quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef DeLeider het volgende:
in de naam van de vader, de zoon en de heilige C
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
Mooi, dan is ze vast ingeredenquote:
Met gel ook..quote:Op zondag 13 november 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
janetje.. met bier kun je goed je haar in model brengen
quote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Net een Ferrari: Het zit krap, maar het scheurt wel lekker
Ik wou er inderdaad een 'Diaz' opmerking ingooien..quote:
Ahuh!quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef cerror het volgende:
Tijd teveel?
Ik heb helemaal nietsquote:Op maandag 14 november 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh!
Wat wil je.. met slechts één msn gesprek en niemand in BeF
msnquote:
Nee hoor, volgens mij staat die uit.quote:
Very very true... het was ook maar een suggestie...quote:Op maandag 14 november 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij staat die uit.
Neen.. tevens is net zo goed van ons allen!quote:
Hey hoe is het gegaan met de poster?quote:
KS nakend?quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey hoe is het gegaan met de poster?
quote:
Bananen!quote:Op maandag 14 november 2005 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*vraag me af of ik dat dan wel weet
de congierge was er steeds niet, dus hij hangt nog niet...quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey hoe is het gegaan met de poster?
tTof..quote:Op maandag 14 november 2005 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de congierge was er steeds niet, dus hij hangt nog niet...
maar ik vraag morgen even of ie em in het zwembad ophangt
Nogal..quote:Op maandag 14 november 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
Rustig hé?
dat weet je welquote:Op maandag 14 november 2005 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
jij weet niet wat lekker is![]()
*vraag me af of ik dat dan wel weet
Wie heeft het hek van PUB niet op slot gedaan?quote:Op maandag 14 november 2005 01:12 schreef Imberr het volgende:
psst cerror: PUB SlowChat # 442 | Nu ik weer Boeman :{w
brechteld? oismois? kweenie..quote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie heeft het hek van PUB niet op slot gedaan?
ja jij bent mod, doe er eens wat aanquote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie heeft het hek van PUB niet op slot gedaan?
Inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn pubers ook altijd he, geen verantwoorlijkheids gevoel
Brechtje komt er volgens mij nooit meer en Ijsmeis alleen af en toe om wat dingen op slot te gooien.quote:Op maandag 14 november 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn pubers ook altijd he, geen verantwoorlijkheids gevoel
en luisteren doen ze idd ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vroeg mijn zusje eergister te sterven.
Driemaal raden wie online was vandaag.
eeuuhh en dan zijn ze nog steeds mod daarquote:Op maandag 14 november 2005 01:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Brechtje komt er volgens mij nooit meer en Ijsmeis alleen af en toe om wat dingen op slot te gooien.![]()
Yep.quote:Op maandag 14 november 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh en dan zijn ze nog steeds mod daar
Zo gaat het in de wondere wereld van puberland.quote:Op maandag 14 november 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh en dan zijn ze nog steeds mod daar
quote:
kunnen we van PUB niet een soort gevangenis maken voor ale uitschot van fok?quote:Op maandag 14 november 2005 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo gaat het in de wondere wereld van puberland.
quote:Op maandag 14 november 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
kunnen we van PUB niet een soort gevangenis maken voor ale uitschot van fok?
Is het wel, bad luck.quote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
Het zou niet koud mogen zijn.
Oeh!quote:Op maandag 14 november 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
der zijn ook gevangenis bewaarders nodig
quote:
Zou je ms es bij de computer weg moeten gaan. Kom anders op msn.quote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
Ik kan hodverdomme niet slapen.
Gister op Duivendrecht... beetje dooie sfeer... tot een zwerver met fles heineken een voetballied inzet... begint ineens het halve station mee te brullenquote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Praat me er niet van..
Hoewel.. in de trein was het wel lekker knus.. met z'n 20en in een tussencoupé...
Begonnen nog te zingen: We gaaan naar aaaaaauuuuuswitch.. We gaan naar auuuuuuuuuswitch... Ja dat gaan we allemaal.. koppie kaal..
Maar dat vond de conducteur niet zo leuk.. De nazi..
Achter pc weg, goed idee.quote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zou je ms es bij de computer weg moeten gaan. Kom anders op msn.![]()
![]()
Slapen is goed voor mensen..quote:Op maandag 14 november 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Achter pc weg, goed idee.
Eerst ff m'n bed fixen.
quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
Hoewel.. in de trein was het wel lekker knus.. met z'n 20en in een tussencoupé...
Begonnen nog te zingen: We gaaan naar aaaaaauuuuuswitch.. We gaan naar auuuuuuuuuswitch... Ja dat gaan we allemaal.. koppie kaal..
HOUD JE BEK, KUTDWERGquote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zou je ms es bij de computer weg moeten gaan. Kom anders op msn.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee een lekkere chick ben je ook niet
Héhé.quote:
Hmm.. uilskuiken lijkt dat ding ook niet op..quote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee een lekkere chick ben je ook niet
Hey, het is geel en je kan er mee tennissen?quote:Op maandag 14 november 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. uilskuiken lijkt dat ding ook niet op..
quote:Op maandag 14 november 2005 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, het is geel en je kan er mee tennissen?
Imberr?quote:Op maandag 14 november 2005 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, het is geel en je kan er mee tennissen?
Nee maar wel zo groen als gras, maar je kan vast goed vliegen, zo klein en dik dat je bent.....quote:
quote:
Ergo: jupquote:
quote:
Jij moet helemaal je smoel houden, mongool..... vind je dat normaal joh?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je smoel houden, mongool..... vind je dat normaal joh?
dik!quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee maar wel zo groen als gras, maar je kan vast goed vliegen, zo klein en dik dat je bent.....
Ik kan gewoon geeneens boos op je zijn, want jij kan er niks aan doen weetjewel, boos op je moeder ben ik, dat ze je niet in de maas geflikkert heeft zeg......quote:
Ik zie het.. bah..quote:
Vuurtje d'r bij.quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie het.. bah..
Waar is de insectenspray?
'k ben wel es de Geul in geflikkerdquote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geeneens boos op je zijn, want jij kan er niks aan doen weetjewel, boos op je moeder ben ik, dat ze je niet in de maas geflikkert heeft zeg......
Die heb je laatst al aan mij gegeven!quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
Ik zie het.. bah..
Waar is de insectenspray?
Woeshhhhhquote:
spijtig dat je niet verzopen ben....quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
'k ben wel es de Geul in geflikkerd
maar dat kwam door mezelf![]()
Ik weet niet waarom.quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze kwam hier voor jou dus het is gewoon jou schuld
doodverwensing!quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
spijtig dat je niet verzopen ben....
Wil jij het doen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb je laatst al aan mij gegeven!
Vond je dat al bashen?quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
Ik zal maar weer gaan he.. zodat jullie weer kunnen gaan met zielig zijn en midden in de nacht onschuldige 15-jarige meisjes bashen.
maare waarom moest je C. hebben eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
Ik zal maar weer gaan he.. zodat jullie weer kunnen gaan met zielig zijn en midden in de nacht onschuldige 15-jarige meisjes bashen.
Alstie wat minder in PUB zou hangen zou dit nooit gebeurt zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar trek je dat soort volk aan
hey vlinderke van mequote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb je laatst al aan mij gegeven!
omdat C leuker is dan jij bent??quote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
maare waarom moest je C. hebben eigenlijk?
Goh.. aan die zielige reactie dacht ik eigenlijk dat je niet meer zo veel in ONZ kwam...quote:
Fontanel-protectie-drang.quote:
truequote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
omdat C leuker is dan jij bent??
Boh jaquote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. aan die zielige reactie dacht ik eigenlijk dat je niet meer zo veel in ONZ kwam...
Imberr gaat weer terug naar Pub, hup achter dat kinderkutje aan.....quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
omdat C leuker is dan jij bent??
ben zelden in PUB broekiequote:Op maandag 14 november 2005 01:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Imberr gaat weer terug naar Pub, hup achter dat kinderkutje aan.....
moet jij niet aan het werk ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 01:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij blij dat ik altijd al zieke vogeltjes mee naar huis heb genomen dus![]()
Door het feit dat je volgens je profiel ouder bent denk je mij een broekie te noemen, door het feit dat je achter 15 jarige kinderkutjes aantrippelt laat je zien dat je geestelijk niet veel ouder bent dan haar.....quote:
damn... ja, eigenlijk wel...quote:Op maandag 14 november 2005 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet jij niet aan het werk ofzo
Nu werken?quote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
damn... ja, eigenlijk wel...
Ah, je zegt het vantevoren maar dat je een succubus bent?quote:
Wauw is dat je ver doordachte theorie?quote:Op maandag 14 november 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Door het feit dat je volgens je profiel ouder bent denk je mij een broekie te noemen, door het feit dat je achter 15 jarige kinderkutjes aantrippelt laat je zien dat je geestelijk niet veel ouder bent dan haar.....
En waar..quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Wauw is dat je ver doordachte theorie?
Diepgaand zeg![]()
Als je dat al ver doordacht vind...... damnquote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Diepgaand zeg![]()
Dank je.quote:
Ik heb ook een theorie.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Diepgaand zeg![]()
En hij heeft een groupie! ahhhquote:
Weetjetochquote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, je zegt het vantevoren maar dat je een succubus bent?
Voor jou, well done!quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je dat al ver doordacht vind...... damn
Nee ik heb gelijk, das wat anders.....quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
En hij heeft een groupie! ahhh![]()
Dat hij kanker mag krijgen, ik gooi er zelfs een strikje bij om het op te fleuren.quote:
Amenquote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat hij kanker mag krijgen, ik gooi er zelfs een strikje bij om het op te fleuren.
Me-de-stan-der heet zoiets..quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
En hij heeft een groupie! ahhh![]()
Nounou, hou 't een béétje leuk hier!quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat hij kanker mag krijgen, ik gooi er zelfs een strikje bij om het op te fleuren.
Wat! hij gooit er een strikje bij tochquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nounou, hou 't een béétje leuk hier!
In één woord geweldig dus.quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef zapsel het volgende:
Hoi hoi![]()
Ik ben terug van snowboarden en ik heb 6 blauwe plekken op mijn voet![]()
ik viel over een heuvel , en toen kwam dr een op me af en priemde zijn snowboard tussen mijn voetjes![]()
zou je ook eens moeten doen ipv achter 15 jarige nog nat achter hun oren sletjes die je alleen via internet kent aan lopen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:04 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Gelukkig hebben jullie een doel in het leven gevonden dan...
Morgen heul veel spierpijn denk ikquote:
en die wil mij dan nog eens flink te grazen nemenquote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef zapsel het volgende:
[..]
Morgen heul veel spierpijn denk ik![]()
Volgende week weer dus!![]()
Kweet niet hoe jij meiden benaderd, door een meid te begroeten maak je nog geen 'move', misschien verklaard 't wat bij jequote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
zou je ook eens moeten doen ipv achter 15 jarige nog nat achter hun oren sletjes die je alleen via internet kent aan lopen.
Uhm jah, vandaar dat ik gisteravond een collega opgepikt heb die ik nog niet kende en van de week langs ga....quote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Kweet niet hoe jij meiden benaderd, door een meid te begroeten maak je nog geen 'move', misschien verklaard 't wat bij je![]()
Kom maar op, ik kan je hebben!quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en die wil mij dan nog eens flink te grazen nemen![]()
jaja, tegen dames met zwakke heupen durf je wel... lafaardquote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kom maar op, ik kan je hebben!![]()
![]()
Ik daag je meteen uit een keer te gaan snowboarden en gratis!![]()
Ah dus je zegt dat ik niet zogenoemd achter 15 jarige meisjes aan moet lopen die ik niet in 't echt zou kennen, en daarna vertel je vol trots dat je een collega'tje opgepikt hebt die je niet kent...quote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhm jah, vandaar dat ik gisteravond een collega opgepikt heb die ik nog niet kende en van de week langs ga....
Simpel ende degelijkquote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Slapen.
Die ken ik nu dus wel, en het trieste van jou is je zit achter iemand aan die je via internet kent!! en 15 is terwijl jij 21 bent......quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ah dus je zegt dat ik niet zogenoemd achter 15 jarige meisjes aan moet lopen die ik niet in 't echt zou kennen, en daarna vertel je vol trots dat je een collega'tje opgepikt hebt die je niet kent...![]()
![]()
Neen, het trieste is dat je beetje dom zit te lullen en beweerd dat ik achter een meid aanzit die ik niet zou kennen...quote:Op maandag 14 november 2005 02:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die ken ik nu dus wel, en het trieste van jou is je zit achter iemand aan die je via internet kent!! en 15 is terwijl jij 21 bent......
Je kan lopen?...quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, tegen dames met zwakke heupen durf je wel... lafaard
Doe eens lief tegen elkaar!quote:Op maandag 14 november 2005 02:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Neen, het trieste is dat je beetje dom zit te lullen en beweerd dat ik achter een meid aanzit die ik niet zou kennen...
En wat leer jij mensen snel kennen zeg, net zoals je mij nu door denkt te hebben zeker!goed bezig knul
Als je 21 bent ben je toch gewoon ziek in je hoofd als je iemand van 15 !!quote:Op maandag 14 november 2005 02:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Neen, het trieste is dat je beetje dom zit te lullen en beweerd dat ik achter een meid aanzit die ik niet zou kennen...
En wat leer jij mensen snel kennen zeg, net zoals je mij nu door denkt te hebben zeker!goed bezig knul
ja, ik kon ook kaatsen, maar heb daarmee mijn heup verknald...quote:Op maandag 14 november 2005 02:20 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je kan lopen?...
dan kan je ook snowboarden![]()
Vertrouwen erin hebben, niet bang zijn en je laten helpen door iemand die het al een tijdje doet![]()
als 'kquote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je 21 bent ben je toch gewoon ziek in je hoofd als je iemand van 15 !!vind, wat dat betreft ben ik beter bezig dan jij....
Kaatsen kan ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik kon ook kaatsen, maar heb daarmee mijn heup verknald...
ik kan ook wel op jouw kloten schieten...quote:Op maandag 14 november 2005 02:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kaatsen kan ik ook![]()
Ik kan zelfs klootschieten![]()
njah blijkbaar ging je aardig in op m'n eerste reactie..... als het toch maar een forum is laat je je wel lekker opnaaien zegquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
als 'kdoe/zeg naar iemand betekent het niet dat ik die gene geweldig, hemels, mooi, enz. vind.
Dit is een forum, zegt genoeg neem ik aan.![]()
eensch.....quote:
Je geeft jezelf beetje teveel krediet.quote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
njah blijkbaar ging je aardig in op m'n eerste reactie..... als het toch maar een forum is laat je je wel lekker opnaaien zeg
Ik vind je leuker als je lief doet tegen mijn klootjes!quote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kan ook wel op jouw kloten schieten...
Het is dat het posten van msn logs niet tof is, maar ik kan je vertellen dat dit niks met serieusheid te maken heeft, maar met je eigen triestheid. En we hebben er wel om gelachen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Je geeft jezelf beetje teveel krediet.
Neem jezelf eens niet zo serieus, 't siert je niet.![]()
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt op msnquote:Op maandag 14 november 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is dat het posten van msn logs niet tof is, maar ik kan je vertellen dat dit niks met serieusheid te maken heeft, maar met je eigen triestheid. En we hebben er wel om gelachen hoor
ach, soms komt de bitch in me naar bovenquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik vind je leuker als je lief doet tegen mijn klootjes!![]()
![]()
Ja hoor, best wel lol gehad om jequote:Op maandag 14 november 2005 02:35 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt op msn
Dan ben je zeker een "risicodekker".quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef ma_jojo het volgende:
Martijn - 2 many dj's @ innercityzegt:
weetje wat je moet doen als risico wil nemen?
Martijn - 2 many dj's @ innercityzegt:
je uit laten wonen achter Centraal station en hopen dat je geen soa hebt
DL
Nou das fijn, gelukkig heeft msn logjes... kun je 't eens aan je collega laten lezen!quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoor, best wel lol gehad om je
uit laten wonen met condooms is niet zo ergquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een "risicodekker".
ghehehe op school maakte ik laatst een opmerking over "persoonlijke beschermings middelen" de lerares kon het niet waarderenquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een "risicodekker".
Ik vind dat wel spannend!quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, soms komt de bitch in me naar boven![]()
Condoomsquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
uit laten wonen met condooms is niet zo erg![]()
Welneequote:Op maandag 14 november 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, want jij wilt alleen maar vrolijke mensen!
quote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Condooms![]()
je voelt de helft minder....![]()
Ok... het is wel veilig , maar jezelf laten testen elk half jaar is nog beter![]()
jezelf testen is inderdaad een zeer preventief middelquote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Condooms![]()
je voelt de helft minder....![]()
Ok... het is wel veilig , maar jezelf laten testen elk half jaar is nog beter![]()
Nou ga in een hoekje zitten janken..quote:
sjoelenquote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef zapsel het volgende:
[..]
Welnee![]()
ik wil alleen mensen die niet vrolijk zijn , vrolijk maken en een potje sjoelen helpt wel!![]()
briefjes stuur je per postquote:Op maandag 14 november 2005 02:48 schreef ma_jojo het volgende:
ZELFS NIET NADAT IK HELE LIEVE BRIEFJES STUURDE VIA DE CAAAAAM!
Idd, dat is waar , maar ik neuk met condoom en laat mezelf ook nog eens testenquote:Op maandag 14 november 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]Jij bent niet helemaal lekker zeker?
Elk jaar laten testen veiliger? Neen.. is niet veiliger.. zo'n test geeft alleen maar aan dát je ook werkelijk iets hebt...
Ik nietquote:
Guttochquote:
Laat je tieten zien.. dan wil je je wel.. rarren dan he..quote:Op maandag 14 november 2005 02:48 schreef ma_jojo het volgende:
ZELFS NIET NADAT IK HELE LIEVE BRIEFJES STUURDE VIA DE CAAAAAM!
OMG!!quote:Op maandag 14 november 2005 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sjoelenvrijwilligerswerk in een verzorgingshuis lijkt me echt wat voor je.. hoef je ook niet elk jaar jezelf te testen...
oh ja, slim!quote:Op maandag 14 november 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat je tieten zien.. dan wil je je wel.. rarren dan he..
Niet willekeurig rondneuken scheelt ook al.quote:Op maandag 14 november 2005 02:53 schreef zapsel het volgende:
ik laat mezelf testen JA! zou iedereen eens moeten doen....![]()
jij begint zelf met het woord sjoelen, maar je mag van mij ook kantklossen als dat je beter ligt!quote:Op maandag 14 november 2005 02:53 schreef zapsel het volgende:
[..]
OMG!!
ga mij niet op mijn zinnen vastbinden , want daar heb ik een kenker-hekel aan!![]()
of ik nou neuk of niet , ik laat mezelf testen JA! zou iedereen eens moeten doen....![]()
En verzorgingstehuis , ik heb spw, ik zou dat zo kunnen
idd!quote:Op maandag 14 november 2005 02:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet willekeurig rondneuken scheelt ook al.
damn, dus als jij mij eens grondig los wil laten gaan, moet ik eerst ook nog een relatie met je hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
idd!
maar neuken in een relatie kan wel?![]()
Natuurlijk niet.. dat is een voorrecht dat alleen voorbehouden is aan degenen onder ons die al járen getrouwd zijn.. en dan natuurlijk ook maar 2 keer per jaar.. op één der beiden verjaardagen..quote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
idd!
maar neuken in een relatie kan wel?![]()
Sjoelen is hier in het westen neuken zegmaarquote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij begint zelf met het woord sjoelen, maar je mag van mij ook kantklossen als dat je beter ligt!
en het is vast pinnen
blij is dat ie niet getrouwd isquote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. dat is een voorrecht dat alleen voorbehouden is aan degenen onder ons die al járen getrouwd zijn.. en dan natuurlijk ook maar 2 keer per jaar.. op één der beiden verjaardagen..
mmm, als ik dus kantklossen tegen jou gebruik zegt dat genoeg dusquote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Sjoelen is hier in het westen neuken zegmaar
en kantklossen is een kansloos woord![]()
maar verder vind ik je wel lief!![]()
Je moest eens weten hoe mooi een kindje is.... ik heb er al 4 meegemaakt van mijn exen, en er is niks mooier als dat , en als t je eigen kindje is , je eigen vlees en bloed , dat is toch het mooiste wat er is?!!!quote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. dat is een voorrecht dat alleen voorbehouden is aan degenen onder ons die al járen getrouwd zijn.. en dan natuurlijk ook maar 2 keer per jaar.. op één der beiden verjaardagen..
Wie niet.. wie niet..quote:
Voor mij de komende jaren of helemaal niet.. ben ik nog helemaal niet mee bezig man..quote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe mooi een kindje is.... ik heb er al 4 meegemaakt van mijn exen, en er is niks mooier als dat , en als t je eigen kindje is , je eigen vlees en bloed , dat is toch het mooiste wat er is?!!!![]()
Als je dat woord zecht, snap ik het vast nietquote:Op maandag 14 november 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mmm, als ik dus kantklossen tegen jou gebruik zegt dat genoeg dus
Een kindje van jezelf is heel tof hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor mij de komende jaren of helemaal niet.. ben ik nog helemaal niet mee bezig man..
nee, kantklossen was bedoeld als kantklossen...quote:Op maandag 14 november 2005 03:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
Als je dat woord zegt, snap ik het vast niet
maar het zal wel hetzelfde zijn als brommers kieken![]()
![]()
dat vind jijquote:Op maandag 14 november 2005 03:08 schreef zapsel het volgende:
[..]
Een kindje van jezelf is heel tof hoor![]()
Ik kan dus niet kantklossenquote:Op maandag 14 november 2005 03:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, kantklossen was bedoeld als kantklossen...
Dat vind ik dus een KUT-gedachte!! er is er een bij mijn ex mislukt , en dat was verre van tof!! het was een miskraam en ik was daar serieus kapot van.... ik wil dat ook nooit meer meemaken!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 03:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat vind jij
ik maak ze liever en hoop steeds dat het mislukt is![]()
waarom is dat een KUT-gedachte? ik wil geen kinderen! klaar! en ik neuk ook niet omdat ik kinderen wil, ik neuk omdat ik het lekker vind!quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een KUT-gedachte!! er is er een bij mijn ex mislukt , en dat was verre van tof!! het was een miskraam en ik was daar serieus kapot van.... ik wil dat ook nooit meer meemaken!!!!!
Niet zwanger (willen) raken is iets anders dan een miskraam lieverd.. heel iets anders..quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een KUT-gedachte!! er is er een bij mijn ex mislukt , en dat was verre van tof!! het was een miskraam en ik was daar serieus kapot van.... ik wil dat ook nooit meer meemaken!!!!!
sommige mensen moet je ook alles voorkauwenquote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet zwanger (willen) raken is iets anders dan een miskraam lieverd.. heel iets anders..
Dat respecteer ik ook , maar je zei dat je hoopt dat t elke keer mislukt , en dat schoot ff in het verkeerde keelgat, solly.....quote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom is dat een KUT-gedachte? ik wil geen kinderen! klaar! en ik neuk ook niet omdat ik kinderen wil, ik neuk omdat ik het lekker vind!
had je toch die condooms wat langer moeten gebruiken... dan had je jezelf wat verdriet kunnen besparenquote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat respecteer ik ook , maar je zei dat je hoopt dat t elke keer mislukt , en dat schoot ff in het verkeerde keelgat, solly.....
het doet namelijk veel pijn als je geen kindje wilt , je vriendin zegt dat ze de pil slikt , en dat niet doet , er komt een miskraam uit , en dat doet echt zeer , een stukje van jezelf wat doodgaat!!
we laten ons allemaal wel eens meeslepen, maar onthou goed dat je eigen interpretatie ook mee speelt, iemand kan het anders bedoelen dan jij het interpreteert...quote:Op maandag 14 november 2005 03:20 schreef zapsel het volgende:
Sorry, er kwam wat omhoog , en ja sorry dat dat mij zoveel doet......
Als je vriendin zegt dat ze de pil slikt en liever heeft dat je t zonder condoom doet , dan geloof je dat... een stukje vertrouwen dus..... en als je erachter komt dat die vriendin helemaal niet de pil slikt, en een miskraam krijgt , dan ga je wel nadenken enzo....quote:Op maandag 14 november 2005 03:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
had je toch die condooms wat langer moeten gebruiken... dan had je jezelf wat verdriet kunnen besparen
Idd... goffer!!! jij hebt altijd gelijkquote:Op maandag 14 november 2005 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
we laten ons allemaal wel eens meeslepen, maar onthou goed dat je eigen interpretatie ook mee speelt, iemand kan het anders bedoelen dan jij het interpreteert...
door mijn verstand te gebruiken!quote:Op maandag 14 november 2005 03:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
Idd... goffer!!! jij hebt altijd gelijkvertel?...... hoe doe je dat?
![]()
mijn verstand is mega-complex..... en heeft herinneringen........quote:Op maandag 14 november 2005 03:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
door mijn verstand te gebruiken!
mijn verstand is een grijze massa en doet niet aan herinneringen...quote:Op maandag 14 november 2005 03:37 schreef zapsel het volgende:
[..]
mijn verstand is mega-complex..... en heeft herinneringen........
en ik wil dat niet eens uitleggen![]()
voeg me maar toe op msn!....
Ik vind jouw soms engquote:Op maandag 14 november 2005 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn verstand is een grijze massa en doet niet aan herinneringen...![]()
zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 14 november 2005 03:42 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik vind jouw soms engomdat je best hard kan overkomen , en ik dat niet gewend ben
Ik heb een optie voor je!quote:Op maandag 14 november 2005 03:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
en als je het niet gewend bent, dan ben ik bang dat je nog heel veel staat te wachten in de grote boze wereld!
quote:Op maandag 14 november 2005 03:46 schreef Bartje71 het volgende:
Als je het wel gewend bent ook Mrs hard-van-buiten-zacht-van-binnen
Ik leef al 28 jaar op deze planeetquote:Op maandag 14 november 2005 03:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
en als je het niet gewend bent, dan ben ik bang dat je nog heel veel staat te wachten in de grote boze wereld!
het is niet mijn stijl om alles met de mantel der liefde te bedekken, soms moet je bikkelhard zijn...quote:Op maandag 14 november 2005 03:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb een optie voor je!
gewoon tegen iedereen lief zijn!![]()
dat maakt t leven nog veel beter!
Ik zou niet willen dat mensen een verkeerde indruk van je krijgenquote:Op maandag 14 november 2005 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik verwachtte je al een tijdje![]()
teveel fans is ook niet goedquote:Op maandag 14 november 2005 03:49 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat mensen een verkeerde indruk van je krijgen![]()
![]()
nee, merk het, alles slaat dood als het plots over mij gaatquote:Op maandag 14 november 2005 03:58 schreef Bartje71 het volgende:
Maak je daar voorlopig maar geen zorgen om
quote:Op maandag 14 november 2005 04:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, merk het, alles slaat dood als het plots over mij gaat![]()
Zozo mén, je lijkt mij wel.quote:
M'n moederquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zozo mén, je lijkt mij wel.
Ben je vrij ofzo?
Heb jij werk trouwens?quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zozo mén, je lijkt mij wel.
Ben je vrij ofzo?
Niet nog eentjequote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef the_real_joontje het volgende:
frikandellen de gekste !!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 14 november 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
Mary had a little BeF,
Little lamb, little BeF,
Mary had a little BeF,
Its coat was yellow as beer
And everywhere that Mary went,
Mary went, Mary went,
Everywhere that Mary went
The BeF was sure to go
It followed her to school one day
School one day, school one day
It followed her to school one day
Which was against the rules.
It made the children eat and eat,
Laugh and play, eat and drink,
It made the children eat and drink
To see a BeF at school
And so the teacher ate it itself,
Ate it itself, ate it itself it,
And so the teacher ate it itself,
But still it lingered near
And BeF waited patiently about,
Patiently about, patiently about,
And waited patiently about
Till Mary did appear
"Why does BeF love Mary's boobies so?"
Love Mary's boobies so? Love Mary's boobies so?
"Why does the lamb love Mary's boobies so?"
The eager children cry
"Why, Mary loves her boobs, you know."
Loves the boobs, you know, loves the boobs, you know
"Why, Mary loves the boobs, you know."
The teacher did reply
Nee, dat trekt lekker de aandacht, op een poster moet wel naakt zitten, mooi naakt, dat trekt aandacht.quote:Op maandag 14 november 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]Een postertje voor waterpolo..
Zónder nakende mensen..
Whehehehehe.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
Tss, wat een kutwijf.quote:
Ga je nu op haar wc rukken?quote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhm jah, vandaar dat ik gisteravond een collega opgepikt heb die ik nog niet kende en van de week langs ga....
quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, soms komt de bitch in me naar boven![]()
Dan wil ik wel hoor.quote:
ik heb zo aan je gedacht vannachtquote:Op maandag 14 november 2005 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[/teruglees+reactieposten]
Wat lief.quote:Op maandag 14 november 2005 17:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb zo aan je gedacht vannacht![]()
Neuk... of wacht, je bent een gozer.quote:Op maandag 14 november 2005 17:14 schreef cerror het volgende:
Jezus wat stel overgeile usertjes.
Af....koest....down boy!quote:Op maandag 14 november 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuk... of wacht, je bent een gozer..
dat noem ik geen flirtenquote:Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat lief.. Maar wat ik las was dat je aan het flirten was met anderen. Iets over uitgewoond worden.
.
Het was zoiets van 'Dus als ik wil dat je me neukt moet ik eerst een relatie met je' dat was gewoon een open solicitatie.quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat noem ik geen flirten
en als je goed gelezen hebt, was het midden in een discussie.. ik heb mij niet aangeboden om uitgewoond te worden!
ik wil niet met hem neukenquote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was zoiets van 'Dus als ik wil dat je me neukt moet ik eerst een relatie met je' dat was gewoon een open solicitatie..
ja we moeten nog even warm draaien, dalijk is het weer tofquote:
Ik heb wel (quote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja we moeten nog even warm draaien, dalijk is het weer tof
Ik m'n moeder heeft nog een fles amarettoquote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb wel () 3 halve litertjes voor vannaaf.
Dus misschien word het wat drukker ja.
Zie jij het verband, ik niet namelijk.
Jou kunnen we opdweilen vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik m'n moeder heeft nog een fles amaretto
Gister viel het toch ook wel mee, toen had ik der andere fles opquote:
Dan moet ik je maar vertrouwen he.quote:Op maandag 14 november 2005 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik wil niet met hem neuken
heb toch ook nog wat gezegd over interpretatie???
Nou... ik heb ales geleen en was er nog voor een deel bij, je was iig niet echt helemaal je normale 60%.quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gister viel het toch ook wel mee, toen had ik der andere fles op
dank jequote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet ik je maar vertrouwen he..
Dat van imberr....quote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou... ik heb ales geleen en was er nog voor een deel bij, je was iig niet echt helemaal je normale 60%..
Ik had gister ook even de drang om wat te rellen in PUB SC.quote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat van imberr....komop..... bovendien was ik in 3789032718904 msn gesprekken
Ja ik weet niet hoor, maar soms is het zo ontiegelijk aan het kriebelen, net alsof je gewoon fokking geil bent, dan moet je gewoon ff.... en dat is dan soms nog wel een ban waard ookquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had gister ook even de drang om wat te rellen in PUB SC.
Héhé geweldige noten.
ps: jammer dat ik die printscreens niet heb van zaterdagnacht camsessie met d'r
Ik kan d'r nog steeds posten.quote:Op maandag 14 november 2005 18:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar soms is het zo ontiegelijk aan het kriebelen, net alsof je gewoon fokking geil bent, dan moet je gewoon ff.... en dat is dan soms nog wel een ban waard ook
Die was erg heerschend Cquote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
lucky you..quote:
Ja hee, niet alleen negatief doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, niet alleen negatief doen.
Strikje doet 't 'm... had ook een kersje kunnen zijn trouwens.
Néééééée hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]Maar kliekjes vorming
is geen sprake van
Ze kreeg de kans om in de groep te vallen, we begonnen niet gelijk met bashenquote:
Het was eerder gevorderd bekritiseren.quote:Op maandag 14 november 2005 18:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze kreeg de kans om in de groep te vallen, we begonnen niet gelijk met bashen
Onderbouwd met argumentenquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Het was eerder gevorderd bekritiseren.
Bingo was his name-o.quote:
op r'dam CSquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef DeLeider het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)7b2372e191218a95b206dat moet ik hebben
Wat een geniaal ding, echt, de gezichten op school van die mensne die altijd stoer willen pimpen met de hipste telefoons en mensen willen bashen die een andere teleoofn hebben enzo, let 'm bash, en dan dat hij aangesloten is op de nieuwste hipste telefoon.quote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef DeLeider het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)7b2372e191218a95b206dat moet ik hebben
quote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding, echt, de gezichten op school van die mensne die altijd stoer willen pimpen met de hipste telefoons en mensen willen bashen die een andere teleoofn hebben enzo, let 'm bash, en dan dat hij aangesloten is op de nieuwste hipste telefoon..
Die heeft een gast van m'n klas.quote:
Bij mij welquote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef rompompom het volgende:
"Denk eens aan de gezichten als je polyfone beltoon afgaat en je deze hoorn in je hand neemt!"
Whehehe! Heerschend! Jammer dat-ie waarschijnlijk niet in je beinnenzak past
quote:Op maandag 14 november 2005 19:56 schreef cerror het volgende:
Vanavond Bruce Allmighty geloof ik.
En Coupling zometeen. 14.hiv
quote:Op maandag 14 november 2005 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
! Goed dat je het zegt!
Wacht. Wat doe ik hier ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |