quote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst maar eens Sint
dank u, maar zouden ze op dezelfde grootte kunnen blijven zoals ik ze aangeleverd heb?quote:
hijs tof!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Logo?? Na avatar en zelfs avator hebben we nu weer een nieuwe benaming voor een icon.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, wel intertoys!quote:
Ze zullen allemaal misschien wel een feesticoon hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef PM-girl het volgende:
Rustig hier.....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
dank u, maar zouden ze op dezelfde grootte kunnen blijven zoals ik ze aangeleverd heb?
Whoohoo!!quote:
Dude, ze zijn vet mooiquote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef Yeahinho het volgende:
Omdat Svensational zich zo achtergesteld voelde ben ik toch maar even aan de slag gegaan.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Kiest u maar, en plaats het aub op een andere server, dan kan ik ze weer verwijderen.
Waarom was dat jouw schuld eigenlijk, dat ik door m'n photobucket-bandbreedte heen ben.
[afbeelding]
Hmm, bedankt dan alsnogquote:Op maandag 21 november 2005 08:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze zijn vet mooi!!! Nou, omdat ik die Idols-banner had aangevraagd, en ik heb 'm ook gebruikt in zeker drie topics! En toen gingen de anderen 'm ook gebruiken
.
MisterDre misschien?quote:Op maandag 21 november 2005 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie heeft mijn icoontje verwijdert !!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Creative1972 het volgende:
Van mijn avatar moet vast iets moois zijn te maken in kerstsfeer met wat sneeuw enzo![]()
Liefst in de grootte zoals hij hier staat: http://84.105.160.67/upload/uploads/avatar.jpg
Alvast mijn dank voor de maakster
quote:Op zondag 20 november 2005 17:09 schreef Dizer het volgende:
Hoi, wil er iemand hiervan een kersticoontje maken?
Misschien hetzelfde als wat ik nu heb, maar dan met een kerstboom op de achtergrond ipv sinterklaas of zo? Of heel iets anders.. mag ook
[afbeelding]
Thankyous
Dank je wel! Ziet er leuk uit !!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:04 schreef Talietje het volgende:
zou iemand van mijn icoon.... van de piet (linkse dus) de kerstman kunnen maken?
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef amaranta het volgende:
doe maar een leuke..gewoon willekeurig
springende spongebob met een mijter lijkt me wel grappig
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Leuk
Wil iemand ook nog een Sinterklaas-icoontje maken?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef placebeau het volgende:
Ik had graag vleugeltjes en een aureooltje gehad aan mijn icoon (niet bewegend graag), zodat ze eruit ziet al een engeltje.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou er iemand een Sinterklaas en Kerst versie van mijn icoontje willen maken?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef Patries86 het volgende:
Hallow!
Mijn sinterklaasicoon is toppie
Nu zou ik graag nog een kerst icoontje willen
Alvast bedankt voor de persoon die zo lief is om deze voor mij te maken![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |