iedereen stuurt 1 onderbroekje op naar de persoon op nr.1quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef Schmurf het volgende:
wat een leuk idee!
ik vraag me toch altijd af hoe zoiets nou werkt... je kan niet 36 broekjes voor de prijs van 1 krijgen zonder dat mensen verlies lijden lijkt mehoe maak je van geld 36x zoveel?
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
iedereen stuurt 1 onderbroekje op naar de persoon op nr.1
de nr.1 wisseld steeds zoals in de tekst staat. Dus als het loopt zoals het moet lopen en echt iedereen koopt iets. Dan krijgt iedereen 36 broekjes. Maar ik ga er niet vanuit dat echt 36 mensen iets gaan opsturen. Maar toch wel de helft.
snap je het ongeveer?
dat is mogelijk ja, nu nog niks over gehoordquote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.
sokkenquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef HoSeong het volgende:
Teeering, die had je vroeger ook met sokken enzo
idd, want dit is een soort [iramidespel met slipjes...quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ja maar dat kan niet oneindig doorgaan. op een bepaald moment zullen er mensen zijn die niks opgestuurd krijgen, en die maken verlies. het werkt alleen als iedereen constructief mee blijft kopen en opsturen. en na een tijdje zullen de mensen 'op' zijn.
quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk lekker wijf zeg.
Ze zijn juist toch niet gedragen? Nieuwe slipjes met het prijskaartje er nog aanquote:Op maandag 14 november 2005 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar moet je er serieus aan denken om gedragen ondergoed aan te hebben?
Hmm jah overheengelezen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ze zijn juist toch niet gedragen? Nieuwe slipjes met het prijskaartje er nog aan
jezelf pijpen, nee das tofquote:Op maandag 14 november 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
lol. weer een stel eenzame rukkers die meedoen.
quote:
vind je?quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk lekker wijf zeg.
Met alle labeltjes er nog aanquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef Skv het volgende:
Heerlijke ouwe oma-lange-onderbroek vol remsporen en zaadresten opsturen.
gek he, als je zelf niks opstuurt kun je toch ook nooit iets ontvangenquote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Nastybtch het volgende:
Dat werkt niet![]()
mijn beste vriendin had het ook gedaan, en ik ben ontzettend ondergoedfreak, maar ik dacht toch van: nee, mensen zullen dat heus niet ook gaan doen. En ik had gelijk, want ik heb nog niks ontvangen, maar ook niks gestuurd![]()
xxx
Inderdaad, wel een piramidespel. Maar een onschuldige variant!quote:Op maandag 14 november 2005 11:37 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het wel een van de leukere eigenlijk
Wel proberen wat te krijgen dus, maar zélf te gierig om geld uit te gevenquote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Nastybtch het volgende:
Tuurlijk wel, want het was bij mij een doorstuurmailen je moet het sturen naar degene die op de 1e plek staat, en daar had ik niks naar gestuurd, maar ik had wel het mailtje ingevuld en naar andere mensen gestuurd. Maar mijn beste vriendin had het dus wel gedaan en zij heeft inderdaad niks gehad, dus de kans is klein denk ik, dat mensen ook serieus wat sturen, al vind ik het idee echt super, ik zou het wel doen maar omdat je weet dat anderen het zeker niet doen doe ik het ook niet.
Kusje,
Je moest er toch 6 opsturen? Dus je krijgt er 6 voor de prijs van 1, en dat 6 keer.quote:Je krijgt 36 onderbroekjes voor de prijs van 1
of jij kunt niet rekenen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef daNpy het volgende:
Ze kunnen niet echt rekenen.
[..]
Je moest er toch 6 opsturen? Dus je krijgt er 6 voor de prijs van 1, en dat 6 keer.
Dat zal inderdaad naar verloop van tijd het geval zijn; echter voor ze weer bij jou terugkomen is het spel al doodgebloed. Het werkt als een soort piramidespel en dus klopt het wel bij benadering dat je er maar 1 hoeft op te sturen, uiteraard zul je dan op een gegeven moment tegen de grenzen aanlopen en zullen mensen weer bij jou terugkomen omdat ze geen nieuwe spelers kunnen vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:32 schreef Waterkipje het volgende:
ja leuk maar je moet dus ook 36 broekjes opsturen om er 36 te krijgen
anders kan nooit iedereen maar 1 opsturen en 36 terug krijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |