Joscelyn is alweer een paar weken eerder door Tanja eruit geperst hoorquote:Op maandag 14 november 2005 00:42 schreef Day het volgende:
STOP DE PERSEN!!
Nathalie heeft zich binnen een uur omgekleed!!!!!!!!
watquote:
Valt iig weer eens wat te lachen en te zienquote:Op maandag 14 november 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een geinige opdracht vind.. ondanks het totale gebrek aan talent bij de bewoners...
precies.. ik lig helemaal in een deuk hier.. . en als ik niet uitkijk ga ik nog meezingen ookquote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Valt iig weer eens wat te lachen en te zien![]()
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 14 november 2005 00:50 schreef Inca het volgende:
De rest van de dagen zingen ze nooit weer in het bb huis![]()
Maar wel oren dichtquote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Valt iig weer eens wat te lachen en te zien![]()
Beloofd??quote:Op maandag 14 november 2005 00:50 schreef Inca het volgende:
De rest van de dagen zingen ze nooit weer in het bb huis![]()
Daar was ik al mee bezigquote:Op maandag 14 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. ik lig helemaal in een deuk hier.. . en als ik niet uitkijk ga ik nog meezingen ook
boeje!quote:Op maandag 14 november 2005 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik u op het volgende feit wijzen:
Peter6000 is jarig!
Ojee, nu moet je uit gaan kijken hoor. Dit wordt erg engquote:Op maandag 14 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. ik lig helemaal in een deuk hier.. . en als ik niet uitkijk ga ik nog meezingen ook
quote:Op maandag 14 november 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ojee, nu moet je uit gaan kijken hoor. Dit wordt erg eng![]()
ze zouden toch met zijn alle wakker blijven ???quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 00:56 schreef Day het volgende:
Ik zing heel de avond al mee!
Mijn vriend is dan ook al uren naar boven gevlucht met de woorden: je BB-verslaving is tot daar aan toe, maar dit trek ik niet! .
Mijn vriend is dan ook al uren naar boven gevlucht met de woorden: je BB-verslaving is tot daar aan toe, maar dit trek ik niet! .
Ik heb een time out genomen vanaf donderdagavond, ik trok het ff niet meerquote:Op maandag 14 november 2005 00:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze zouden toch met zijn alle wakker blijven ???
dat meezingen deed ik ook al effe stiekem ,maar gelukkig niemand in huis die ik daar verdriet mee bezorg
Nouuuuuuuuuuuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |