En nou reageert ze niet meer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nog niet meer met haar gesproken eigenlijk![]()
Had tegen haar gezegd dat ze het maar moest zeggen als ze wist wanneer ze wel kon.. vraag me af of ik dat ooit nog te horen zal krijgen![]()
Hoe is het eigenlijk met OPM's date.. al in een gevorderd stadium?![]()
(Tijd niks meer over gelezen, of heb ik iets gemist?)
en bwt, Rebbeltje en richardgie misschien? Durf niet te beweren dat zij 'oud' zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb net een nieuwe voorbandquote:Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Martie.
De man geeft ook stuntlessen, dus misschien ruilhandel?
Nou ik zie haar niet zo vaak op msn, thats allquote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En nou reageert ze niet meer?Dat klinkt niet al te best jongen.
![]()
Hoe is het met je hotelstudie? Je komt er wel uit zo? Moet het persé een hotel zijn? Of is een park zoals Landal Greenparks wat? 45-plussers willen volgens mij voornamelijk graag fietsen en wandelen. Misschien handig om mee te nemen naar je speurtocht.![]()
Ik heb het wel over excessen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Was jij niet diegene die een zwarte vlag kreeg?
Denkende "hmm, wat nou afremmen, dit is het moment om de achterstand te verkleinen" Overigens, dit is niet een manier om erlangs te komen, maar om het spannender te maken
*streept Pepijn weg
*
quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
...en vervolgens ramt die persoon je de volgende bocht vol achterin, dan vind ik dat niet grappig.
Maar ja we moesten nog steeds een bats meet houden.![]()
als je tegen hun net zo doordramt over bepaalde dingen als dat je hier doet over KOPPEL dan kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ze al meerdere malen gewaarschuwd dat ze de hoofdprijs betaalden.
Maar ze luisteren net zo goed naar mij als de Fok! MC leden.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
Tijd om wat nuttigs te doen
[afbeelding]
Damn, verzin die zo even omdat ik dat echt vind, maar hij lijkt heel erg hier op.quote:Dring the fastest time is an art.![]()
Ook een uitspraak van de man.quote:"I am an artist. The track is my canvas, and the car is my brush."
Die is eigenlijk maar zo zo, zal toendertijd wel leuk zijn geweest.quote:"Lesbian Ninjas: first they kick ass, and then they lick ass."
Dat lijkt me wel een leuk feestje.quote:Op maandag 14 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
Tijd om wat nuttigs te doen
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 14:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
en bwt, Rebbeltje en richardgie misschien? Durf niet te beweren dat zij 'oud' zijn![]()
Maar wel dat ze de oudsten van FokMC zijn (toch?)
maar vallen allemaal niet in jouw doelgroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee we gaan niet slaan![]()
![]()
Hehe doet me denken aan 1 van de keren dat ik kartte.. een vriend van me stond achterstevoren op het midden van de baan. Hij stond beneden aan de heuvel. Ik kwam net de heuvel op, zag hem zo staan. Ik vol gas de heuvel af, met zo'n 60 km/u boorde ik me in het gaatje tussen hem en de boardingquote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een zwarte vlag kreeg?
Denkende "hmm, wat nou afremmen, dit is het moment om de achterstand te verkleinen" Overigens, dit is niet een manier om erlangs te komen, maar om het spannender te maken
*streept Pepijn weg
*
quote:Afgelopen zondag dus weer wezen kijken bij de Maasvlakte. In principe staat er bij het laatste kruispunt dat het een gesloten verklaring is. Er stond op die plek deze keer een politie busje. Het was super druk en er stond zelfs een kraampje voor broodjes en patat etc. ik zou iemand ophalen als er geraced zou worden dus ik reed gelijk weer terug en ben even gestopt bij het politie busje en vroeg wat er precies aan de hand was.. Ze zaten met een verrekijker en een notitie boekje alle kentekens op te schrijven! Ik stond er dus ook al op.:( 45 euro voor inrijden van een gesloten verklaring. Ik heb vriendelijk gevraagd of mijn kenteken weggehaald kon worden omdat ik weer weg ging en alleen maar even wilde kijken wat er nou allemaal gebeurde. En zo ben ik doorgestreept.
Als er politie staat kan je dus maar beter omkeren of als je 45 euro niet veel vind voor een avondje kijk plezier kan je doorrijden.
Tip 1: Ga met meerdere tegelijk langs het busje, zo kan de agent niet ieder nummerbord oplezen.:)
Tip 2: Ga er zo hard langs dat hij je nummerbord niet kan zien en zet je verlichting even uit zodat je nummerbord niet verlicht is.})
Ik ga er niet meer heen denk ik. Voor dat geld rijd ik liever 2 tanks leeg op mijn eigen motor.:]
Waar dan precies? Bij die lus aan het eind of waar ze aan het crossen waren? Of overalquote:Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hier waren wij dit jaar met de stuntelmeet, en ook met de wintermeet vorig jaar ter gelegenheid van Raus.![]()
[..]
![]()
Je zou het dus ook alsvolgt kunnen omschrijven:quote:Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hier waren wij dit jaar met de stuntelmeet, en ook met de wintermeet vorig jaar ter gelegenheid van Raus.![]()
[..]
![]()
quote:
Dat moet ik eens uitzoeken, maar je hebt een hele grote kans dat je hier illegaal staat ja.quote:Op maandag 14 november 2005 14:59 schreef hicham het volgende:
Waar dan precies? Bij die lus aan het eind of waar ze aan het crossen waren? Of overal
Geen liga's meer op de maasvlakte?
[afbeelding]
Ik zie de win-win situatie niet helemaal, of te weinig laten we maar zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
Je zou het dus ook alsvolgt kunnen omschrijven:
Elke zondag wordt er een benefiet-optreden gegeven door (inter-)regionale motorrijders. De opbrengst is volledig voor de Politie. Hierdoor kan de politie uitgerust worden met modernere apparatuur.
De dienstdoende agenten nemen VIP-plaatsen zodat ze het hele evenement goed kunnen overzien![]()
IMGP3892.AVI uit de Suntel Popijn meet serie natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
En wat is de bron van dit matige, maar wel leuke plaatje?![]()
Ben nog altijd dichter bij de 40 als 45quote:Op maandag 14 november 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je onder langggggggg verstaat
![]()
En op een schaal van 35 - 45?quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef RB het volgende:
[..]
Ben nog altijd dichter bij de 40 als 45![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |