent er nog. Ik voelde me bijna Didoquote:Op maandag 14 november 2005 05:43 schreef MissHobje het volgende:je hoort haar best okay zingen nu vind ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |