Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
ff vraagje....
Toen Ingrid en Menno bij elkaar in bed lagen, was er toch ook niet zo'n ophef over.
En nu met dido en roel moeit iedereen zich ermee, en allemaal gaan ze roel uithoren.
TRustenquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
trusten en alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
klopt ook wel, maar iedereen weet dat ze ook een grote teleurstelling heeft gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.
Zelf vond ik de liefdesverklaring na haar gekregen nominaties ook heel raar.
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaarquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Dido gaat teveel met Chantal om... ik hoorde gna gna gna gna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |