quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:KHeb de heeeeeeeeeeeele nacht liggen dromen van je lijf van je kont lovebear
Niet in staat een goed lopende nederlandse zin te maken! NEGEREN!!!quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:KHeb de heeeeeeeeeeeele nacht liggen dromen van je lijf van je kont lovebear
Dat heb ik bij One van U2 en Heaven van Bryan Adamsquote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik niet naar luisteren zonder te huilen, nadat ik het bij de begrafenis van een 28-jarige collega gehoord heb.
Verneukt het de lay-out? In Firefox past ie net en daarop had ik hem ook afgesteldquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
@Falco
Oh-oh-oh-oh-oh-oh! AAAH! Bzzz
Kort es effe in....
of een heel goede NIX-factor auditie. Bekijk het graag postiefquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Shirley het volgende:
Die Joost! Het lijkt wel een slechte Idols auditie!
quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Verneukt het de lay-out? In Firefox past ie net en daarop had ik hem ook afgesteld
als Tjeerd Oosterhuis Joost had gekregen als kandidaat had die een wegtrekker gehad en uit de muziekbusiness gestapt!quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
of een heel goede NIX-factor auditie. Bekijk het graag postief![]()
helemaal mee eens lieske zingt niet slecht als je het vergelijkt met de rest.quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die microfoon moeten ze merken en in het vervolg altijd aan Nathalie geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |