quote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
En karaoken én Fok zo traag: da's wat te veel van het goede.
Ik ga even wat anders doen.
quote:
Moet je echt even zoeken dan. Is erg mooiquote:Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Mooie tekst. Ken veel Clouseau-nummers, maar deze niet.
Ja, inderdaad ik hoor haar helemaal niet...en die van Natte Lie staat op max volume.. :quote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
De microfoon van LIeske staat gewoon uit volgens mij.
Het is een complot.quote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
ik ken alleen de clouseau uitvoeringquote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is van Raymond van 't Groenewoud!
klopt rob hoor ik gelukkig nu ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Die klinkt het minst slechtquote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
Hé, een stem klinkt wel aardig. Wie is dat? Ingrid?
OKquote:Op zondag 13 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
ik denk dat er nu ongeveer een cap van scan aankomt,.....
kan ze die dan ajb aan nathalie geven.....quote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Kan ik niet naar luisteren zonder te huilen, nadat ik het bij de begrafenis van een 28-jarige collega gehoord heb.quote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef D.Rose het volgende:
Passie van Clouseau is ook mooi
*herinneringen aan heeft
Die microfoon moeten ze merken en in het vervolg altijd aan Nathalie gevenquote:
Ik had eigenlijk die van Lieske verwacht waar het beeld in haar ogen reflecteerden en er een blauwe glans omheen kwam ...quote:
Dacht ik al.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:KHeb de heeeeeeeeeeeele nacht liggen dromen van je lijf van je kont lovebear
Niet in staat een goed lopende nederlandse zin te maken! NEGEREN!!!quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:KHeb de heeeeeeeeeeeele nacht liggen dromen van je lijf van je kont lovebear
Dat heb ik bij One van U2 en Heaven van Bryan Adamsquote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik niet naar luisteren zonder te huilen, nadat ik het bij de begrafenis van een 28-jarige collega gehoord heb.
Verneukt het de lay-out? In Firefox past ie net en daarop had ik hem ook afgesteldquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Bocaj het volgende:
@Falco
Oh-oh-oh-oh-oh-oh! AAAH! Bzzz
Kort es effe in....
of een heel goede NIX-factor auditie. Bekijk het graag postiefquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Shirley het volgende:
Die Joost! Het lijkt wel een slechte Idols auditie!
quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Verneukt het de lay-out? In Firefox past ie net en daarop had ik hem ook afgesteld
als Tjeerd Oosterhuis Joost had gekregen als kandidaat had die een wegtrekker gehad en uit de muziekbusiness gestapt!quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
of een heel goede NIX-factor auditie. Bekijk het graag postief![]()
helemaal mee eens lieske zingt niet slecht als je het vergelijkt met de rest.quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die microfoon moeten ze merken en in het vervolg altijd aan Nathalie geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |