iedereen stuurt 1 onderbroekje op naar de persoon op nr.1quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef Schmurf het volgende:
wat een leuk idee!
ik vraag me toch altijd af hoe zoiets nou werkt... je kan niet 36 broekjes voor de prijs van 1 krijgen zonder dat mensen verlies lijden lijkt mehoe maak je van geld 36x zoveel?
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
iedereen stuurt 1 onderbroekje op naar de persoon op nr.1
de nr.1 wisseld steeds zoals in de tekst staat. Dus als het loopt zoals het moet lopen en echt iedereen koopt iets. Dan krijgt iedereen 36 broekjes. Maar ik ga er niet vanuit dat echt 36 mensen iets gaan opsturen. Maar toch wel de helft.
snap je het ongeveer?
dat is mogelijk ja, nu nog niks over gehoordquote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.
sokkenquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef HoSeong het volgende:
Teeering, die had je vroeger ook met sokken enzo
idd, want dit is een soort [iramidespel met slipjes...quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.
quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk lekker wijf zeg.
Ze zijn juist toch niet gedragen? Nieuwe slipjes met het prijskaartje er nog aanquote:Op maandag 14 november 2005 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar moet je er serieus aan denken om gedragen ondergoed aan te hebben?
Hmm jah overheengelezen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ze zijn juist toch niet gedragen? Nieuwe slipjes met het prijskaartje er nog aan
jezelf pijpen, nee das tofquote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
lol. weer een stel eenzame rukkers die meedoen.
quote:
vind je?quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Met alle labeltjes er nog aanquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef Skv het volgende:
Heerlijke ouwe oma-lange-onderbroek vol remsporen en zaadresten opsturen.
gek he, als je zelf niks opstuurt kun je toch ook nooit iets ontvangenquote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Nastybtch het volgende:
Dat werkt niet![]()
mijn beste vriendin had het ook gedaan, en ik ben ontzettend ondergoedfreak, maar ik dacht toch van: nee, mensen zullen dat heus niet ook gaan doen. En ik had gelijk, want ik heb nog niks ontvangen, maar ook niks gestuurd![]()
xxx
Inderdaad, wel een piramidespel. Maar een onschuldige variant!quote:Op maandag 14 november 2005 11:37 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het wel een van de leukere eigenlijk
Wel proberen wat te krijgen dus, maar zélf te gierig om geld uit te gevenquote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Nastybtch het volgende:
Tuurlijk wel, want het was bij mij een doorstuurmailen je moet het sturen naar degene die op de 1e plek staat, en daar had ik niks naar gestuurd, maar ik had wel het mailtje ingevuld en naar andere mensen gestuurd. Maar mijn beste vriendin had het dus wel gedaan en zij heeft inderdaad niks gehad, dus de kans is klein denk ik, dat mensen ook serieus wat sturen, al vind ik het idee echt super, ik zou het wel doen maar omdat je weet dat anderen het zeker niet doen doe ik het ook niet.
Kusje,
Je moest er toch 6 opsturen? Dus je krijgt er 6 voor de prijs van 1, en dat 6 keer.quote:Je krijgt 36 onderbroekjes voor de prijs van 1
of jij kunt niet rekenen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef daNpy het volgende:
Ze kunnen niet echt rekenen.
[..]
Je moest er toch 6 opsturen? Dus je krijgt er 6 voor de prijs van 1, en dat 6 keer.
Dat zal inderdaad naar verloop van tijd het geval zijn; echter voor ze weer bij jou terugkomen is het spel al doodgebloed. Het werkt als een soort piramidespel en dus klopt het wel bij benadering dat je er maar 1 hoeft op te sturen, uiteraard zul je dan op een gegeven moment tegen de grenzen aanlopen en zullen mensen weer bij jou terugkomen omdat ze geen nieuwe spelers kunnen vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:32 schreef Waterkipje het volgende:
ja leuk maar je moet dus ook 36 broekjes opsturen om er 36 te krijgen
anders kan nooit iedereen maar 1 opsturen en 36 terug krijgen..
Hij wordt eerst steeds groter ja, maar als het echt een succes wordt zal de kans daarna weer afnemen naarmate de pool van potentiële nieuwe deelnemers leger raakt.quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef Rio het volgende:
Eens. Dat is de hele opzet van een pyramidespel, doordat jij er zes nieuwe mensen bij betrekt wordt het aantal deelnemers steeds groter en de kans dat jij voor je moeite uiteindelijk betaalt krijgt (en dus in de ideale situatie 35 onderbroeken winst maakt) steeds groter. De kans op succes hangt echter af van de bereidwilligheid van de mensen die na jou deelnemen.
Tis te hopen dat er ook een Engelstalige brief bijzit anders gaat het wel erg snel idd als je je beperkt tot NL.quote:Op maandag 14 november 2005 14:22 schreef Rio het volgende:
Sterker nog: de kans op succes neemt van het begin af aan al af, juist omdat de 'markt' heel snel verzadigd.
vanochtend zijn pas 3 brieven op de bus gegaan, dus duurt nog ff voordat ik wat kan verwachtenquote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hey snoppie, heb je nou al wat binnen gehad dan?
Volgens mij krijg je echt vage strings en hipsters (:9) toegestuurdWel een super idee trouwens
Ben wel benieuwd of het werkt, moet je me zeker even laten wetenquote:Op maandag 14 november 2005 15:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vanochtend zijn pas 3 brieven op de bus gegaan, dus duurt nog ff voordat ik wat kan verwachten
Mijn boxershorts zijn niet echt vrouwlijkquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef snopprinses het volgende:
wel een vrouwelijke boxershort he
als ik iets binnen heb, vermeld ik het wel ff hier ;p
allemaal naar mij sturen, dan heb ik er 72quote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Mijn boxershorts zijn niet echt vrouwlijk
Maar je moet toch een nieuwe opsturenDan kan ik wel langs de Hunkermöller gaan ofzo, altijd leuk
Maarja... dan krijg ik als het meezit 36 hipsters en strings, wat moet ik daar nou weer mee!
Wat moet je met 72 stuks ondergoed?quote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
allemaal naar mij sturen, dan heb ik er 72![]()
elke dag een nieuwe aantrekkenquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Wat moet je met 72 stuks ondergoed?
En misschien pas jij mijn onderbroekjes wel helemaal niet![]()
Heb jij maat xs/squote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
elke dag een nieuwe aantrekken
maar je moet ook nieuwe kopen! en dan natuurlijk maat xs/s opgeven
ik ben maar een kleintjequote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Heb jij maat xs/s
Geeneens een big ass
quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef snopprinses het volgende:
1,59
maarrrr ik heb nog mensen nodig! weet jij niet nog wat meiden die mee willen doen? ^^
ohhh..zou je misschien iets kunnen regelen dat ik dan ff hun adressen krijgquote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo he, zo klein kom je ze niet vaak tegen... Ach ja, klein maar fijn he![]()
Ik had echt niet door op je foto's dat je zo klein bent![]()
Edit: Ja, denk wel dat ik een paar meiden ken die wel mee zouden doen
Hmmm... ik ben er wel voor te vinden... Omdat ik je wel magquote:Op maandag 14 november 2005 16:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhh..zou je misschien iets kunnen regelen dat ik dan ff hun adressen krijgals ze mee willen doen
je hebt mailquote:Op maandag 14 november 2005 16:38 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben er wel voor te vinden... Omdat ik je wel mag
Mail me maar, dan kijk ik er vanavond nog wel even naar.
boxers hotpantsquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef snopprinses het volgende:
wel een vrouwelijke boxershort he
als ik iets binnen heb, vermeld ik het wel ff hier ;p
Hou het maar op zeemanslips. Hema is nog te duur.quote:Op maandag 14 november 2005 20:12 schreef ThE_ED het volgende:
Jullie hopen natuurlijk op allemaal mooie originele tanga's, maar de kans is groot dat als je er al krijgt het van die goedkope hemaslips zijn.
Je hoeft er idd maar 1 op te sturen; naar degene van wie je hem krijgtquote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
of jij kunt niet rekenen.
jij stuurt er 1 op, naar de persoon op nr.1
dan stuur je de brief door naar 6 personen waar jouw nr.2 op nr.1 staat
deze 6 personen sturen de brief ook naar 6 personen, dat zijn dus 36 personen met jouw adres op nr.1
neen, naar het meisje die de brief naar het meisje stuurde die de brief naar jou stuurdequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoeft er idd maar 1 op te sturen; naar degene van wie je hem krijgt
Moeilijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen, naar het meisje die de brief naar het meisje stuurde die de brief naar jou stuurde
Haha, het kaartje moet erbij. Dus gedragen zijn ze nog niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef neo2000 het volgende:
Wel je fotoboek updaten he, met al die pics..En je hebt het niet van mij,maar ik zou toch eerst inderdaad ff checken snuffelen..?
of ze wel nieuw zijn..
Wel lekker warm by the way, 36 strings over elkaar aantrekken..Wat verwacht je dan, als je "Girls Only" in je TT zet..?
Liev..quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef snopprinses het volgende:
1,59
maarrrr ik heb nog mensen nodig! weet jij niet nog wat meiden die mee willen doen? ^^
en heb je al iets gekregen?quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef snopprinses het volgende:
als je het ff rustig doorleest snap je misschien wel dat je er maar 1 hoeft op te sturen en hoe het komt dat je er 36 krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |