Ik ben echt de rotste nietquote:Op maandag 14 november 2005 03:52 schreef Peter6000 het volgende:
En fijn dat je het genuaceerd kan zien
Ja kom op hee haha, daar staan 8 volwassen mensen midden in de nacht kei vals te karaoken. Ik zie er de humor wel van in hahaquote:Op maandag 14 november 2005 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lach er maar om, mijn oren........![]()
Willempie![]()
Roel durft haar niet wakker te makenquote:Op maandag 14 november 2005 04:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten is nu natuurlijk op Dido die uit bed komt
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 14 november 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel durft haar niet wakker te maken![]()
![]()
Er hoeft er maar één te zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 04:05 schreef svann het volgende:
Nu staan ze maar met z'n tweeen, dat was niet echt de bedoeling toch?
Nee van mijn part slaapt ze door tot na de live uitzendingquote:Op maandag 14 november 2005 04:05 schreef melke het volgende:
Ik vind het niet erg hoor
Jawel, er moet er altijd 1 zingen en als er overgenomen wordt moet er 1 regel samen gezongen wordenquote:Op maandag 14 november 2005 04:05 schreef svann het volgende:
Nu staan ze maar met z'n tweeen, dat was niet echt de bedoeling toch?
quote:Op maandag 14 november 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
En bedankt Chantal. Daar gaat weer een nummer wat in originele vorm ooit best mooi was..
En 't klotige is dat 't nog werkt ook.quote:Op maandag 14 november 2005 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Er komt gewoon niemand boven haar uit, zoals altijd![]()
Ze draaien volgens mij soms microfoons open en dicht.quote:Op maandag 14 november 2005 04:09 schreef Morwen het volgende:
Er komt gewoon niemand boven haar uit, zoals altijd![]()
Das waar, Queen Dido is het morgen na 1 nummer alweer helemaal zat. "Ik ben er helemaal klaar mee"quote:Op maandag 14 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:
Ze doet wel goed mee. Dat kun je niet van iedereen zeggen!
Chantal Lutricia Mc Nealquote:Op maandag 14 november 2005 04:13 schreef melke het volgende:
Wie zingt dit liedje ook alweer?
Dan geloof ik ook dat het al mislukt isquote:Op maandag 14 november 2005 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hoeft er maar één te zingen.
Alleen als die ook maar één ding fout doet, is het mislukt. Daarom is het handiger met meerdere te zingen.
Overigens was deze opdracht al binnen een half uur mislukt, als de regels toegepast worden
http://bigbrother.fok.nl/blog/991/
Zou dat het zijnquote:Op maandag 14 november 2005 04:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze draaien volgens mij soms microfoons open en dicht.
Zo kunnen we de individuele prestaties beter waarderen.
Eerder vanavond was er dan ook 'Op een onbewoond eiland'quote:Op maandag 14 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
Nathalie kan zo bij kinderen voor kinderen beginnen!
Ze doen het allemaal, ze laten er alleen maar 1 horen. Dat is juist leuker vind ikquote:Op maandag 14 november 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
Er is dus echt maar 1 mic. die het doet
BB![]()
En weer goed...........omg, chantal's mic doet het![]()
Maar waarom steeds Chantal?quote:Op maandag 14 november 2005 04:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, ze laten er alleen maar 1 horen. Dat is juist leuker vind ik
Omdat zij het valst zingt denk ik. Ik vind haar wel lachwekkend. Nu Ingrid, die zingt al veeeel beterquote:Op maandag 14 november 2005 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar waarom steeds Chantal?
Ik had Roel wel ff willen horen, dies toch de expert![]()
Ze zong achter 'mijn moeder' : dat loederquote:Op maandag 14 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
Ingrid met "De Vlieger", mja, toch best mooi![]()
Dat mag zequote:Op maandag 14 november 2005 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zong achter 'mijn moeder' : dat loeder
Volgens mij maakt dat niet uitquote:Op maandag 14 november 2005 04:30 schreef Sjet het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat ze volgens de weekopdracht helemaal niet steeds samen horen te zingen?
Wat ze nu de hele tijd doen......![]()
![]()
Daar is niks over gezegd, alleen dat er altijd 1 moet zingen en dat er met overnemen 1 regel samen gezongen moet worden, volgens mijquote:Op maandag 14 november 2005 04:30 schreef Sjet het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat ze volgens de weekopdracht helemaal niet steeds samen horen te zingen?
Wat ze nu de hele tijd doen......![]()
![]()
En als ze naar wc moeten ofzo.. een duidelijke wissel vragen ? alhoewel ik dat niet goed kan terugvinden.quote:Op maandag 14 november 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar is niks over gezegd, alleen dat er altijd 1 moet zingen en dat er met overnemen 1 regel samen gezongen moet worden, volgens mij![]()
quote:Eén voor één uiteraard en niet allemaal tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |