Ja even stylen en opmaken voor het volgende optredenquote:Op maandag 14 november 2005 00:52 schreef kissa het volgende:
Wat is Lieske haar haar nu aan het stylen?![]()
Harder zingen dan!!!quote:Op maandag 14 november 2005 00:57 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Mijn buren dreigen alweer te gaan verhuizen geloof ik
Oh veroorzaak jij die natuurrampen!quote:Op maandag 14 november 2005 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu![]()
Zo erg is het niet, ECHT! In de badkamer zing ik altijd de sterren van de hemel!
Ik werd vanochtend wakker door hun sexleven.... nu is het mijn beurt bij gebrek aan sexlevenquote:Op maandag 14 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Harder zingen dan!!!
(behalve als je ze nie weg wil hebben natuurlijk, dan gewoon morgen even een goedmakertje langsbrengen)
quote:Op maandag 14 november 2005 00:56 schreef Day het volgende:
Ik zing heel de avond al mee!
Mijn vriend is dan ook al uren naar boven gevlucht met de woorden: je BB-verslaving is tot daar aan toe, maar dit trek ik niet! .
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Mijn lief loopt zure bekken te trekkenik maar es ff plat
![]()
truste! Tot morg!
vind ik nou ook altijd van mezelfquote:Op maandag 14 november 2005 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu![]()
Zo erg is het niet, ECHT! In de badkamer zing ik altijd de sterren van de hemel!
Lol, mijn winamp draait al de hele avond op volle toeren.quote:Op maandag 14 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
mag er ajb weer wat leuke muziek nu?
Zeg jij eens even niet van die enge dingenquote:Op maandag 14 november 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
[quote]Op maandag 14 november 2005 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
OMG, nu gaan ze vast een plaatje uitbrengen![]()
hahahaquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
* trekt zich niets van alle jaloerse reacties aan en zingt vrolijk verder: that don't impress me much![]()
Shania Twain tochquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:That don't impress me much
* herinneringen....zucht....
yesquote:
die zingen echt omdat ze moeten ,de rest heeft er nog wel wat plezier in ...quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef mijn23 het volgende:
wat een 3 harken naast elkaar!!
Didoquote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:I want your sex....*O*
wie zei daar nu "eat my pussy"??
nou... liever niet dan....quote:
Nou ik hoop het nietquote:OMG, nu gaan ze vast een plaatje uitbrengen![]()
Ja! Maar wel jammer dat ze 't zo verkrachten!quote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef mijn23 het volgende:
lekkerrrrrrrrrr nrrrrrrrrrrr
De mannen zijn daar in alles slechter dan de vrouwenquote:Op maandag 14 november 2005 01:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind de mannen tot nu toe wat ik ervan gehoord heb sinds de opdracht is begonnen slechter dan de vrouwen...
Chantalquote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:I want your sex....*O*
wie zei daar nu "eat my pussy"??
Nah dat is ook weer niet zo, maar de mannen kunnen in ieder geval echt allemaal niet zingen..quote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mannen zijn daar in alles slechter dan de vrouwen
quote:
Naja de laatste 2 weekopdrachten dan.quote:Op maandag 14 november 2005 01:09 schreef Maerycke het volgende:
Nah dat is ook weer niet zo, maar de mannen kunnen in ieder geval echt allemaal niet zingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |