...quote:Pas maar op Jappie, voor het het weet zit je in het kliekje van die BellaBeer!
lama schiet toch niet opquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ergens aan het eind van het vorige topic sprak Mauricio deze wijze woorden
[..]
...brrr
...dat zijn sjantaltruken
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF een reactie op allemaal dat gebash begint een btje iritant te woorden
Lieverd sorry moest andere post hebben uit vorige ging ff verkeerdquote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijven![]()
Tnx dat je t nog even gedaan heb.quote:Op zondag 13 november 2005 21:36 schreef Tamrah het volgende:
Kheb even iedereen in de juiste volgorde gezet ( sorry, zal de volgende keer beter opletten voordat ik post:P)
De punten van Sanne zijn mee genomen.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx dat je t nog even gedaan heb.
Foutje kan gebeuren![]()
Jep ben druk aan t denkenquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?
![]()
Ik zie net dat je er niet bij staatquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?
![]()
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Tamrah het volgende:
++ teamlead: omdat hij zo heerlijk cynisch is
++ lovebear: twordt tijd dat lovebear weer wat klimt.
-- scanman: Ik vind je geweldig, maar je gaat te hard
Wat zou je er van zeggen als jij dat nou eens even lekker voor mij deed?quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zie net dat je er niet bij staat![]()
Waarom voeg je jezelf niet nog ff toe begint op 17 punten![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jep ben druk aan t denken![]()
T moeilijkste vind ik toch de minpunten pik er gewoon iedere x maar 1tje uit
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Pinball het volgende:
ChantalC ++ Staat veel te laag.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.![]()
....even geduld... mag pas weer na 00.00 stemmen...
Tering, wat zijn de mensen hier ondankbaar. Kijk nog 's ff in het 1e topic over dit onderwerp, toen was ik nog een Held en kreegquote:Op zondag 13 november 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
++ KnurftZork: omdat hij me een lachbui bezorgde met zijn fakes
++ Frizti: vanwege de mooie shots vandaag
-- PH52: wie is dat? (sorry, er moet iemand minpunten krijgen)
Joh, pak je toch gewoon blindelings de laatste en verzin je er een lul smoes bij.quote:
Heb je daar foto's van?quote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat
Teamlead en ik mogen elkaar graag................heb hem maar weinig gehad.
[inkopper]quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de ware gezichten van de users krijgen we nu te zien![]()
Doet me denken aan dat ene TV programma... uhm.... hoe heet dat ook alweer? uhm... eh... oja! Big Brother!quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
Ja de ware gezichten van de users krijgen we nu te zien![]()
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...quote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat
Teamlead en ik mogen elkaar graag.
Maar als je ook ff de stemmen terug lees stem ik ook op anderen heb hem maar weinig gehad.
Dus die theorie gaat niet op
weer 2 punten in de pocketquote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...![]()
Ik mag iedereen wel graagquote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...![]()
Hebben we hier een mogelijke kandidaat voor BB 6?quote:Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik mag iedereen wel graag
Jou ook ja, maar af en toe moet ik toch ff de discussie met je aan als ik t niet met je eens ben![]()
wohohohoho... wat gebeurt hier... Ik zeg iets tegen lovebear en Tamrah reageert... Zeg je bent toch geen kloon van lovebear heuh?quote:
Volgens mij is henk jansen "de joost"!quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn de mensen hier ondankbaar. Kijk nog 's ff in het 1e topic over dit onderwerp, toen was ik nog een Held en kreeg![]()
. En nu al kent niemand mij. Ik ben tot PISPAAL benoemd. En bij Sportvlek kan ik ook niet meer terecht, die heb ik zelf om een shit reden minpunten gegeven.
Het wordt tijd dat er ene PISPAAL topic komt, zodat deze bash shit in de openbaarheid komt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is henk jansen "de joost"!![]()
Lieverd t ging hier over t forumquote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef Tamrah het volgende:
[quote]Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik mag iedereen wel graag ...
Ik mag hopen dat je over de BB bewoners een andere mening hebt?![]()
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
[inkopper]
Dat is een ander topic toch? Smoelenboek bb-forumers.
[/inkopper]
"verkeerd bezig"quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?
Superjoost ?![]()
"genomen"quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?
Superjoost ?![]()
Nee hoor.. was even punten aan het tellen voor je ;-)quote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wohohohoho... wat gebeurt hier... Ik zeg iets tegen lovebear en Tamrah reageert... Zeg je bent toch geen kloon van lovebear heuh?
Cynisch? ik?quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Tamrah het volgende:
++ teamlead: omdat hij zo heerlijk cynisch is
++ lovebear: twordt tijd dat lovebear weer wat klimt.
-- scanman: Ik vind je geweldig, maar je gaat te hard
Ik heb jou de punten beloofd... lovebear moet nog maar even wachten..quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Nee hoor.. was even punten aan het tellen voor je ;-)
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb jou de punten beloofd... lovebear moet nog maar even wachten..
Dat kan niet want ik ga henk punten toebedelen straks en Joost zou ik nóóit punten geven. Wel een schop of een klap voor z' harses, maar punten: nee.quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens normaal, Tanja!quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ga henk punten toebedelen straks
Niet zo'n bekkie hè, Nathalie.quote:
Jij bent nu echt grof de Menno!quote:
Kom maar in m'n poortje.quote:Op zondag 13 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent nu echt grof de Menno!![]()
Ik wil Dat Henk nog ff blijft hoor, die zorgt altijd zo goed voor de inwendige mens, en met drank op ben ik veel lieverquote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK GA STEMMEN!quote:Op zondag 13 november 2005 23:53 schreef PC eend het volgende:
Het ging net zo lekker hier![]()
Zeker de bekende stilte voor de storm![]()
Hoeveel keer per dag stem jij wel niet??quote:Op maandag 14 november 2005 00:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga stemmen
quote:Op maandag 14 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[quote]Op maandag 14 november 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
-- Demins; Ik hou niet van concurrentie
Relax, je bent geen concurrentie!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
frizti is duidelijk mijn grootste fan!
1 x per dag lolquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag stem jij wel niet??![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
frizti is duidelijk mijn grootste fan!
Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Of ik.quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Tot wanneer heeft iequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of ik.
Kom eens met een betere motivatie DOnkere CAmoufleur.![]()
Broederliefdequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??![]()
Gaat dit over het spelquote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Ah okay, it wasn't me.quote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.quote:Op maandag 14 november 2005 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dit over het spel
Kun je het even uitleggen
Ik doe niet aan teruglezen
Ah ok thnxquote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Heeft ze het overleefdquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.![]()
Ligt eraan op wiequote:Op maandag 14 november 2005 01:58 schreef Beeker het volgende:
Mag ik ook stemmen ????
Ja daar ging t niet over was gewoon toevalquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.![]()
Is er dan totaal geen klonenbeleidquote:
17 maarquote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
Zullen we als "fokkers" met zijn allen eens iets leuks doen voor Peter6000 zijn verjaardag en hem weer op de lijst zetten met 17 punten?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
Zullen we als "fokkers" met zijn allen eens iets leuks doen voor Peter6000 zijn verjaardag en hem weer op de lijst zetten met 17 punten?![]()
nomineer jij hem maarquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ach joh, geef die jongen dan ook meteen 2 punten extra cadeau voor z'n verjaardag.
Aah een lurker die plotseling de drang niet meer kan weerstaanquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Beeker het volgende:
Ik ben geen kloon
Ik kan het niet checken.quote:
Jij vindt doka niet leuk he?quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken.
Leuke klonen zouden van mij overigens best mogen, maar er zitten een paar vervelende figuren tussen.
Goed gedaan jochie.....quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef Beeker het volgende:
Isabeau ++ 2 vanwege vriend
Scanman ++2 vanwege competitie
PC eend -- 2 vanwege lurk opmerking
Isabeau: 51
Scanman: 51
Snaptnix: 43
APK:37
Flugeltje: 39
Sanne: 38
Gert 37
Pinball: 37
M-en-A : 38
PC eend: 33
Teamlead: 35
Cuall 33
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
Kribbet: 33
Versabommie: 31
Coos: 31
Milagro: 31
Lovebear: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Maurisico: 27
Demins: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Style: 25
Jappie: 25
Knurft-zork3: 23
Arcee: 23
Supermom: 23
Bus Watcher: 23
BlaBlub: 23
Muizemeis: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Falco: 21
MissHobje: 21
Kissa 21
Tamrah: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Yolande 17
Beeker 17
Kolomo: 15
Djoj: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 15
Henk.jansen: 13
Ferdii: 11
PH52: 9
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als een nieuwe in de lijst erbij komt de punten van de laagste krijgt.quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
Ik kan het niet checken.
Leuke klonen zouden van mij overigens best mogen, maar er zitten een paar vervelende figuren tussen.
Ik vind wel meer mensen niet leuk.quote:
Dat mag nu ook al niet meerquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef Beeker het volgende:
PC eend -- 2 vanwege lurk opmerking
*snaptnix van deze tactiekquote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
Peter6000 ++ Een fok verjaardagscadeau![]()
![]()
Frizti ++ voor de hulp tijdens problemen met de laptop![]()
pimutjuh -- ken ik niet![]()
Tactiek? Wat voor tactiek? Wat is dat tactiek?quote:
Doe niet zo serieusquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tactiek? Wat voor tactiek? Wat is dat tactiek?![]()
Ik niet snap.
Krijg jij de volgende keer tactiche punten erbij, dan beter?
Dan zetten we je ook weer op 17 puntenquote:
Dan zet ik mijn CU2 profiel in mijn sig.quote:Op maandag 14 november 2005 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zetten we je ook weer op 17 punten![]()
Dan neem ik afscheid van het forumquote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn CU2 profiel in mijn sig.
Doet is de tafel van 2 en dan die van 4quote:Op maandag 14 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal morgen mijn punten gaan verdelen, zal moeilijk zijn maar iedereen komt aan de beurt vanwege de lieve woorden.
Wat ik niet helemaal begrijp, je begint op 17 en je kan + 2 of -2 uitdelen?
Hoe is het dan mogelijk om ooit op een even getal uit te komen zoals: Sanne : 38 en M-en-A : 38![]()
Ik had begrepen dat je alleen 2 punten mocht geven (+ of -) maar een enkele punt mag dus schijnbaar ook, weer wat geleerd op dit vroege uurquote:Op maandag 14 november 2005 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is de tafel van 2 en dan die van 4en dan die van 1
![]()
Joepiequote:Op maandag 14 november 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had begrepen dat je alleen 2 punten mocht geven (+ of -) maar een enkele punt mag dus schijnbaar ook, weer wat geleerd op dit vroege uur![]()
Zodra ik uitgeslapen ben zal ik is een paar mensen blij maken![]()
Hoezo niet? Ik moet toch ook een paar minpuntjes uitdelenquote:
Tuurlijk kan je het wel checken, gekke n00bquote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken.
Tja zo blijf je onderaan he, je moet punten geven aan mensen die het hard kunnen gebruiken om in de top12 te komen. Die zijn niet te beroert om jou een wederdienst te doen. Je denkt toch niet dat Scanman punten gaat geven aan the bottom of the foodchain?quote:Op maandag 14 november 2005 09:18 schreef PH52 het volgende:
Scanman: ++ still number one
Kleintje: ++ blijf consequent
Ferdii: -- (tactisch): motto - gedeelde smart is halve smart
Komt er ook een prijs voor de rode lantaarndrager ?
Nee, natuurlijk niet. Ik gok er op dat door op de leider te stemmen ik mij ij de gunst van de likkers kan positioneren zodat er daar een van mij ++ geeft, om op die manier weer bij de number one in de gunst te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja zo blijf je onderaan he, je moet punten geven aan mensen die het hard kunnen gebruiken om in de top12 te komen. Die zijn niet te beroert om jou een wederdienst te doen. Je denkt toch niet dat Scanman punten gaat geven aan the bottom of the foodchain?
Hee lekker ding, ik neem aan dat ik genoeg heb lopen slijmen voor wederom 2 mooie punten ...over mooie punten gesproken ...leuk fotoalbumquote:Op maandag 14 november 2005 10:23 schreef Kleintje het volgende:
IK GA STEMMEN
PH52... lees dat van gisteren eens... volgens mij had ik het wel door
Kan alleen niet op iedereen tegelijk stemmen!
Voorlopig sta je na een gruwelijke vrije val op 9 punten dus je doet echt iets foutquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik gok er op dat door op de leider te stemmen ik mij ij de gunst van de likkers kan positioneren zodat er daar een van mij ++ geeft, om op die manier weer bij de number one in de gunst te komen.
Denk jij dat dat een verkeerde strategie is?![]()
En het lukt mij al aardig om kleintje richting top tien te krijgen, zij heeft minstens 6 punten van mij gehad. Alleen, zij moet dat nog ff doorkrijgen !!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hee lekker ding, ik neem aan dat ik genoeg heb lopen slijmen voor wederom 2 mooie punten ...over mooie punten gesproken ...leuk fotoalbum![]()
oef, nog beter m'n best doen om het humeur van kleintie op te vijzelen tijdens een karaokeopdracht met zingende kraaien ....da's net zoiets als met je ballen op een kokend hete radiator gaan zitten en dan een staarwedstrijd proberen te winnen zonder te janken.quote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik kan niet iedereen punten geven.
Maar deze week zullen er vast nog wel een keer punten jouw kant op gaan.... zolang ik nog om je posts kan lachen
Stemafspraken zijn ten stengste verboden, maar wees ervan verzekerd dat wie goed doet goed ontmoet, en wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roe.quote:Op maandag 14 november 2005 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
oef, nog beter m'n best doen om het humeur van kleintie op te vijzelen tijdens een karaokeopdracht met zingende kraaien ....da's net zoiets als met je ballen op een kokend hete radiator gaan zitten en dan een staarwedstrijd proberen te winnen zonder te janken.
dus nu sta je ernstig op 11 punties?quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stemafspraken zijn ten stengste verboden, maar wees ervan verzekerd dat wie goed doet goed ontmoet, en wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roe.
BTW ik weet niet of je het gezien hebt, maar het werkt dus wel eeeejjj!!![]()
Het zijn de eerste plus puntjes, oké alle begin is moeilijk. De strategie behelst onder andere dat als er 2 plus puntjes over de dam zijn de positieve spiraal zich opwaarts blijft bewegen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus nu sta je ernstig op 11 punties?
dus als ik you na 12en 2 minpuntjes door de strot duw dan is die spiraal ook niet meer?quote:Op maandag 14 november 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het zijn de eerste plus puntjes, oké alle begin is moeilijk. De strategie behelst onder andere dat als er 2 plus puntjes over de dam zijn de positieve spiraal zich opwaarts blijft bewegen.
![]()
Klopt, maar dan kom jij ook niet in de top tien.quote:Op maandag 14 november 2005 10:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus als ik you na 12en 2 minpuntjes door de strot duw dan is die spiraal ook niet meer?
Ik hoef alleen maar in de top12, daarna kick ik al die asses in die top12 met een heus charme offensief!quote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kom jij ook niet in de top tien.![]()
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 14 november 2005 10:23 schreef Kleintje het volgende:
IK GA STEMMEN
PH52... lees dat van gisteren eens... volgens mij had ik het wel door
Kan alleen niet op iedereen tegelijk stemmen!
Ik heb van horen zeggen (APK) dat er na 10 december een aantal users wordt gedelete. De overblijvenden strijden dan om de bokaal.quote:Op maandag 14 november 2005 11:16 schreef Sassefras het volgende:
komt er ooit een einde aan deze servival game???
12 users blijven erover. Mocht ik in die top 12 staan dan is het een kwestie van niet al teveel tijd voor ik de rest heb geelimineerdquote:Op maandag 14 november 2005 11:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen (APK) dat er na 10 december een aantal users wordt gedelete. De overblijvenden strijden dan om de bokaal.
![]()
Liever niet, ik vermaak me kostelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 11:16 schreef Sassefras het volgende:
komt er ooit een einde aan deze servival game???
quote:Op maandag 14 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal morgen mijn punten gaan verdelen, zal moeilijk zijn maar iedereen komt aan de beurt vanwege de lieve woorden.
Wat ik niet helemaal begrijp, je begint op 17 en je kan + 2 of -2 uitdelen?
Hoe is het dan mogelijk om ooit op een even getal uit te komen zoals: Sanne : 38 en M-en-A : 38![]()
Ik heb hem even voor jou herschreven.quote:
Staan die in de lijst dan? Welke nick gebruiken ze?quote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Eerst Chantal (DE manipulator)
dan Ingrid
dan Nathalie
dan Lieske
quote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor jou herschreven.![]()
je mag 1x per dag je stemmen uitbrengen je mag drie personen stemmen geven per persoon geef je óf 2 ++ punten óf 2--punten minimaal 1 persoon moet je --punten geven je moet je nominatie wel motiveren
Ik vind het ook grappig.. zeker als er een leuke motivatie gegeven wordt!quote:Op maandag 14 november 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Liever niet, ik vermaak me kostelijk.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:35 schreef cuall het volgende:
Eventjes een kleine rectificatie![]()
Snaptnix: heeft Peter6000 als verjaarskado weer op de lijst gezet, maar ze is de strik (punten) vergeten te geven, dus moet 19 zijn![]()
..en weer verder![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef Gert het volgende:
++ Kleintje Behoorlijk bedenkelijk, om in het fotoboek een afbeelding te plaats van je lekkere kont onder de douche. En er zijn altijd wel wat types te vinden die met een ander lichaamsdeel dan hun hoofd denken, en er nog intrappen ook.![]()
OOHHHH, fraai is dat, iemand van Flakkee zo afbranden. Te veel met het spelletje bezig... je bent gewoon jalours dat het tussen jou en APK niets geworden is, en dat mijn + punten nu naar Kleintje gaan, dat is het. En dan ben ik te veel met het spelletje bezig ???quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury:
Peter6000 : is jarig vandaag, krijgt al genoeg kadootjes... --
PH52 : is teveel met het spelletje bezig... --
Cuall : word door andere ondergewaardeerd voor haar inzet om de scores goed bij te houden... ++
quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury:
Cuall : word door andere ondergewaardeerd voor haar inzet om de scores goed bij te houden... ++
Kom je van Goerree dan? Misschien kunnen we wel zwaaien... Ik ga vanaaf wel ff op de dijk staan...quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
OOHHHH, fraai is dat, iemand van Flakkee zo afbranden.
JAAHHH doen, zwaai ik wel ff hard terug.quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom je van Goerree dan? Misschien kunnen we wel zwaaien... Ik ga vanaaf wel ff op de dijk staan...![]()
Jij doet ook alles voor punten zeg!quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
JAAHHH doen, zwaai ik wel ff hard terug.
![]()
![]()
Nee joh... Staat ie voor lul als ie daar gaat staan zwaaien.... Kost het hem weer 2 puntenquote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef versabommie het volgende:
Jij doet ook alles voor punten zeg!
Doca...is dat geen kloon?quote:Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef APK het volgende:
Gert -- Waar ben je nou helemaal mee bezig, mattie? Je bent van jezelf al orgineel, leuk en charmant genoeg om het op eigen kracht te redden in dit spel zonder die stemafspraak met Coos.
Coos --Ik dacht dat hij veranderd was, maar helaas is hij toch weer de vervelende hangende langspeelplaat die hij al jaren is. Verder heb ik hem nog nooit een leuk topic oid dergelijks zien openen, sterker nog, enige orginaliteit is ver te zoeken.
Doca -- Nog zo iemand die het leuk vindt elke dag op dezelfde persoon te stemmen zonder goede reden. Wieberen aub.
Jammer dat ik door al die minpunten helaas mijn waardering voor anderen niet kwijt kan.quote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Zo APK schudt even aan de Fok User boom...![]()
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:33 schreef PH52 het volgende:
Zeker geen leuke verjaardag geweest gisteren in Duitsland. 3 x minpunten.
Ik ken het...quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef APK het volgende:
Jammer dat ik door al die minpunten helaas mijn waardering voor anderen niet kwijt kan.
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.![]()
Ik dacht dat die dingen uitgestorven waren.![]()
Ahh,quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.![]()
Ik dacht dat die dingen uitgestorven waren.![]()
Heb je er ook lekker op staan stampen?quote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef versabommie het volgende:
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!
hehe Groenlo is toch ook al Duitsland?quote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef versabommie het volgende:
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!
ja en ik riep daarbij "KUTKABOUTERS, WIE DE HUUR NIET BETAALD MOT OPROTTEN! "quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je er ook lekker op staan stampen?![]()
Eerder Belgie heur....!quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
hehe Groenlo is toch ook al Duitsland?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en ik riep daarbij "KUTKABOUTERS, WIE DE HUUR NIET BETAALD MOT OPROTTEN! "
ze passen wel bij mekaar, apk en kwall ! allebei steken ze zonder enige vorm van wrok een heel messenblok in je rug!quote:
Denk er maar eens goed over na.quote:
Sorry hoor, maar ik zit me hier echt rot te lachen op m'n werk, echt huummoorrr dit. !!quote:Op maandag 14 november 2005 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze passen wel bij mekaar, apk en kwall ! allebei steken ze zonder enige vorm van wrok een heel messenblok in je rug!
Ik lach ff mee...quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef PH52 het volgende:
Sorry hoor, maar ik zit me hier echt rot te lachen op m'n werk, echt huummoorrr dit. !!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat maakt het nou uit?quote:Op maandag 14 november 2005 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze passen wel bij mekaar, apk en kwall ! allebei steken ze zonder enige vorm van wrok een heel messenblok in je rug!
Nou als het aan Kwall ligt duwt ze geloof ik het liefst een volle vaatwasser door me strot...quote:Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit?
Elke dag een mes, of meteen de hele keukenla
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/778390/5/50#32256951]maandag 14 november 2005
Wat ben jij toch een gemene rotbitch he? Dat portscanverhaal was om jullie te helpen veilig over het net te gaan!!!
Mag lije dat ze je zo hard hacken dat je niet eens meer aan stemmen toekomt...DIT JAAR!![]()
Weet je, het is vast die rooie muts van je, die vrouwen denken natuurlijk wat moet die vent nou met een rooie muts, dat is een vrouwending !quote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het aan Kwall ligt duwt ze geloof ik het liefst een volle vaatwasser door me strot...
wat een bitch!
Notarisje ruggeprik!
dan zal ik maar snel als ik jou was een internetcafe gaan zoeken want als het aan mij ligt stem jij nooit meer!quote:Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al druk bezig om door mijn nieuwe slot te breken, de hele handel liep hier net vast.
Jouw schuld![]()
....en elke keer als mijn putertje vastloopt, kost je dat een punt![]()
Sorry hoor, maar voorlopig vind ik je nog niet leuk, 2 -quote:
Dat staat er helemaal los van...quote:Op maandag 14 november 2005 13:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voorlopig vind ik je nog niet leuk, 2 -![]()
Neuh, ik moest in Amsterdam Oost zijn, dat is al Duitsland voor mij en ben lekker tot 10.00u blijven liggen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeg APK, was jij of een broer van je gisteren te horen op de radio?
Ah, jammerquote:Op maandag 14 november 2005 13:58 schreef APK het volgende:
Neuh, ik moest in Amsterdam Oost zijn, dat is al Duitsland voor mij en ben lekker tot 10.00u blijven liggen.
Nou vooruit, voor de goede vrede dan en vanwegequote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal los van...![]()
Pas maar op anders stuur ik de slotenmaker op jou afquote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het aan Kwall ligt duwt ze geloof ik het liefst een volle vaatwasser door me strot...
wat een bitch!
Notarisje ruggeprik!
Inderdaad! No surrrrrender NOOOOOOOOOOOOOOO SURRRRENDER TO THE K.W.A.L.L.!quote:
Ik heb de laatste keer niet eens op Coos gestemp!quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef APK het volgende:
[..]
Denk er maar eens goed over na.![]()
Als je een kerel bent geef je die Coos even een flinke correctie.![]()
Ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon een fake-reden, bedoelt om jou persoonlijk te benadelen, sjonge jonge , durf je wel APK,.quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer niet eens op Coos gestemp!
Dit voelt als hoogverraad, mij met een lulsmoes een douw geven omdat ik bij je in de buurt sta.
Ik hoop dat je snel weer met de trein naar Duitsland moet, maar dan een enkele reis, nepneus!![]()
Lees mijn motivatie nog een keer, dwergie.quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
Ik heb de laatste keer niet eens op Coos gestemp!
Dit voelt als hoogverraad, mij met een lulsmoes een douw geven omdat ik bij je in de buurt sta.
Ik hoop dat je snel weer met de trein naar Duitsland moet, maar dan een enkele reis, nepneus!![]()
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op maandag 14 november 2005 14:14 schreef APK het volgende:
Hee leuk, misschien vergeet ik ook gewoon die bungalow aan het strand voor jou te boeken voor de kerstdagen.![]()
Ok, dweil me maar op.quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en ik riep daarbij "KUTKABOUTERS, WIE DE HUUR NIET BETAALD MOT OPROTTEN! "
Leuk topic hèquote:Op maandag 14 november 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
Ok, dweil me maar op.
Achter je computertje durf je wel hè, musje?quote:
Die kerel ken ik.quote:Recordpoging wordt mus fataal
LEEUWARDEN Een mus heeft vanmorgen een vergeefse
poging gedaan om een nieuw wereldrecord dominostenen
omgooien te vestigen. De vogel was het Frisian Expo
Centre in Leeuwarden binnengevlogen, waar meer dan 4
miljoen steentjes voor de recordpoging van vrijdag
klaarstaan. De ijlings toegesnelde oganisatoren telden zo'n
23.000 omgevallen stenen. "Gelukkig hebben we 750
beschermingen ingebouwd, anders konden we wel fluiten
naar het wereldrecord", zei een zegsman. Voor de mus liep
de recordpoging niet goed af. Toen hij in een stil hoekje
was neergestreken, schoot een te hulp geroepen
ongediertebestrijder hem dood.
*snik*quote:
Zooww, niet alleen chantage, ook nog dreigen, jij gaat echt over lijken !!quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Achter je computertje durf je wel hè, musje?
[..]
Die kerel ken ik.![]()
Jappie.quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Pardon???
Ik lees hier iets over nepneus...
Gaan we nou zeggen dat hier ajacieden zitten?
Zo ja..... wie dan? Dan weet ik wie ik de volgende keer -2 kan geven!
Post je motivatie ff vóór 00.00uur, anders vervallen je stemmenquote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of ik.
Kom eens met een betere motivatie DOnkere CAmoufleur.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Pardon???
Ik lees hier iets over nepneus...
Gaan we nou zeggen dat hier ajacieden zitten?
Zo ja..... wie dan? Dan weet ik wie ik de volgende keer -2 kan geven!
Klinkt als stemafspraken...quote:Op maandag 14 november 2005 14:28 schreef cuall het volgende:
* Hier herhaald verzoek aan Doka om de motivatie aan te passen
PC Eend++ zoals beloofd
Jappie++ zoals beloofd
Juist! dus doca 10 minpunten ?quote:
Neuh, op stemafspraken staat een straf van 13 punten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist! dus doca 10 minpunten ?
Moet je bij Jappie zijn hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Goed.... APK staat genoteerd voor -2
Ik maar denken dat we hier met leuke mensen waren... zitten er gewoon mensen tussen zonder verstand van voetbal!
Pas als ze gedegradeert zijn en failliet door een inval van de fiod pas dan zou ik eventueel uit medelij geen -2 geven!quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik maar denken dat we hier met leuke mensen waren... zitten er gewoon mensen tussen zonder verstand van voetbal!
Alhoewel.... Ajacieden worden door de stand dit jaar toch al behoorlijk gepest....
Ik zal er nog even over nadenken!!!
In het echt doe jij ook gewoon aardig. Dus dan is er geen reden om tegen jou te keer te gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, nog 2 vragen om te zien of we bij elkaar passen, anders moeten we maar gewoon trouwen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ook werkelijk alles mee he?
De eerste de beste neus die ik zie krijgt elke dag -2 van me!
ow nee, jij mag dat zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...![]()
van mij krijg je +2!quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voetbal? Wat is dat? -2 punten voor mij zeker...![]()
quote:
ik heb je gisteren al -2 gegeven was dat niet genoeg?quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef KRIBBET het volgende:
Kribbet wil graag stemmen!
Rare regenwormen hou jij er op na ? Lijkt meer of je iemand probeert te bevruchten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
In het echt doe jij ook gewoon aardig. Dus dan is er geen reden om tegen jou te keer te gaan.
Maar achter je pc'tje komt je ware aard blijkbaar naar boven. Lange slungelige bonenstaak.
Of nee, iets laag bij de grondser is toepasselijker: jij Regenworm. [afbeelding]
Ok dank je...quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
ow nee, jij mag dat zeggen
Jouw spaar ik
*slijm*
hoe is de verdeling hier dan ongeveer ? ik bedoel zijn er veel neuzen en havenjoden op BB?quote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]Jij schaamteloze Judas.
Kleintje, APK is een ajacied in hart en nieren!!!!
Zie je, je bent gewoon sjalours !quote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok dank je...
Maareh ik kan slecht tegen slijmende vrouwen... -2 staat genoteerd, ik moet me nog bedenken of ik die ooit ga uitvoeren... Onder voorbehoud dus...![]()
En jij dacht dat ik je vergeten wasquote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb je gisteren al -2 gegeven was dat niet genoeg?![]()
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?quote:Op maandag 14 november 2005 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe is de verdeling hier dan ongeveer ? ik bedoel zijn er veel neuzen en havenjoden op BB?
Laat die man toch vallen, die lijmt je alleen voor je puntjes.quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, ik ga ook Kribbets naam in mijn onderschrift doen, dan krijg ik ook +2
Bommie, gaan we nu trouwen of niet?
Doet eens antwoord geven op de vragen die ik je stelde...
Heb jij niet nodig ik heb je foto's gezienquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
lieverd, welke vragen dan ?quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
Bommie, gaan we nu trouwen of niet?
Doet eens antwoord geven op de vragen die ik je stelde...
Ik heb tegen niemand een antipathie... Ik neem mensen zoals ze zijn... Behalve BB Chankwal dan... En BB Ingrid... Selectieve antipathie dus...quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?![]()
Iklig hier echt blauwquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?![]()
Ik lijm voor punten? Minpunten geven is nog nooit zo makkelijk geweest, jammer dat ik 24 uur moet wachtenquote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat die man toch vallen, die lijmt je alleen voor je puntjes.
![]()
Werkt je soms bij het zelfde relatiebureau als die voor Chantal is ingeschakeldquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke, nog 2 vragen om te zien of we bij elkaar passen, anders moeten we maar gewoon trouwen.
Welke muziek en wat vind je van formule 1?
Ja sorry, kom uit utreg, normaal gesproken hebben we een hekela aan iedereen alleen niet zo grof als aan de ajaciedenquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffffquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kerel, ze roept heel de middag om Versabommie, niet om jou ! Sorry hoor . .. kun je lezen ??quote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik lijm voor punten? Minpunten geven is nog nooit zo makkelijk geweest, jammer dat ik 24 uur moet wachten![]()
![]()
sttt... nie zegguhquote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Werkt je soms bij het zelfde relatiebureau als die voor Chantal is ingeschakeld![]()
Nee niets op, maar lijkt er wel opquote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herb jij gedronken? Op het feestje van Peter6000 ?![]()
Als jij nou een makkelijker te onthouden naam had gehad, dan had ik jouw naam geroepenquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kerel, ze roept heel de middag om Versabommie, niet om jou ! Sorry hoor . .. kun je lezen ??![]()
Ohh mên, als dat het is, maak ik wel ff een kloon of 2, 3.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als jij nou een makkelijker te onthouden naam had gehad, dan had ik jouw naam geroepen
Ik kan heel goed lezen maar jij quote zo slechtquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kerel, ze roept heel de middag om Versabommie, niet om jou ! Sorry hoor . .. kun je lezen ??![]()
Waarvoor mijn oprechte excuses, ik ben nieuw hier !quote:Op maandag 14 november 2005 14:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen maar jij quote zo slecht![]()
Daarvoor word je wat mij betreft niet gestraft hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef Kleintje het volgende:
Word ik daarom gestraft?
Zo ja, dan ga ik gelijk verhuizen!
En aan de stand te zien ook al bijna weer wegquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarvoor mijn oprechte excuses, ik ben nieuw hier !![]()
Hebbes!quote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke, nog 2 vragen om te zien of we bij elkaar passen, anders moeten we maar gewoon trouwen.
Welke muziek en wat vind je van formule 1?
Oohh stoer hoor, zoiets in iemand z'n haar smeren, is trouwen geheel onterecht, allemaal misverstanden.quote:Op maandag 14 november 2005 14:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En aan de stand te zien ook al bijna weer weg![]()
![]()
in de leer geweest bij backstabbin kwall?quote:Op maandag 14 november 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
sttt... nie zegguh
Ik probeer hem te koppelen met sjankwal
Maar vertel eens... APK staat dus op de nominatie voor -2quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarvoor word je wat mij betreft niet gestraft hoor. [afbeelding]
Je kunt ook prima op een andere manier laten zien dat je kotst op 020. Bijvoorbeeld door stemgedrag.![]()
Ach gossie arm musje, wat een anticlimax zeg.quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Die kerel ken ik.![]()
zo kom ik nooit aan een aanklacht wegens bigamiequote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Nu nog leren hoe je aerosmith schrijft
Maar goed... ik mis my all time favourit.... U2
En dan lees ik maar over je antwoord op de Formule 1 vraag heen.
GEZAKT! Wij gaan niet trouwen....
OPROEP.... Ik zoek nog steeds een nieuwe huwelijkskandidaat
Onterecht? Er zitten hier alleen maar toffe FOKkers en die hebben je niet hun ++ gegeven, ze zullen er wel verstand van hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oohh stoer hoor, zoiets in iemand z'n haar smeren, is trouwen geheel onterecht, allemaal misverstanden.
![]()
Ik val op mannen en ben niet van plan lesfiets te worden.... sorry...quote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Joh stel je toch niet zo aan, huilebalk, jij hebt voor die fiat gekozen dus leer maar leven met die enkele keer minpunten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Onterecht? Er zitten hier alleen maar toffe FOKkers en die hebben je niet hun ++ gegeven, ze zullen er wel verstand van hebben![]()
Maar misschien kan je wat van de "misverstanden" uit de wereld helpen? Misschien krijg je dan wel wat puntjes van me, ik ben toch nog niet klaar met Versabommie![]()
ow...sorry ik had je vraag niet gelezen.. ik was even op de Formule 1-site de laatste nieuwtjes aan het lezen terwijl ik U2 aan het luisteren was...quote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Nu nog leren hoe je aerosmith schrijft
Maar goed... ik mis my all time favourit.... U2
En dan lees ik maar over je antwoord op de Formule 1 vraag heen.
GEZAKT! Wij gaan niet trouwen....
Nou, nu hje het zegt, ik vond zijn opmerking over die Multipla wel erg laag, persoonlijk vind ik Fiat echt stoer, en met name de Multivla heeft mijn hart gestolen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Onterecht? Er zitten hier alleen maar toffe FOKkers en die hebben je niet hun ++ gegeven, ze zullen er wel verstand van hebben![]()
Maar misschien kan je wat van de "misverstanden" uit de wereld helpen? Misschien krijg je dan wel wat puntjes van me, ik ben toch nog niet klaar met Versabommie![]()
Ja.quote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar vertel eens... APK staat dus op de nominatie voor -2
Hoe zit het dan met Jappie?
Is dat ook een 020ér
Opaasse, ff teruglezen, je wordt geneppppttt !quote:Op maandag 14 november 2005 15:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ow...sorry ik had je vraag niet gelezen.. ik was even op de Formule 1-site de laatste nieuwtjes aan het lezen terwijl ik U2 aan het luisteren was...![]()
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 15:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ow...sorry ik had je vraag niet gelezen.. ik was even op de Formule 1-site de laatste nieuwtjes aan het lezen terwijl ik U2 aan het luisteren was...![]()
Alleen wel kut dat we naar die stinkschuur van de arena moesten om U2 live in Nederland te kunnen zien van de zomer.quote:Op maandag 14 november 2005 15:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee, niet dit jaar.. wel paar jaar terug in Gelredome... midden in de zomer.. dak was dicht... men, wat was het stervensheet daar...quote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wel kut dat we naar die stinkschuur van de arena moesten om U2 live in Nederland te kunnen zien van de zomer.
Ook geweest?
quote:Op maandag 14 november 2005 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh stel je toch niet zo aan, huilebalk, jij hebt voor die fiat gekozen dus leer maar leven met die enkele keer minpunten.
![]()
Je bent echt op de goede weg zoquote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, nu hje het zegt, ik vond zijn opmerking over die Multipla wel erg laag, persoonlijk vind ik Fiat echt stoer, en met name de Multivla heeft mijn hart gestolen.
![]()
Ik heb geprobeerd om kaarten te krijgen voor Belgie, Ierland en Engeland... maar helaas.quote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen wel kut dat we naar die stinkschuur van de arena moesten om U2 live in Nederland te kunnen zien van de zomer.
Ook geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |