quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury:
Cuall : word door andere ondergewaardeerd voor haar inzet om de scores goed bij te houden... ++
Kom je van Goerree dan? Misschien kunnen we wel zwaaien... Ik ga vanaaf wel ff op de dijk staan...quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
OOHHHH, fraai is dat, iemand van Flakkee zo afbranden.
JAAHHH doen, zwaai ik wel ff hard terug.quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom je van Goerree dan? Misschien kunnen we wel zwaaien... Ik ga vanaaf wel ff op de dijk staan...![]()
Jij doet ook alles voor punten zeg!quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
JAAHHH doen, zwaai ik wel ff hard terug.
![]()
![]()
Nee joh... Staat ie voor lul als ie daar gaat staan zwaaien.... Kost het hem weer 2 puntenquote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef versabommie het volgende:
Jij doet ook alles voor punten zeg!
Doca...is dat geen kloon?quote:Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef APK het volgende:
Gert -- Waar ben je nou helemaal mee bezig, mattie? Je bent van jezelf al orgineel, leuk en charmant genoeg om het op eigen kracht te redden in dit spel zonder die stemafspraak met Coos.
Coos --Ik dacht dat hij veranderd was, maar helaas is hij toch weer de vervelende hangende langspeelplaat die hij al jaren is. Verder heb ik hem nog nooit een leuk topic oid dergelijks zien openen, sterker nog, enige orginaliteit is ver te zoeken.
Doca -- Nog zo iemand die het leuk vindt elke dag op dezelfde persoon te stemmen zonder goede reden. Wieberen aub.
Jammer dat ik door al die minpunten helaas mijn waardering voor anderen niet kwijt kan.quote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Zo APK schudt even aan de Fok User boom...![]()
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:33 schreef PH52 het volgende:
Zeker geen leuke verjaardag geweest gisteren in Duitsland. 3 x minpunten.
Ik ken het...quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef APK het volgende:
Jammer dat ik door al die minpunten helaas mijn waardering voor anderen niet kwijt kan.
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.![]()
Ik dacht dat die dingen uitgestorven waren.![]()
Ahh,quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs echte paddestoelen gezien in het bos, rood met witte stippen.![]()
Ik dacht dat die dingen uitgestorven waren.![]()
Heb je er ook lekker op staan stampen?quote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef versabommie het volgende:
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!
hehe Groenlo is toch ook al Duitsland?quote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef versabommie het volgende:
die heb ik 3 weken gelee bij bosjes gezien in groenloo!
ja en ik riep daarbij "KUTKABOUTERS, WIE DE HUUR NIET BETAALD MOT OPROTTEN! "quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je er ook lekker op staan stampen?![]()
Eerder Belgie heur....!quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
hehe Groenlo is toch ook al Duitsland?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |