quote:Jack van Gelder heeft iets tegen Ajax de laatste tijd.
Dit klinkt natuurlijk idioot. Maar hij loopt de ene na de andere lans te breken voor PSV, vooral voor van Bommel. voor Hiddink. Bekritiseerd Van Basten, spuwt vuur over Ajax. Komt zelfs met ongefundeerde berichten als dat Ajax bezig is Charisteas af te keuren.
Ik let erop, maar hij is echt al tig weken negatief over Ajax (en spelers) en positief over PSV(-ers).
Er is duidelijk iets aan de hand tussen Jack en Ajax. Weet iemand hier meer over?
hij was erg snel boos, vooral op Hugo.quote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef Radegast het volgende:
Youri Mulder was vervelend.
Dan vind ik Kieft nog 10x erger.quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef LuukBes het volgende:
Mulder is idd een van de meest voetbaldomme analytici. Hij zegt altijd cliche dingen die ik op elke sullig voetbalforum en voetbalzone-sites ook lees. Voor iemand die mee gedraaid heeft in Oranje en tussen spelers heeft gelopen als van Basten en Rijkaard weet hij opvallend weinig details. Hij is volgens mij echt zo'n dokus die vroeger alleen maar in de kleedkamer zat en nooit bij belangrijke tactiekbesprekingen betrokken is van Oranje.
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.quote:Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jack van Gelder heeft iets tegen Ajax de laatste tijd.
Dit klinkt natuurlijk idioot. Maar hij loopt de ene na de andere lans te breken voor PSV, vooral voor van Bommel. voor Hiddink. Bekritiseerd Van Basten, spuwt vuur over Ajax. Komt zelfs met ongefundeerde berichten als dat Ajax bezig is Charisteas af te keuren.
Ik let erop, maar hij is echt al tig weken negatief over Ajax (en spelers) en positief over PSV(-ers).
Er is duidelijk iets aan de hand tussen Jack en Ajax. Weet iemand hier meer over?
Jack is gewoon een Ajax fan die zich niet schroomt om het te uiten als het met zijn club minder gaat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.
of moeten alle neuzen dezelfde kant opstaan?
Objectief? Het gaat zover dat ik 't niet eens meer objectief noem. Er zit duidelijk wat oud zeer, of rancune in richting Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.
of moeten alle neuzen dezelfde kant opstaan?
en andersom natuurlijk ook (dat moet er dan wel even bijgezegd worden)quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jack is gewoon een Ajax fan die zich niet schroomt om het te uiten als het met zijn club minder gaat.
OH, gaat het goed dan met Ajax?quote:Op maandag 14 november 2005 11:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Objectief? Het gaat zover dat ik 't niet eens meer objectief noem.
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?quote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef Nyrem het volgende:
[..]
OH, gaat het goed dan met Ajax?
Op alle fronten zit het fout (bestuur, ondermaatse selectie, resultaten etc)
quote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?
Ik bedoel, de historie enzo. Het shirt misschien.
Hmm ja, er komen wel eens grote muzikale talenten optreden. Dat is wel positief.quote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?
Uh nou, het shirt met logo is nu net ook weer een onderwerp van gesprek (geloof ik).quote:Ik bedoel, de historie enzo. Het shirt misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |