dank u, maar zouden ze op dezelfde grootte kunnen blijven zoals ik ze aangeleverd heb?quote:
hijs tof!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Logo?? Na avatar en zelfs avator hebben we nu weer een nieuwe benaming voor een icon.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, wel intertoys!quote:
Ze zullen allemaal misschien wel een feesticoon hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 16:33 schreef PM-girl het volgende:
Rustig hier.....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
dank u, maar zouden ze op dezelfde grootte kunnen blijven zoals ik ze aangeleverd heb?
Whoohoo!!quote:
Dude, ze zijn vet mooiquote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef Yeahinho het volgende:
Omdat Svensational zich zo achtergesteld voelde ben ik toch maar even aan de slag gegaan.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Kiest u maar, en plaats het aub op een andere server, dan kan ik ze weer verwijderen.
Waarom was dat jouw schuld eigenlijk, dat ik door m'n photobucket-bandbreedte heen ben.
[afbeelding]
Hmm, bedankt dan alsnogquote:Op maandag 21 november 2005 08:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze zijn vet mooi!!! Nou, omdat ik die Idols-banner had aangevraagd, en ik heb 'm ook gebruikt in zeker drie topics! En toen gingen de anderen 'm ook gebruiken
.
MisterDre misschien?quote:Op maandag 21 november 2005 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie heeft mijn icoontje verwijdert !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |