quote:Jack van Gelder heeft iets tegen Ajax de laatste tijd.
Dit klinkt natuurlijk idioot. Maar hij loopt de ene na de andere lans te breken voor PSV, vooral voor van Bommel. voor Hiddink. Bekritiseerd Van Basten, spuwt vuur over Ajax. Komt zelfs met ongefundeerde berichten als dat Ajax bezig is Charisteas af te keuren.
Ik let erop, maar hij is echt al tig weken negatief over Ajax (en spelers) en positief over PSV(-ers).
Er is duidelijk iets aan de hand tussen Jack en Ajax. Weet iemand hier meer over?
hij was erg snel boos, vooral op Hugo.quote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef Radegast het volgende:
Youri Mulder was vervelend.
Dan vind ik Kieft nog 10x erger.quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef LuukBes het volgende:
Mulder is idd een van de meest voetbaldomme analytici. Hij zegt altijd cliche dingen die ik op elke sullig voetbalforum en voetbalzone-sites ook lees. Voor iemand die mee gedraaid heeft in Oranje en tussen spelers heeft gelopen als van Basten en Rijkaard weet hij opvallend weinig details. Hij is volgens mij echt zo'n dokus die vroeger alleen maar in de kleedkamer zat en nooit bij belangrijke tactiekbesprekingen betrokken is van Oranje.
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.quote:Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jack van Gelder heeft iets tegen Ajax de laatste tijd.
Dit klinkt natuurlijk idioot. Maar hij loopt de ene na de andere lans te breken voor PSV, vooral voor van Bommel. voor Hiddink. Bekritiseerd Van Basten, spuwt vuur over Ajax. Komt zelfs met ongefundeerde berichten als dat Ajax bezig is Charisteas af te keuren.
Ik let erop, maar hij is echt al tig weken negatief over Ajax (en spelers) en positief over PSV(-ers).
Er is duidelijk iets aan de hand tussen Jack en Ajax. Weet iemand hier meer over?
Jack is gewoon een Ajax fan die zich niet schroomt om het te uiten als het met zijn club minder gaat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.
of moeten alle neuzen dezelfde kant opstaan?
Objectief? Het gaat zover dat ik 't niet eens meer objectief noem. Er zit duidelijk wat oud zeer, of rancune in richting Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 11:24 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat: objectieve journalistiek.
of moeten alle neuzen dezelfde kant opstaan?
en andersom natuurlijk ook (dat moet er dan wel even bijgezegd worden)quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jack is gewoon een Ajax fan die zich niet schroomt om het te uiten als het met zijn club minder gaat.
OH, gaat het goed dan met Ajax?quote:Op maandag 14 november 2005 11:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Objectief? Het gaat zover dat ik 't niet eens meer objectief noem.
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?quote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef Nyrem het volgende:
[..]
OH, gaat het goed dan met Ajax?
Op alle fronten zit het fout (bestuur, ondermaatse selectie, resultaten etc)
quote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?
Ik bedoel, de historie enzo. Het shirt misschien.
Hmm ja, er komen wel eens grote muzikale talenten optreden. Dat is wel positief.quote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er zijn toch wel positieve dingen over die club te zeggen?
Uh nou, het shirt met logo is nu net ook weer een onderwerp van gesprek (geloof ik).quote:Ik bedoel, de historie enzo. Het shirt misschien.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
Shitzooi, dit had ik willen zien maar m'n video-band was te oud nu heb ik alleen beeld maar geen geluid.
The Big Lebowskiquote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
[afbeelding]
AM I WRONG!?.... Am I wrong...?!
Shut the fuck up Donny...!!!quote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
[afbeelding]
AM I WRONG!?.... Am I wrong...?!
het begon toch ook later, dat zou wel wat verklarenquote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
The Big Lebowski
Kijkcijfers waren gisteren trouwens met 100.000 gezakt; vorige week nog 758.000, dit keer nog maar 653.000.
quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef LuukBes het volgende:
Mulder is idd een van de meest voetbaldomme analytici. Hij zegt altijd cliche dingen die ik op elke sullig voetbalforum en voetbalzone-sites ook lees. Voor iemand die mee gedraaid heeft in Oranje en tussen spelers heeft gelopen als van Basten en Rijkaard weet hij opvallend weinig details. Hij is volgens mij echt zo'n dokus die vroeger alleen maar in de kleedkamer zat en nooit bij belangrijke tactiekbesprekingen betrokken is van Oranje.
Yep dat is gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
Beenhakker zit ook in de studio als ik het goed begrijp.
die is er ook weer 2 gastenquote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef JaWi het volgende:
Ik dacht dat Arie in de studio zou zitten en niet Beenhakker?
Wanneer zijn die dewilpauzes? Heb geen zin de hele tijd naar dat kutschaatsen te gaan zitten kijken in de hoop nog wat voetbalbeelden te zien. Als ik vast wat dweiltijden weet....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef maril het volgende:
Ondanks het vele schaatsen dit weekeinde gaat studio voetbal gewoon door
hier vande studiosportsite
In de dweilpauzes is er aandacht voor: Schaatsen: de wereldbeker shorttrack in Zoetermeer. Engels voetbal: de Premier League-wedstrijd Tottenham Hotspur - West Ham United en Middelsbrough - Fulham. Italiaans voetbal: de Serie A-wedstrijd Fiorentina - AC Milan. Voetbal: reportage in de serie over Guus Hiddink, als bondscoach van Australië. NOS-Studio Voetbal (23.05-23.50 uur). Jack van Gelder en de analytici Youri Mulder en Hugo Borst praten met scheidend Ajax-directeur Arie van Eijden. Hij neemt op 1 december afscheid van Ajax. En er is de rubriek Belle met Beenhakker. Presentatie: Mart Smeets. Commentaar: Frank Snoeks (sprint) en Herbert Dijkstra (allround afstanden).
va 23.05 dusword een lekker avondje dus schaatsen heeft ook mijn intresse
![]()
kijk ff om 19.50 geven ze altijd een spoorboekje .quote:Op zondag 20 november 2005 18:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wanneer zijn die dewilpauzes? Heb geen zin de hele tijd naar dat kutschaatsen te gaan zitten kijken in de hoop nog wat voetbalbeelden te zien. Als ik vast wat dweiltijden weet....
Video geprogrammeerd heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het meest recente spoorboekje meldt:
22.50 - 23.30 Studio Voetbal.
Beetje opletten, Smeets zei het én het was in beeldquote:Op zondag 20 november 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Niks over dat tfgijdstip te zien net hoor.
breek mij de bek niet open Mart zei al dat de isu geen respect heeft voor de schaatsenrijders.quote:Op zondag 20 november 2005 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De kans is redelijk aanwezig dat het nog wijzigt.
Hou me hier dan s.v.p. op de hoogte want het is gelijktijdig met 24 wat we kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
De kans is redelijk aanwezig dat het nog wijzigt.
oke doe ik.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou me hier dan s.v.p. op de hoogte want het is gelijktijdig met 24 wat we kijken.
Kan ik video nog even aanpassen mocht het nodig zijn.
ze zeggen 22.50quote:Op zondag 20 november 2005 22:27 schreef DrDentz het volgende:
hoe laat begint het gemekker
beter, sluit perfect aan op Motdquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het meest recente spoorboekje meldt:
22.50 - 23.30 Studio Voetbal.
2 weken vast gezetenquote:Op zondag 20 november 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
was van der Eijden niet ook betrokken bij de zwart geld affaire bij ajax destijds?
Het lijkt wel alsof Arie Leo erbij in de uitzending wilde hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |